Alist Designers Boutique: Povestea brandului Muna

Alist Designers boutique - Muna

Muna este unul dintre brandurile prezente la Alist Designers boutique în perioada noiembrie-decembrie. Designerul ne-a acordat un interviu special despre sursele de inspirație, despre personalitatea clientei ideale și, desigur, despre piesele pe care le găsești la București Mall Vitan: 

Cum a luat naștere brandul tău? Care au fost pașii pentru prima colecție? 

Muna a foar intotdeauna în mine, îmi este grei să spun când s-a nascut sau cum. Am reînceput acest proiect sub numele Muna dupa incurs la Milano de Fashion marketing.  Primele piese au fost inspirate din ia românească. Cu toate că nu m-am simțit mereu atrasă de costumul național, cu cât am cālătorit mai departe de țară, cu atât cred că m-am apropiat cu sufletul aici.

Care sunt primele 3 surse de inspirație pe care te bazezi atunci când pregătești o colecție? 

Întâi țesătura, textura țesăturii,  printul. Apoi este inspiraťia care vine inconştient din tot ceea ce ne inconjoară.

Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale? 

Clienta Muna este curioasă,  creativă,  pasionată de frumos,  de artă   cultură,  este romantică,  este însăşi ea o inspirație pentru mine.

Cum vezi tu schimbările în fashion în acest moment? Dar care este experiența ta personală sau ca brand? Ce s-a schimbat în toată perioada aceasta și care crezi că vor fi urmările? 

Schimbările în fashion acum sunt pozitive si optimiste.  Curentul este spre sustenabilitate, reciclare, ecologie şi cumpătare în orice. Tot ceea ce ține de cultura vintage a fost acceptat şi îmbrățişat de consumatorul de fashion iar brandurile au adoptat şi ele această cerere de reciclare.

Referitor la pandemie,  eu cred că este o perioadă foarte grea pentru toți, însă tot răul spre bine.  Ne adaptăm şi ne regândim totul: viața &  businessul.

Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la A List Designers Boutique?

Sunt piese retro feminine, nostalgice şi romantice. Multă culoare,  printuri florale,  vesele, feminine. Materiale naturale: bumbac, viscoza,  matase.

În acest proiect prezentat de Mastercard, se află și parntenerii noștri de la București Mall Vitan. 

Foto: PR

Alist Designers boutique - Muna

Muna este unul dintre brandurile prezente la Alist Designers boutique în perioada noiembrie-decembrie. Designerul ne-a acordat un interviu special despre sursele de inspirație, despre personalitatea clientei ideale și, desigur, despre piesele pe care le găsești la București Mall Vitan: 

Cum a luat naștere brandul tău? Care au fost pașii pentru prima colecție? 

Muna a foar intotdeauna în mine, îmi este grei să spun când s-a nascut sau cum. Am reînceput acest proiect sub numele Muna dupa incurs la Milano de Fashion marketing.  Primele piese au fost inspirate din ia românească. Cu toate că nu m-am simțit mereu atrasă de costumul național, cu cât am cālătorit mai departe de țară, cu atât cred că m-am apropiat cu sufletul aici.

Care sunt primele 3 surse de inspirație pe care te bazezi atunci când pregătești o colecție? 

Întâi țesătura, textura țesăturii,  printul. Apoi este inspiraťia care vine inconştient din tot ceea ce ne inconjoară.

Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale? 

Clienta Muna este curioasă,  creativă,  pasionată de frumos,  de artă   cultură,  este romantică,  este însăşi ea o inspirație pentru mine.

Cum vezi tu schimbările în fashion în acest moment? Dar care este experiența ta personală sau ca brand? Ce s-a schimbat în toată perioada aceasta și care crezi că vor fi urmările? 

Schimbările în fashion acum sunt pozitive si optimiste.  Curentul este spre sustenabilitate, reciclare, ecologie şi cumpătare în orice. Tot ceea ce ține de cultura vintage a fost acceptat şi îmbrățişat de consumatorul de fashion iar brandurile au adoptat şi ele această cerere de reciclare.

Referitor la pandemie,  eu cred că este o perioadă foarte grea pentru toți, însă tot răul spre bine.  Ne adaptăm şi ne regândim totul: viața &  businessul.

Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la A List Designers Boutique?

Sunt piese retro feminine, nostalgice şi romantice. Multă culoare,  printuri florale,  vesele, feminine. Materiale naturale: bumbac, viscoza,  matase.

În acest proiect prezentat de Mastercard, se află și parntenerii noștri de la București Mall Vitan. 

Foto: PR

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă