Serena Williams își lansează un brand de beauty

serena williams wyn

Serena Williams este cel mai recent exemplu de vedetă care se lansează în domeniul de beauty cu propria ei linie de makeup, care conține 10 produse, după șase ani de pregătiri.

Legenda tenisului mondial, Serena Williams, își lansează propriul ei brand de makeup, Wyn Beauty, după cercetări care au durat șase ani.

Fosta sportivă se aventurează în acest nou domeniu alături de parteneri de afaceri puternici, care s-o ajute să comercializeze linia ei de makeup, concepută din surse vegane și fără să fie testată pe animale, scrie Women Wear Daily.

serena williams wyn

”Serena este prima sportivă de acest nivel care arată o astfel de inițiativă, pornită pe baza celebritătii și a popularității de care se bucură. Serena este foarte puternică, este, probabil, cea mai cunoscută sportivă din lume și întâmplarea face ca ea să fie totodată și pasionată de beauty”, spune Monica Arnaudo, manager Ulta, lanțul american de magazine alături de care Serena a creat colecția de machiaj.

serena williams wyn

Prețurile produselor fostei jucătoare de tenis sunt medii, cu 18 dolari pentru un serum hidratant de buze, 29 de dolari pentru o cremă-gel cu SPF 30, disponibilă în 36 de nuanțe. Colecția Wyn își propune să se adreseze celor cu un stil de viață activ, cu produse performante.

Printre articolele cuprinse de brandul Wyn se mai numără un anticearcan în 20 de nuanțe, o mascara, tuș de ochi waterproof, creioane de sprâncene și de ochi, un fard de obraz și de buze, rujuri mate și satinate, fiecare în câte 10 nuanțe. Produsele conțin ulei de jojoba, extracte de floarea soarelui, squalane și alte ingrediente hidratante, care să hrănească pielea.

Specialiștii estimează că această linie de makeup lansată de Serena Williams ar putea genera un profit de 40-50 de milioane de dolari doar în primul an de la lansarea pe piață.

Foto: Hepta

serena williams wyn

Serena Williams este cel mai recent exemplu de vedetă care se lansează în domeniul de beauty cu propria ei linie de makeup, care conține 10 produse, după șase ani de pregătiri.

Legenda tenisului mondial, Serena Williams, își lansează propriul ei brand de makeup, Wyn Beauty, după cercetări care au durat șase ani.

Fosta sportivă se aventurează în acest nou domeniu alături de parteneri de afaceri puternici, care s-o ajute să comercializeze linia ei de makeup, concepută din surse vegane și fără să fie testată pe animale, scrie Women Wear Daily.

serena williams wyn

”Serena este prima sportivă de acest nivel care arată o astfel de inițiativă, pornită pe baza celebritătii și a popularității de care se bucură. Serena este foarte puternică, este, probabil, cea mai cunoscută sportivă din lume și întâmplarea face ca ea să fie totodată și pasionată de beauty”, spune Monica Arnaudo, manager Ulta, lanțul american de magazine alături de care Serena a creat colecția de machiaj.

serena williams wyn

Prețurile produselor fostei jucătoare de tenis sunt medii, cu 18 dolari pentru un serum hidratant de buze, 29 de dolari pentru o cremă-gel cu SPF 30, disponibilă în 36 de nuanțe. Colecția Wyn își propune să se adreseze celor cu un stil de viață activ, cu produse performante.

Printre articolele cuprinse de brandul Wyn se mai numără un anticearcan în 20 de nuanțe, o mascara, tuș de ochi waterproof, creioane de sprâncene și de ochi, un fard de obraz și de buze, rujuri mate și satinate, fiecare în câte 10 nuanțe. Produsele conțin ulei de jojoba, extracte de floarea soarelui, squalane și alte ingrediente hidratante, care să hrănească pielea.

Specialiștii estimează că această linie de makeup lansată de Serena Williams ar putea genera un profit de 40-50 de milioane de dolari doar în primul an de la lansarea pe piață.

Foto: Hepta

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă