Alist Designers boutique: The Costume, brandul masculin ce redefinește eleganța clasică

La Alist Designers boutique, în perioada noiembrie-decembrie, te așteaptă un brand masculin tânăr, ce își propune reinterpretarea liniilor clasice într-o manieră adaptată atât cerințelor urbane, dar mai ales conform standardelor celor mai pretențioși clienți ai săi. Ramona Roșu, fondatoarea brandului, ne spune povestea din spatele colecțiilor:
Cum a luat naștere brandul tău? Care au fost pașii pentru prima colecție?
Povestea brandului THE COSTUME a luat naștere acum 2 ani, și a venit ca un lucru firesc după 12 ani de experiență nișata pe segmentul vestimentar masculin. Ne-am dorit foarte mult să creăm un brand premium affordable cu țesături 100% naturale, să putem oferi clienților noștri consultanță stilistică și servicii de Made to Measure. Am ales să începem cu acele produse clasice dar, ușor de adaptat fiecărui stil, reinterpretate în contextul actual urban, fie casual sau elegante interpretând acel ‘timeless classic-by the book’ cu o doză mai cool, fie ca vorbim de un costum de birou sau de un tuxedo, fie de toate piesele vestimentare care alcătuiesc garderoba unui bărbat: cămăși, sacouri casual, jeanși, chinosi, tricouri.
Care sunt primele 3 surse de inspirație pe care te bazezi atunci când pregătești o colecție?
Nu putem să definim doar 3 surse de inspirație în procesul nostru de creație, acestea fiind infinite. Este o împletitură între instinct, impuls, intuiție, tendințele actuale și nevoile clienților noștri. lnspiratia poate veni din orice lucru pe care îl vedem și ne place: poate fi o culoare, un contrast de culori, o pictură clasică, un poster cubist, o poză dintr-o revistă de design interior etc. Câteodată poate fi o țesătură care ne place foarte mult și ajungem să o definim într-un produs. Apoi totul prinde contur.
Cum arată sau cum ai descrie profilul clientului ideal?
Avem clienți care apelează la noi pentru cele mai importante momente ale vieții lor: cununii, nunți sau botezul celor mici. Sunt clienți din zona business care au crescut în funcție și investesc mai multă atenție asupra costumului . Sunt persoane care nu au alocat timp asupra felului de a se îmbrăca și atunci vin la noi pentru a își imbuntati stilul vestimentar. Noi în mare parte asta facem în cadrul showroom- ului nostru: oferim consiliere și sfaturi de tips& tricks, de la cum să ne cunoaștem formă corpului și ce ne avantajează, la cum combinăm culorile într –o ținută, ce să purtăm la un eveniment, care e lungimea corectă a unui pantalon, etc. Ne place să plusăm puțin în zona de styling cu o doză de nonconformism, classy with a little twist. Dar little, cu măsură, nu în extreme. Ne pace foarte mult echilibrul, fiecare ținută are o poveste, transmite ceva astfel încât suntem adepții ‘less is more’. Pentru că avem o mare variatate de clienți și în fiecare colecție propunem piese vestimentare din zona ceremonie, bussines, casual, streetwear și haine de weekend putem spune că în general clientul ideal e cel care prețuiește calitatea țesăturilor, le înțelege, are un ochi fin în a face diferența.
Cum vezi tu schimbările în fashion în acest moment? Dar care este experiența ta personală sau ca brand? Ce s-a schimbat în toată perioada aceasta și care crezi că vor fi urmările?
Multe industrii sunt afectate în această perioadă la nivel global, cu precădere cea a fashionului. Consumerismul a scăzut, oamenii tind să cumpere mai puțin ‘fashion’ și să investească mai mult în tot ce ține de ‘lifestyle’. O schimbare vizibilă este modul de a face cumpărături în acest segment. Tendința deocamdată este mai mult în confort așa că marile branduri și-au adaptat produsele în zona ‘homewear’, haine comode, atât de casă cât și de ieșit la o plimbare. Ca brand privim totul cu o notă optimistă, pozitivă și focus pe soluții. Ne bucurăm mult de comunitățile care s-au format, susținerea produselor românești , a brandurilor românești, a poveștilor și ne bucurăm foarte mult că suntem alături de voi aici la A List Designers Boutique, astfel că pe această cale vă mulțumim.
Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la A List Designers Boutique?
Am pregătit o colecție ceva mai relaxată cu accentul pe țesături cât mai confortabile: pulovere din cașmir, tricouri și hoodie-uri din bumbac organic, celebrul jogger reinterpretat într- o zonă mai elegantă dar foarte comod dintr-un jersey de bumbac, jachete și paltoane mai casual din lâna, costume din lâna merinos, eșarfe din mătase și cașmir. Vă așteptăm cu mare drag oricând la noi în vizită.
Alături de noi în acest proiect prezentat de Mastercard, se află și partenerii noștri de la București Mall Vitan.
