Alina Burlacu ∙ November 5, 2024 ∙ 10 min read

Black Friday este perioada ideală în care să îți refaci stocul produselor pe care le folosești în rutina ta zilnică de îngrijire și înfrumusețare, dar și al chilipirurilor vestimentare.

Black Friday la my Geisha

Compania din România care produce parfumuri și produse cosmetice anunță cele mai mari reduceri din an, la toată gama de parfumuri, skincare, make-up și accesorii my Geisha, online și în magazine.

Între 1 și 6 noiembrie, ai până la 45% reducere + 20.000 de cadouri & vouchere surpriză. De Black Friday te răsfățăm cu cele mai mari discounturi din an! Ai 6 zile la dispoziție să-ți iei tot ce-ți dorești!

Campania BLACK FRIDAY este valabilă online și în magazine. Fanii my Geisha din România pot comanda pe mygeisha.ro, iar comenzile internaționale se plasează pe mygeisha.com.

Va fi o experiență de shopping de neuitat, cu beneficii speciale: la orice achiziție de peste 450 lei, my Geisha oferă gratuit un portfard my Geisha cu eșantioane, un parfum travel size (10 ml) și un voucher cadou. La achiziții de peste 750 lei, my Geisha oferă gratuit un portfard cu eșantioane, un parfum full size ediție limitată (100 ml) și un voucher cadou. 

Pe lângă toate aceste beneficii, clienții pot beneficia și de opțiunea de plată în rate, atât online, cât și în magazine. Cei care fac parte sau se înscriu în programul de loialitate MG Exclusive Club pot beneficia de până la 10% cashback la fiecare comandă online, livrare gratuită, invitații la evenimente și multe alte surprize. 

TOMBOLĂ „BLACK FRIDAY CASHBACK”

Zilnic, între 1-6 noiembrie, unul dintre primii 50 de clienți din fiecare magazin my Geisha va avea șansa de a câștiga, prin tragere la sorți,  un voucher cu valoarea întregului său bon fiscal.

TOMBOLA ONLINE

Cu premii în valoare de 12.000 lei. Toate achizițiile efectuate online se înscriu automat în cursa pentru cele 6 premii zilnice, fiecare în valoare de 2000 lei.

„După succesul campaniei Black Friday 2023, echipa my Geisha privește cu încredere și entuziasm spre ediția din 2024. Cu reduceri ce ating un maxim istoric de 45%, 20.000 de cadouri și vouchere surpriză, ne propunem să depășim orice așteptare. Suntem recunoscători tuturor celor care au fost alături de noi și îi invităm pe toți să se bucure de acest Black Friday!” – Denisa Tănase, CEO my Geisha

În portofoliul my Geisha se numără branduri coreene de skincare, precum Hanskin, Shangpree, Accoje & Beaudiani, brandul polonez vegan Stara Mydlarnia și, nu în ultimul rând, propriul brand de parfumerie și îngrijirea pielii: my Geisha Perfumes și my Geisha Skincare.

Black Friday la Answear.ro

Pe 31 octombrie, Answear.ro a dat startul campaniei de Black Friday cu reduceri de până la 70% la sute de mii de produse de la branduri premium, plus un discount suplimentar de 20% în app.

În campania de Black Friday de anul acesta se regăsesc peste 600 de branduri, printre favoritele românilor fiind: Guess, Pinko, adidas Originals, BOSS, Michael Kors, Swarovski, Calvin Klein, Columbia, Converse, Naked Wolfe, Karl Lagerfeld, Lacoste, Polo Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, United Colors of Benetton, Vagabond, Gant, Converse și multe altele.

În ceea ce privește categoriile de produse, clienții vor putea achiziționa de Black Friday dintr-o gamă variată disponibilă online: geci de puf, paltoane, sacouri, hanorace, lenjerie de corp, jeans, sneakers, încălțăminte de iarnă, poșete, bijuterii, ceasuri, articole pentru copii și produse home&deco.

Black Friday la El Studio

El Studio deschide oficial sezonul de Black Friday cu o campanie de reducere de până la 50% pentru o gamă variată de produse profesionale. Campania se desfășoară in perioada 1-30 noiembrie 2024 și oferă clienților acces la peste 1500 de produse de la cele mai renumite branduri din industria de frumusețe. 

Clienții El Studio pot alege dintr-o selecție amplă de produse destinate îngrijirii părului, unghiilor si pielii. Printre brandurile disponibile în această campanie se numără:

Kerastase – o gamă largă de produse pentru îngrijirea părului recunoscută internațional pentru calitatea și efectele vizibile în regenerarea și întreținerea firului de păr.

L’Oréal Professionnel – de la tratamente pentru scalp, măști și produse de styling, până la șampoane profesionale și vopsele de top, L’Oréal oferă soluții complete pentru toate tipurile de păr.

O.P.I. și CND – două branduri de renume în industria manichiurii și pedichiurii, recunoscute pentru lacurile de unghii cu rezistență îndelungată și tratamentele specifice de îngrijire.

Academie – produse profesionale pentru îngrijirea tenului, cat si de make-up, cu ingrediente inovatoare. 

O gamă largă de produse esențiale

Reducerea de până la 50% include produse pentru toate nevoile de înfrumusețare, de la șampoane, măști și uleiuri tratament, până la vopsele profesionale și produse pentru îngrijirea unghiilor. În plus, gama de produse pentru îngrijirea pielii oferă soluții pentru diverse tipuri de ten și afecțiuni dermatologice. Fie că ești în căutarea unei creme hidratante, a unui ser revitalizant sau a unui tratament împotriva căderii părului, campania de Black FriDay’s de la El Studio include peste 1500 de produse variate, astfel încât îți poți completa trusa de îngrijire la cele mai mici prețuri din an.

Cumpărături atât online, cât și în saloane

Pe lângă platforma online shop.el-studio.ro, o selecție de produse poate fi achiziționată direct din cele 12 saloane El Studio din București, unde echipa de profesioniști este pregătită să ofere consultanță personalizată fiecărui client. Astfel, cei care preferă să vadă și să testeze produsele, au posibilitatea de a se bucura de experiența Black Friday direct în saloane, beneficiind în același timp de sfatul experților.

De ce să alegi produsele profesionale El Studio?

Produsele profesionale oferă rezultate vizibile, având la bază formule avansate și ingrediente de calitate superioară, concepute pentru a asigura sănătatea și aspectul impecabil al părului, pielii și unghiilor. În campania de Black Friday de pe shop.el-studio.ro găsești toate produsele necesare pentru o rutină de înfrumusețare completă, cu discounturi care fac accesibile branduri de top.

Black Friday la Trendyol

Unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, Trendyol, lansează prima sa campanie de Black Friday în România. Evenimentul va avea loc între 5 și 10 noiembrie 2024, iar clienții din România vor putea beneficia de reduceri de până la 80% la sute de mii de produse, acoperind toate categoriile de pe platformă.

Campania de la începutul lunii noiembrie marchează debutul Black Friday pentru Trendyol în regiune, fiind, de asemenea, cea mai mare campanie a companiei din Europa Centrală și de Est, și va include reduceri semnificative la o gamă variată de produse, precum modă pentru femei, bărbați și copii, încălțăminte, accesorii, beauty, dar și articole pentru casă. Aceasta va fi urmată, de o a doua campanie sincronizată cu Black Friday-ul internațional, între 26 noiembrie și 1 decembrie.

Suntem prezenți pe piața din România de mai puțin de un an și am observat deja un interes ridicat pentru produsele noastre. Cu atât mai mult, suntem încântați să oferim consumatorilor români o experiență de Black Friday completă și atractivă, în perioada considerată, în general, cea mai importantă din an pentru shopping. Aceasta este și prima noastră campanie de Black Friday din România, așa că am depus toate eforturile pentru a veni cu o ofertă care să răspundă tuturor nevoilor și așteptărilor, din toate categoriile de produse disponibile pe Trendyol”, declară Irem Yılandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.

Campania Trendyol de Black Friday va include o selecție diversificată de branduri renumite, atât din Turcia, cât și internaționale. Printre brandurile turcești bine-cunoscute se numără Koton, Penti, DeFacto, LC Waikiki, alături de branduri globale precum Adidas, Puma, U.S. Polo Assn., New Balance, Tommy Hilfiger, Converse sau Calvin Klein, dar și propriul brand de succes, Trendyol Collection. 

În plus, pentru utilizatorii nou-veniți în platformă, compania oferă și un cod promoțional de 30%, JUSTAPP30, pe care aceștia îl pot folosi exclusiv în aplicația de mobil Trendyol. De asemenea, voucherul este valabil o singură dată, se aplică la o selecție de produse, iar reducerea maximă este de 150 de lei.

