Scarlett Johansson își lansează propria ei linie de produse cosmetice

scarlett johansson cosmetice

scarlett johansson cosmetice

Scarlett Johansson (36 de ani) își lansează o gamă de produse cosmetice destinate îngrijirii pielii. Astfel, actrița îngroașă rândul vedetelor care s-au lansat în industria frumuseții și care și-au lansat propriile lor game de produse de skincare sau de make-up, cum ar fi Selena Gomez, Jennifer Lopez, Lady Gaga sau Jessica Alba.

Noua gamă dezvoltată de Scarlett Johansson va fi lansată la începutul anului viitor, iar numele nu a fost încă dezvăluit. Vedeta a mai menționat că a luat o pauză în ultimii ani de la reclamele pentru produsele cosmetice tocmai pentru a lăsa loc noii ei game, despre care spune că are o abordare accesibilă asupra frumuseții și că o reprezintă în totalitate.

Scarlett Johansson a mai precizat că a fost fascinată dintotdeauna de puterea transformatoare a produselor de înfrumusețare și că cea care I-a insuflat pasiunea pentru produsele de îngrijire a fost mama ei.

Actrița adaugă că brandul ei de skincare este creat pe baza ingredientelor curate și că este destinat tuturor celor care vor să se bucure de o piele impecabilă cu un minimum de efort.

Noul brand de cosmetice înființat de Scarlett Johansson este realizat în colaborare cu Kate Foster, fostă angajată a companiilor Victoria’s Secret și Juicy Couture.

scarlett johansson

Scarlett Johansson a fost, de-a lungul timpului, imaginea mai multor branduri din industria de beauty, precum  L’Oreal Paris sau Dolce&Gabbana.

 

Foto: Hepta

scarlett johansson cosmetice

scarlett johansson cosmetice

Scarlett Johansson (36 de ani) își lansează o gamă de produse cosmetice destinate îngrijirii pielii. Astfel, actrița îngroașă rândul vedetelor care s-au lansat în industria frumuseții și care și-au lansat propriile lor game de produse de skincare sau de make-up, cum ar fi Selena Gomez, Jennifer Lopez, Lady Gaga sau Jessica Alba.

Noua gamă dezvoltată de Scarlett Johansson va fi lansată la începutul anului viitor, iar numele nu a fost încă dezvăluit. Vedeta a mai menționat că a luat o pauză în ultimii ani de la reclamele pentru produsele cosmetice tocmai pentru a lăsa loc noii ei game, despre care spune că are o abordare accesibilă asupra frumuseții și că o reprezintă în totalitate.

Scarlett Johansson a mai precizat că a fost fascinată dintotdeauna de puterea transformatoare a produselor de înfrumusețare și că cea care I-a insuflat pasiunea pentru produsele de îngrijire a fost mama ei.

Actrița adaugă că brandul ei de skincare este creat pe baza ingredientelor curate și că este destinat tuturor celor care vor să se bucure de o piele impecabilă cu un minimum de efort.

Noul brand de cosmetice înființat de Scarlett Johansson este realizat în colaborare cu Kate Foster, fostă angajată a companiilor Victoria’s Secret și Juicy Couture.

scarlett johansson

Scarlett Johansson a fost, de-a lungul timpului, imaginea mai multor branduri din industria de beauty, precum  L’Oreal Paris sau Dolce&Gabbana.

 

Foto: Hepta

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă