Skinificarea și alte tendințe în îngrijirea părului

După ce, o vreme, saloanele de îngrijire a părului au fost un răsfăț interzis sau limitat, acum revenim nu doar spre colorarea realizată de experți, ci și spre sfaturile testate de către aceștia. Însă, chiar și așa, suntem încă foarte conectate și dependente de tendințele în îngrijirea părului din Social Media.
Ce mi-a atras atenția în ultima vreme.
Tot mai multe celebrități au transformat și această nișă într-un teren pentru jucătorii neconvenționali. Mă refer la faptul că, dacă în materie de make-up și skincare am văzut tot mai multe branduri ce au în spate o vedetă internațională – Rihanna este cel mai relevant exemplu în acest sens, produsele de îngrijire și styling a părului se pun și ele sub umbrela unui nume de celebritate, și nu sub cea a unui brand internațional de cosmetice. Mă refer la Taraji P. Henson (TPH by Taraji), Priyanka Chopra (Anomaly Hair Care), Jennifer Aniston (Lola Vie) și youtuber-ista Mindy McKnight (Hairitage by Mindy), vedete ce au propriile mărci de îngrijire a părului.
Mai multă atenție se îndreaptă acum spre sănătatea pielii, nu doar a aspectului părului. Cumva chiar are sens atâta timp cât aspectul părului fix de asta este legat, apoi de arta stilistului. Și, continuăm să vorbim și în acest an despre skinificarea părului, adică o abordare individuală a nevoilor scalpului, exact așa cum este văzută și cea a tenului. Deciziile de aplicare a unui ingrediente care hrănesc scalpul, accentuând astfel și sănătatea și strălucirea părului sunt acum mai frecvente. Așa se face că suntem mai atente la ingrediente, care trebuie să fie atente cu pielea capului, să nu o sensibilizeze, să o echilibreze și ne crește interesul și pentru alte produse decât cele 3 de bază: șampon, balsam, mască. Uite, de exemplu, dacă în urmă cu câțiva ani nu m-ar fi interesat foarte mult scrubul pentru scalp, între timp am descoperit binefacerile acestui tip de produs – înțelepciunea vine cu vârsta!
Și, deși există și femei care au părul des, bogat, sănătos, pentru cele care se simt nedreptățite de moștenirea unui fir subțire și care se îngrașă ușor și se rărește des, află că în acest an vor fi în atenția producătorilor noi produse de wellness concepute pentru a reduce căderea părului. Căderea părului este un subiect fierbinte, pandemia fiind acuzată, printre altele, și de perpetuarea căderii părului. Nu este doar o impresie, ci și un rezultat de studiu. Optzeci la sută dintre bărbați și aproximativ jumătate dintre femei se confruntă cu o formă de cădere a părului în viața lor, conform datelor de la Clinica Mayo, scrie drugstorenews.com.
Și pentru că 2023 nu poate fi, încă, fără TikTok, uite pe ce să mai fii cu ochii: unul dintre cele mai populare hashtag-uri din TikTok este #hairtok. Cu el poți să descoperi infinit de multe variante de rutine TikTok de îngrijire a părului, coafare, culoare, ingrediente pe care să le alegi sau să le eviți în șampoane sau balsamuri, hack-uri, transformări, îngrijire a mătreții, îngrijire a scalpului, etc. Ne mai auzim după ce arunci o privire în cele peste 22,8 miliarde de videoclipuri postate în TikTok cu acest hashtag.
Foto: Hepta.

După ce, o vreme, saloanele de îngrijire a părului au fost un răsfăț interzis sau limitat, acum revenim nu doar spre colorarea realizată de experți, ci și spre sfaturile testate de către aceștia. Însă, chiar și așa, suntem încă foarte conectate și dependente de tendințele în îngrijirea părului din Social Media.
Ce mi-a atras atenția în ultima vreme.
Tot mai multe celebrități au transformat și această nișă într-un teren pentru jucătorii neconvenționali. Mă refer la faptul că, dacă în materie de make-up și skincare am văzut tot mai multe branduri ce au în spate o vedetă internațională – Rihanna este cel mai relevant exemplu în acest sens, produsele de îngrijire și styling a părului se pun și ele sub umbrela unui nume de celebritate, și nu sub cea a unui brand internațional de cosmetice. Mă refer la Taraji P. Henson (TPH by Taraji), Priyanka Chopra (Anomaly Hair Care), Jennifer Aniston (Lola Vie) și youtuber-ista Mindy McKnight (Hairitage by Mindy), vedete ce au propriile mărci de îngrijire a părului.
Mai multă atenție se îndreaptă acum spre sănătatea pielii, nu doar a aspectului părului. Cumva chiar are sens atâta timp cât aspectul părului fix de asta este legat, apoi de arta stilistului. Și, continuăm să vorbim și în acest an despre skinificarea părului, adică o abordare individuală a nevoilor scalpului, exact așa cum este văzută și cea a tenului. Deciziile de aplicare a unui ingrediente care hrănesc scalpul, accentuând astfel și sănătatea și strălucirea părului sunt acum mai frecvente. Așa se face că suntem mai atente la ingrediente, care trebuie să fie atente cu pielea capului, să nu o sensibilizeze, să o echilibreze și ne crește interesul și pentru alte produse decât cele 3 de bază: șampon, balsam, mască. Uite, de exemplu, dacă în urmă cu câțiva ani nu m-ar fi interesat foarte mult scrubul pentru scalp, între timp am descoperit binefacerile acestui tip de produs – înțelepciunea vine cu vârsta!
Și, deși există și femei care au părul des, bogat, sănătos, pentru cele care se simt nedreptățite de moștenirea unui fir subțire și care se îngrașă ușor și se rărește des, află că în acest an vor fi în atenția producătorilor noi produse de wellness concepute pentru a reduce căderea părului. Căderea părului este un subiect fierbinte, pandemia fiind acuzată, printre altele, și de perpetuarea căderii părului. Nu este doar o impresie, ci și un rezultat de studiu. Optzeci la sută dintre bărbați și aproximativ jumătate dintre femei se confruntă cu o formă de cădere a părului în viața lor, conform datelor de la Clinica Mayo, scrie drugstorenews.com.
Și pentru că 2023 nu poate fi, încă, fără TikTok, uite pe ce să mai fii cu ochii: unul dintre cele mai populare hashtag-uri din TikTok este #hairtok. Cu el poți să descoperi infinit de multe variante de rutine TikTok de îngrijire a părului, coafare, culoare, ingrediente pe care să le alegi sau să le eviți în șampoane sau balsamuri, hack-uri, transformări, îngrijire a mătreții, îngrijire a scalpului, etc. Ne mai auzim după ce arunci o privire în cele peste 22,8 miliarde de videoclipuri postate în TikTok cu acest hashtag.
Foto: Hepta.