Promovarea evenimentului va fi susținută de o amplă campanie de marketing, care include expunere outdoor, radio, TV, digital și social media, alături de câteva proiecte speciale, precum o primă colaborare cu artista Andreea Bălan, în calitate de imagine a campaniei. Acest parteneriat este concretizat și printr-o selecție de produse recomandate de vedeta locală, exclusiv pentru clienții Trendyol.

Black Friday la eMAG

Pe 8 noiembrie, de Black Friday clienții eMAG au la dispoziție o gamă variată de produse: 3 milioane de produse cosmetice, 1,5 milioane de produse de îngrijire personală, 1 milion de produse fashion, dar și produse pentru casă și bricolaj, electrocasnice mici, smartphone-uri și gadget-uri și produse speciale precum peste 7.000 de vouchere de avion cu reducere de până la 45% și până la 72% reducere la 40.000 nopți de cazare în România.

A 14-a ediție Black Friday, ziua cu cele mai multe reduceri din an, are loc la eMAG pe 8 noiembrie 2024. Pentru această zi, eMAG a pregătit peste 1,5 milioane de oferte împreună cu sellerii din Marketplace. Compania estimează pentru anul acesta vânzări de aproximativ 800 de milioane de lei, cu 69 de milioane de lei mai mult față de anul trecut.

De Black Friday 2024, peste 2,5 milioane de clienți eligibili beneficiază de soluții de plată în 4 rate fără dobândă sau până la 40 de rate cu dobândă zero cu cardurile de credit ale băncilor partenere.

De Black Friday, cumperi un abonament Genius la 69 de lei și primești mai mult de două ori valoarea lui în vouchere de cumpărături pe eMAG

Genius, abonamentul cu livrare gratuită și oferte speciale poate fi cumpărat de Black Friday la 69 de lei pentru primul an, față de 99 lei prețul întreg, iar clienții primesc și 150 de lei în vouchere a câte 25 de lei în eMAG și un voucher surpriză în Fashion Days. Cei care își reînnoiesc abonamentul primesc câte un voucher în valoare de 30 lei și în eMAG și în Fashion Days.

Investiții în inteligența artificială pentru clienți și antreprenorii din eMAG Marketplace

eMAG a investit în tehnologie și Inteligență Artificială ca parte a planului său de investiții de peste 900 de milioane de lei din acest an fiscal început în luna aprilie. Cu ajutorul inteligenței artificiale, eMAG a lansat și căutarea cu poză direct în aplicație care permite identificarea imediată a produselor potrivite cu cel văzut, din gama de 25 milioane de oferte din toate categoriile.

Foto: pexels.com, PR.

Related Posts

The Grand Avenue: Ice, ice, baby!

Sezonul rece i-a trimis pe marii designeri spre o estetică glacială, reflectată prin tonurile de gri, perfect puse…

Trei game preferate de A List pe care să le încerci și tu, acum

La final de toamnă, Rituals a inaugurat primul magazin din țară, în Mega Mall. Echipa A List Magazine…

Zalando: Ce port de Sărbători?

Sezonul festiv a sosit! Găsește-ți inspirația împreună cu Zalando și adaugă acea strălucire ținutei tale perfecte, fie pentru…

C&A Xmas 2024: Strălucește alături de întreaga familie 

Unul dintre cele mai așteptate momente ale anului este chiar sărbătoarea Crăciunului, care a inspirat cea mai recentă…

Cele mai frumoase cadouri de Sărbători

Celebrezi cu muzică și cadouri strălucitoare sau te bucuri de momente de liniște în cuplu sau în familia…

Alexia Eram și-a lansat colecția de haine. Cum a fost la evenimentul Margot Market

Unul dintre cei mai cunoscuți influenceri de la noi, Alexia Eram, și-a lansat prima colecție de haine, colecție…

Cum să ai grijă de unghiile fragile, în sezonul rece

În sezonul rece, organismul suferă o deshidratare accentuată din cauza temperaturilor scăzute. La fel cum pielea mâinilor tale…

Chestionarul Alist Designers boutique: Pălăria Dădârlat în câteva fraze 

Seria Chestionarul Alist Designers boutique merge mai departe cu un brand care împlinește 128 de tradiție, pasiune și…

Chestionarul Alist Designers boutique: Maria Costake completează frazele noastre

Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu povestea Mariei Costake, brandul care a transformat pasiunea și talentul artistic…

Cum să obții o piele remineralizată cu ajutorul unui tratament natural, special

De-a lungul timpului, proprietățile atribuite nămolului au făcut ca balneoterapia cu nămol să se bucure de un real…