#trending: machiajul urechilor este noul beauty trend?

Machiajul urechilor nu este deloc nou, dar are fanii lui pentru care revine ca trend. E un kind reminder că urechea este o zonă de beauty prea puțin explorată.
Înfrumusețarea urechilor cu ajutorul machiajului rareori iese dincolo de domeniul rețelelor sociale, poate doar pentru cei extravaganți sau sub forța împrejurărilor – cel mai propice moment a fost perioada purtării obligatorii a măștii, atunci când rujul a încetat să mai existe, punându-ne imaginația la lucru.
Dacă în 2016 machiajul urechii a stârnit reacții de uimire, atunci când a luat cu asalt podiumurile și rețelele sociale, prezentarea Schiaparelli, pentru sezonul Haute Couture primăvară-vară 2024, a oferit o perspectivă nouă și acum, serios, cine nu și-ar dori o strălucire completă, mai ales atunci când urechea devine parte dintr-o bijuterie la fel de impunătoare? Nu este vorba de o tușă discretă, dată de iluminator, ci la particule mari de cristale. Responsabilă cu realizarea look-ului modelelor: celebra Pat McGrath.
„La Schiaparelli, există întotdeauna un element de strălucire și suprarealist”, a spus McGrath pentru Vogue. „În acest sezon, a venit sub forma unei urechi de cristal pe mai multe dintre frumusețile noastre extraterestre.” Pictate cu pigment argintiu și acoperite cu sute de cristale minuscule – un proces care a durat aproximativ trei ore pentru fiecare model – aceste urechi-bijuterie care captează lumina sunt un mix între machiajul strălucitor și cerceii masivi, la fel de strălucitori.
„Urechile-bijuterie estompează linia dintre ce este machiaj și ce înseamnă bijuterie, ce este familiar și ce nu este, dintre ce este uman și ce este altceva”, a mai spus McGrath.
Schiaparelli nu este la prima tentativă de a aduce această zonă în atenția publicului. În show-ul toamnă iarnă 2021-2022, urechea a fost unul dintre elementele centrale, alături de bijuteriile XXL. Dacă în 2024 argintiul și cristalele sunt vedetele, în 2021-2022, auriul era tema centrală, iar urechea era împodobită de o proteză-bijuterie.

Înapoi în 2016, una dintre cele mai neașteptate tendințe de frumusețe a fost machiajul urechilor pe care l-am admirat în cadrul săptămânei modei de la New York. De atunci a migrat pe Instagram, unde continuă să supraviețuiască în propriile sale cercuri excentrice.
Fără nicio legătură cu podiumurile internaționale, există, cum spuneam, cercurile excentrice ale pasionaților de înfrumusețare a urechilor. Martha Butterworth a fost printre primii artiști de machiaj care a lucrat și pentru acest trend. Folosind machiaj și bijuterii, obiecte mici și chiar tatuaje temporare, make-up artista britanică creează look-uri de frumusețe în care urechea este în centrul atenției.
Cum ar fi ca urechea să fie un spațiu expozițional pentru lucrări în mimiatură inspirate de Van Gogh?
Dacă ți-am stârnit curiozitatea, află că machiajul urechilor poate fi purtat și pe stradă. Una dintre opțiuni este look-ul minimalist ce include linii grafice, forme geometrice, modele florale și efecte cu culori pe diferite părți ale urechii.
Foto: Hepta, Instagram.

Machiajul urechilor nu este deloc nou, dar are fanii lui pentru care revine ca trend. E un kind reminder că urechea este o zonă de beauty prea puțin explorată.
Înfrumusețarea urechilor cu ajutorul machiajului rareori iese dincolo de domeniul rețelelor sociale, poate doar pentru cei extravaganți sau sub forța împrejurărilor – cel mai propice moment a fost perioada purtării obligatorii a măștii, atunci când rujul a încetat să mai existe, punându-ne imaginația la lucru.
Dacă în 2016 machiajul urechii a stârnit reacții de uimire, atunci când a luat cu asalt podiumurile și rețelele sociale, prezentarea Schiaparelli, pentru sezonul Haute Couture primăvară-vară 2024, a oferit o perspectivă nouă și acum, serios, cine nu și-ar dori o strălucire completă, mai ales atunci când urechea devine parte dintr-o bijuterie la fel de impunătoare? Nu este vorba de o tușă discretă, dată de iluminator, ci la particule mari de cristale. Responsabilă cu realizarea look-ului modelelor: celebra Pat McGrath.
„La Schiaparelli, există întotdeauna un element de strălucire și suprarealist”, a spus McGrath pentru Vogue. „În acest sezon, a venit sub forma unei urechi de cristal pe mai multe dintre frumusețile noastre extraterestre.” Pictate cu pigment argintiu și acoperite cu sute de cristale minuscule – un proces care a durat aproximativ trei ore pentru fiecare model – aceste urechi-bijuterie care captează lumina sunt un mix între machiajul strălucitor și cerceii masivi, la fel de strălucitori.
„Urechile-bijuterie estompează linia dintre ce este machiaj și ce înseamnă bijuterie, ce este familiar și ce nu este, dintre ce este uman și ce este altceva”, a mai spus McGrath.
Schiaparelli nu este la prima tentativă de a aduce această zonă în atenția publicului. În show-ul toamnă iarnă 2021-2022, urechea a fost unul dintre elementele centrale, alături de bijuteriile XXL. Dacă în 2024 argintiul și cristalele sunt vedetele, în 2021-2022, auriul era tema centrală, iar urechea era împodobită de o proteză-bijuterie.

Înapoi în 2016, una dintre cele mai neașteptate tendințe de frumusețe a fost machiajul urechilor pe care l-am admirat în cadrul săptămânei modei de la New York. De atunci a migrat pe Instagram, unde continuă să supraviețuiască în propriile sale cercuri excentrice.
Fără nicio legătură cu podiumurile internaționale, există, cum spuneam, cercurile excentrice ale pasionaților de înfrumusețare a urechilor. Martha Butterworth a fost printre primii artiști de machiaj care a lucrat și pentru acest trend. Folosind machiaj și bijuterii, obiecte mici și chiar tatuaje temporare, make-up artista britanică creează look-uri de frumusețe în care urechea este în centrul atenției.
Cum ar fi ca urechea să fie un spațiu expozițional pentru lucrări în mimiatură inspirate de Van Gogh?
Dacă ți-am stârnit curiozitatea, află că machiajul urechilor poate fi purtat și pe stradă. Una dintre opțiuni este look-ul minimalist ce include linii grafice, forme geometrice, modele florale și efecte cu culori pe diferite părți ale urechii.
Foto: Hepta, Instagram.