Foto: PR

La Alist Designers boutique, în perioada noiembrie-decembrie, te așteaptă un brand masculin tânăr, ce își propune reinterpretarea liniilor clasice într-o manieră adaptată atât cerințelor urbane, dar mai ales conform standardelor celor mai pretențioși clienți ai săi. Ramona Roșu, fondatoarea brandului, ne spune povestea din spatele colecțiilor:
Cum a luat naștere brandul tău? Care au fost pașii pentru prima colecție?
Povestea brandului THE COSTUME a luat naștere acum 2 ani, și a venit ca un lucru firesc după 12 ani de experiență nișata pe segmentul vestimentar masculin. Ne-am dorit foarte mult să creăm un brand premium affordable cu țesături 100% naturale, să putem oferi clienților noștri consultanță stilistică și servicii de Made to Measure. Am ales să începem cu acele produse clasice dar, ușor de adaptat fiecărui stil, reinterpretate în contextul actual urban, fie casual sau elegante interpretând acel ‘timeless classic-by the book’ cu o doză mai cool, fie ca vorbim de un costum de birou sau de un tuxedo, fie de toate piesele vestimentare care alcătuiesc garderoba unui bărbat: cămăși, sacouri casual, jeanși, chinosi, tricouri.
Care sunt primele 3 surse de inspirație pe care te bazezi atunci când pregătești o colecție?
Nu putem să definim doar 3 surse de inspirație în procesul nostru de creație, acestea fiind infinite. Este o împletitură între instinct, impuls, intuiție, tendințele actuale și nevoile clienților noștri. lnspiratia poate veni din orice lucru pe care îl vedem și ne place: poate fi o culoare, un contrast de culori, o pictură clasică, un poster cubist, o poză dintr-o revistă de design interior etc. Câteodată poate fi o țesătură care ne place foarte mult și ajungem să o definim într-un produs. Apoi totul prinde contur.
Cum arată sau cum ai descrie profilul clientului ideal?
Avem clienți care apelează la noi pentru cele mai importante momente ale vieții lor: cununii, nunți sau botezul celor mici. Sunt clienți din zona business care au crescut în funcție și investesc mai multă atenție asupra costumului . Sunt persoane care nu au alocat timp asupra felului de a se îmbrăca și atunci vin la noi pentru a își imbuntati stilul vestimentar. Noi în mare parte asta facem în cadrul showroom- ului nostru: oferim consiliere și sfaturi de tips& tricks, de la cum să ne cunoaștem formă corpului și ce ne avantajează, la cum combinăm culorile într –o ținută, ce să purtăm la un eveniment, care e lungimea corectă a unui pantalon, etc. Ne place să plusăm puțin în zona de styling cu o doză de nonconformism, classy with a little twist. Dar little, cu măsură, nu în extreme. Ne pace foarte mult echilibrul, fiecare ținută are o poveste, transmite ceva astfel încât suntem adepții ‘less is more’. Pentru că avem o mare variatate de clienți și în fiecare colecție propunem piese vestimentare din zona ceremonie, bussines, casual, streetwear și haine de weekend putem spune că în general clientul ideal e cel care prețuiește calitatea țesăturilor, le înțelege, are un ochi fin în a face diferența.
Cum vezi tu schimbările în fashion în acest moment? Dar care este experiența ta personală sau ca brand? Ce s-a schimbat în toată perioada aceasta și care crezi că vor fi urmările?
Multe industrii sunt afectate în această perioadă la nivel global, cu precădere cea a fashionului. Consumerismul a scăzut, oamenii tind să cumpere mai puțin ‘fashion’ și să investească mai mult în tot ce ține de ‘lifestyle’. O schimbare vizibilă este modul de a face cumpărături în acest segment. Tendința deocamdată este mai mult în confort așa că marile branduri și-au adaptat produsele în zona ‘homewear’, haine comode, atât de casă cât și de ieșit la o plimbare. Ca brand privim totul cu o notă optimistă, pozitivă și focus pe soluții. Ne bucurăm mult de comunitățile care s-au format, susținerea produselor românești , a brandurilor românești, a poveștilor și ne bucurăm foarte mult că suntem alături de voi aici la A List Designers Boutique, astfel că pe această cale vă mulțumim.
Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la A List Designers Boutique?
Am pregătit o colecție ceva mai relaxată cu accentul pe țesături cât mai confortabile: pulovere din cașmir, tricouri și hoodie-uri din bumbac organic, celebrul jogger reinterpretat într- o zonă mai elegantă dar foarte comod dintr-un jersey de bumbac, jachete și paltoane mai casual din lâna, costume din lâna merinos, eșarfe din mătase și cașmir. Vă așteptăm cu mare drag oricând la noi în vizită.
Alături de noi în acest proiect prezentat de Mastercard, se află și partenerii noștri de la București Mall Vitan.
Foto: PR