Cum se adaptează brandurile la Generația Z? Care este cel mai căutat ingredient pentru îngrijirea pielii în 2022? Ce se întâmplă cu age diversity? Cele mai noi știri din industria frumuseții, pe scurt.
Cea mai disruptivă generație în materie de beauty
De la schimbarea felului în care brandurile dezvoltă produsele cosmetice până la felul în care le comercializează, generația Z a devenit cea mai disruptivă generație în materie de beauty. Este prima generație care forțează brandurile să îi urmeze și nu invers.
Reprezentând o treime din populația globală, generația Z, 9-24 de ani (născuți între 1997-2012), i-a depășit pe mileniali ca cea mai mare generație și captează o zonă mai mare din atenția mărcilor de frumusețe.
În 2022, Generația Z a devenit aproape o obsesie pentru industria frumuseții și cu un motiv întemeiat. În 2020, în plină pandemie, a fost singura generație care a determinat creșterea vânzărilor de cosmetice în Marea Britanie, scrie cosmeticsbusiness.com. În plus, stuudii recente arată că generația Z cheltuiește mai mult pentru îngrijirea pielii decât orice altă grupă de vârstă.
70% dintre cumpărătorii de frumusețe din generația Z sunt „beauty enthusiasts (entuziaști ai frumuseții)” care „căută mereu următoarele produse și mărci de frumusețe” potrivit studiului Changing Face of the Beauty Shopper de la PowerReviews. În plus, cu simțul lor puternic al identității și valorile determinate de opinii precize în care cred și pentru care luptă, Gen Z conduce intenționat această schimbare din industria frumuseții.
Prin Social Media, Gen Z își face vocea auzită: 40% din Gen Z spun că diversitatea și incluziunea sunt cele mai importante valori ale mărcii pentru ei atunci când cumpără produsele cosmetice ale unui brand.
Skincare King in 2022: retinol
Retinolul este ingredientul cel mai căutat în îngrijirea pielii, în 2022, cu peste 1,2 miliarde de vizualizări pe TikTok și peste nouă milioane de căutări pe Google. Și cifrele sunt doar pentru prima jumătate a acestui an!
Cele mai populare tendințe de frumusețe din acest an pe Tik Tok au fost dominate atât de îngrijirea pielii, cât și de aspectul de machiaj experimental.
Interesul s-a îndepărtat de produsele cu parfum dure și de îngrijirea pielii cu cofeină, în acest an fiind înlocuit de o atenție mai mare pentru SPF, ceramide și glass skin.
Noile campanii age diversity
În timp ce industria de beauty a făcut pași mari către incluziune, diversitatea de vârstă a fost în mare parte lăsată în urmă. Cele mai recente campanii de beauty încep să se adreseze și categoriei 50+.
Cât de bine reprezintă mărcile de beauty femeile, pe măsură ce acestea îmbătrânesc? Este o întrebare care îți aduce în minte mai multe chipuri cunoscute: Dame Helen Mirren, care a semnat cu L’Oréal Paris la 60 de ani și face parte din brand de șapte ani, și Isabella Rossellini, care s-a întors la Lancôme în 2018.
Recent, Lisa Snowdon a fost anunțată ca fiind imaginea Prai Beauty, iar Kim Cattrall s-a asociat cu Ole Henriksen pentru a conduce noua campanie de îngrijire corporală a mărcii.
Caroline O’Neill, director general al L’Oréal Paris Marea Britanie și Irlanda, spune: „Doar 15% dintre femeile în vârstă de peste 55 de ani consideră că publicitatea încă se adresează lor și nevoilor lor. Și cu mai mulți utilizatori ai produselor de îngrijire în această grupă de vârstă (37%), în comparație cu grupul de vârstă milenar (26%), există o nevoie clară de a sprijini în continuare”, notează cosmeticsbusiness.com.
Foto: PR.
Cele mai mari trenduri de beauty din 2025
Pasionatele de beauty știu deja ce li se potrivește și ce produse sau proceduri sunt pe placul lor….
Winter Care: cum să previi și tratezi încrețirea și efectul electrizat al părului
Umiditate, schimbări de temperatură, pălării și căciuli, numeroase motive duc la scenariul de groază: electrizarea părului și încrețirea…
Bobul, cea mai populară tunsoare în 2025
Început de an, noi rezoluții și obișnuitul bob? De ce nu, pentru că 2025 marchează o mare revenire…
Wellness Trends 2025: 12 terapii de wellness pentru fiecare lună din an
Un lucru este sigur în industria de wellness, în 2025: există o variantă pentru orice nevoie, oricât de…
Îngrijirea pielii: cum să amâni apariția ridurilor?
Ridurile reprezintă un rezultat inevitabil al îmbătrânirii pielii, dar cu îngrijirea adecvată și produsele potrivite, le poți amâna…
10 cosmetice în care să investești la început de an
Alegerea produselor cosmetice poate fi o provocare. Dacă știi prea puține despre ele, atunci cum vei ști să…
Golden Globes Beauty: ce lookuri au ales câștigătoarele Globurilor de Aur
Globurile de Aur din acest an au transformat expresia beauty & brain în beauty & talent. Premiate pentru…
Top 5 Rezoluții de Beauty pentru 2025
Finalul anului a venit cu zile libere, iar începutul lui 2025 aduce multe obiective curajoase pentru viitor, inclusiv…
Coafuri de testat și purtat la petrecerile de Crăciun și la cinele în familie
Doar câteva zile ne mai despart până la Crăciun și odată cu această sărbătoare apare și dorința de…
De vorbă cu celebrul make-up artist Jordan Liberty despre culori, Sărbători și ce se poartă în 2025
Una dintre cele mai plăcute experiențe în jobul de beauty editor este întâlnirea față în față cu profesioniști…