Linia de produse de îngrijire a părului Cécred este inspirată de munca mamei artistei de 42 de ani și va fi disponibilă spre vânzare începând cu 20 februarie.
Anunțul a venit sub forma unui video, încărcat pe pagina de Insta a cântăreței, care conține imagini din copilăria lui Beyoncé și care par a fi filmate în salonul mamei sale, Headliners, din Houston, Texas.
„Părul este sacru”, scrie Beyoncé, în comentariul de la postare, alături de numele noului brand de cosmetice pentru îngrijirea părului, Cécred.
Câștigătoarea de 29 de ori Grammy a vorbit de mai multe ori despre rolul mamei sale, Tina Knowles, în stilul de viață ales de artistă. Unul dintre primele videoclipuri muzicale filmate de Destiny’s Child, „Bills, Bills, Bills” (1999), este o poveste despre o femeie independentă, care merge înainte după despărțirea de iubitul ei, iar imaginile au fost și atunci filmate într-un coafor.
„Există putere în comunitate și am văzut asta crescând ca fiică a unei patroane de salon”, a spus Beyoncé pentru Harper’s Bazaar, într-un interviu acordat în 2021. „Am văzut atât de multe femei antreprenoare, pe care le-am admirat. Medici, afaceriste, artiște, profesoare, mame – toate au trecut prin salonul mamei mele. Am văzut cum un salon poate fi un sanctuar pentru femei.”
Beyoncé a mai vorbit și despre importanța îngrijirii personale, dar și despre cât de important este să comunici și să fii susținută, să îți spui povestea și să lași emoțiile să iasă la suprafață, iar toate aceste lucruri se întâmplă acolo unde te simți în siguranță: la salon. „Am văzut cât de mult sunt legate emoțiile femeilor de culoare de părul și frumusețea noastră. Industria frumuseții nu înțelege întotdeauna aceste emoții și de ce avem nevoie. Vreau să construiesc o comunitate în care femeile de toate rasele să poată comunica și împărtăși unele dintre aceste secrete, astfel încât să putem continua să ne susținem și să avem grijă una de cealaltă. Vreau să le ofer femeilor un spațiu pentru a-și simți propria forță și a-și spune poveștile.”
Beyoncé nu este prima celebritate care lansează un brand de îngrijire a părului. În 2021, Jennifer Aniston – celebră pentru tunsoarea „The Rachel” – a lansat o linie de produse de îngrijire și înfrumusețare a părului vegane numită LolaVie.
Foto: Hepta.
Cum alegi manichiura pentru a crea iluzia degetelor lungi
Dacă și tu ești precum Gwyneth Paltrow și suferi de complexul mâinilor mici, cu degete scurte, atunci află…
Trei game preferate de A List pe care să le încerci și tu, acum
La final de toamnă, Rituals a inaugurat primul magazin din țară, în Mega Mall. Echipa A List Magazine…
Cele mai frumoase cadouri de Sărbători
Celebrezi cu muzică și cadouri strălucitoare sau te bucuri de momente de liniște în cuplu sau în familia…
Cum să ai grijă de unghiile fragile, în sezonul rece
În sezonul rece, organismul suferă o deshidratare accentuată din cauza temperaturilor scăzute. La fel cum pielea mâinilor tale…
Cum să obții o piele remineralizată cu ajutorul unui tratament natural, special
De-a lungul timpului, proprietățile atribuite nămolului au făcut ca balneoterapia cu nămol să se bucure de un real…
Interviu: Mădălina Stoica-Blanchard, despre destinul olfactiv și cadourile de Crăciun
În așteptarea Sărbătorilor de iarnă, am stat de vorbă cu Mădălina Stoica-Blanchard, cofondatoarea brandului de parfumerie de nișă…
Avon Space, noul concept store – the place to be!
Joi seara, echipa AList a avut ocazia să se numere printre primii invitați care au descoperit cel mai…
Eveniment: primul masterclass de make-up, în noul spațiu Avon Space
Pe 28 noiembrie, începând cu ora 17.30, Avon Space va găzdui primul masterclass de make-up dintr-o serie de…
Viral Sensation: Catrice Aqua Splash Grip Primer
Vrei să ai un machiaj impecabil toată ziua și toată seara? Ai în minte un machiaj special pentru…
Khloé Kardashian își lansează primul ei parfum- XO Khloé
Clanul Kardashian e făcut pentru business. Cea de-a treia născută dintre cele cinci surori ale familiei, Khloé Kardashian…