A list Designers boutique: Interviu cu designerul Liudmila Storojuc

Liudmila Storojuc este unul dintre designerii pe care îi găsești până pe 31 octombrie la A list Designers boutique. Creatoarea unuia dintre brandurile de succes din Republica Moldova ne-a acordat un interviu în care ne-a dezvîluit care sunt sursele ei de inspirație, dar și care a fost, până acum, colecția ei de suflet:
Care este prima ta amintire ca designer? Cum te-ai pregătit pentru lansarea primei colecții?
Cea mai creativă colecție care mi-a rămas în amintire a fost cea lansată în 2009, după absolvirea Academiei de Arte. Colecția era intitulată “Life is a game”. Cu această colecție am participat la concursul tinerilor designeri unde am luat locul I. După acest concurs am fost invitată la un concurs în orașul Harikov, Ucraina, iar în 2010 am participt pentru prima dată la Fashion Week în Bacu, Azerbaijan.
Care sunt primele 3 surse de inspirație pe care te bazezi atunci când pregătești o colecție?
Prima și cea mai importantă sursă de inspirație pentru mine sunt oamenii! Oamenii care sunt în jurul meu și care au o poveste de spus. O altă sursă de inspirație pentru mine este istoria artei, deoarece de multe ori folosesc în colecțiile mele detalii din trecut pentru a oferi o viziune autentică asupra lor.
Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la A List Designers Boutique?
Colecția pe care o puteți găsi în București mall este creată în mare parte într-un stil romantic. Colecția vizează doamne și domnișoare cu trăsături feminine, romantice și fine. O parte din colecție conține rochii cu motive florale, volane, din materiale cu o textura ușoară și semitransparent.
Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale?
Clientul meu ideal este o persoana senzuală și feminină, care reușește să combine cariera profesională și viața personală. Este o femeie independentă care mereu poate sa-și susțină punctul de vedere într-o discuție.
Cum vezi tu schimbările în fashion în acest moment? Dar care este experiența ta personală sau ca brand? Ce s-a schimbat în toată perioada aceasta și care crezi că vor fi urmările?
Din cauza pandemiei, noi, designerii, am analizat cerințele de pe piață și am ajuns la concluzia că trebuie să ne axăm pe un numar mai mic de modele, dar care sunt cele mai îndrăgite de clienții noștri. Am început să producem modele în stilul basic.
Vino să descoperi colecția la spațiul din București Mall Vitan. Alături de noi în acest proiect sunt și partenerii de la Mastercard.
Foto: PR

Liudmila Storojuc este unul dintre designerii pe care îi găsești până pe 31 octombrie la A list Designers boutique. Creatoarea unuia dintre brandurile de succes din Republica Moldova ne-a acordat un interviu în care ne-a dezvîluit care sunt sursele ei de inspirație, dar și care a fost, până acum, colecția ei de suflet:
Care este prima ta amintire ca designer? Cum te-ai pregătit pentru lansarea primei colecții?
Cea mai creativă colecție care mi-a rămas în amintire a fost cea lansată în 2009, după absolvirea Academiei de Arte. Colecția era intitulată “Life is a game”. Cu această colecție am participat la concursul tinerilor designeri unde am luat locul I. După acest concurs am fost invitată la un concurs în orașul Harikov, Ucraina, iar în 2010 am participt pentru prima dată la Fashion Week în Bacu, Azerbaijan.
Care sunt primele 3 surse de inspirație pe care te bazezi atunci când pregătești o colecție?
Prima și cea mai importantă sursă de inspirație pentru mine sunt oamenii! Oamenii care sunt în jurul meu și care au o poveste de spus. O altă sursă de inspirație pentru mine este istoria artei, deoarece de multe ori folosesc în colecțiile mele detalii din trecut pentru a oferi o viziune autentică asupra lor.
Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la A List Designers Boutique?
Colecția pe care o puteți găsi în București mall este creată în mare parte într-un stil romantic. Colecția vizează doamne și domnișoare cu trăsături feminine, romantice și fine. O parte din colecție conține rochii cu motive florale, volane, din materiale cu o textura ușoară și semitransparent.
Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale?
Clientul meu ideal este o persoana senzuală și feminină, care reușește să combine cariera profesională și viața personală. Este o femeie independentă care mereu poate sa-și susțină punctul de vedere într-o discuție.
Cum vezi tu schimbările în fashion în acest moment? Dar care este experiența ta personală sau ca brand? Ce s-a schimbat în toată perioada aceasta și care crezi că vor fi urmările?
Din cauza pandemiei, noi, designerii, am analizat cerințele de pe piață și am ajuns la concluzia că trebuie să ne axăm pe un numar mai mic de modele, dar care sunt cele mai îndrăgite de clienții noștri. Am început să producem modele în stilul basic.
Vino să descoperi colecția la spațiul din București Mall Vitan. Alături de noi în acest proiect sunt și partenerii de la Mastercard.
Foto: PR