Kate Middleton o întrece pe Meghan Markle și devine cel mai mare fashion influencer din Familia Regală

Kate Middleton, Ducesa de Cambridge, a trecut pe primul loc în topul celor mai mari fashion influenceri din Familia Regală Britanică, după ce a întrecut-o pe cumnata ei, Meghan Markle, fosta campioană en-titre a stilului.
Astfel, Kate Middleton este considerată cel mai mare fashion influencer din 2020, datorită stilului ei curat, admirat și copiat deopotrivă de consumatori. Clasamentul a fost realizat de site-ul LovetheSales.com, care a măsurat impactul și influența pe care le are Kate Middleton în percepția și în acțiunile consumatorilor de pe piața de fashion.
Stilul propus de Kate a crescut cu 159% în căutarile de pe internet ale ținutelor ei, o evoluție notabilă față de procentul de 119, înregistrat între 2017 și 2019. Anul trecut, Meghan Markle era considerată campioana stilului, loc ocupat încă de la intrarea ei în rândul Familiei Regale Britanice.
”Efectul Meghan”, așa cum a fost numit el de observatori, a apărut în urma freneziei admiratorilor ei și a consumatorilor de a căuta și copia ținutele ei imediat ce aceasta apărea cu ele pe prima pagină ziarelor. Orice ținută purtată de Meghan ajungea să fie sold out în cel mai scurt timp, fie că era vorba de haine de designer sau de mass-market.
Totuși, popularitatea și influența ei stilistică au scăzut direct proporțional cu începerea procedurii ”Megxit”, prin care Meghan Markle și Prințul Harry s-au retras din prima linie a Monarhiei Britanice și au decis să se mute pe continentul american.
Pulsul scăderii puterii lui Meghan la bursa de fashion a putut fi măsurat ușor când ea și Kate Middleton au purtat, în aceeași perioadă timp, în luna ianuarie, mai exact, ținute similare. Meghan și Kate s-au afișat îmbrăcate în pardesie Massimo Dutti, dar haina purtată de Ducesa de Cambridge a fost de opt ori mai căutată pe internet decât cea a lui Meghan.
Rolurile de fashion icon din Familia Regala Britanică au fluctuat în ultimii ani între Meghan și Kate, dar se pare că soția Prințului William și viitoarea Regină a reușit să aibă ultimul cuvânt în bătălia stilului.
Recent, Kate Middleton a facut încă o demonstrație reușită de fashion în timpul turneului din Irlanda, alături de Prințul William. Ținuta compusă dintr-un trench Alexander Mcqueen, rochia creată de Suzannah London și din accesorii Jimmy Choo și Ralph Lauren a fost foarte aperciată de public. Imediat, cererea de pe internet pentru piese marca Alexander McQueen a crescut cu 233%, iar căutările pe Google pentru trench-uri asemănătoare a crescut cu 93%, pe durata unei săptămâni.
Britanicii adoră stilul relaxat al lui Kate, care, chiar dacă poartă multe piese de designer, știe să echilibreze stilul scump cu o elementele nu foarte pretențioase și care, în final, să o complimenteze și să fie în acord cu ocazia în care le poartă. Pe lângă designerii de haute-couture, Kate Middleton poartă și multe elemente de mass-market, care aparțin unor branduri precum Zara, Mango, Reiss sau Marks&Spencer.
Foto: Hepta

Kate Middleton, Ducesa de Cambridge, a trecut pe primul loc în topul celor mai mari fashion influenceri din Familia Regală Britanică, după ce a întrecut-o pe cumnata ei, Meghan Markle, fosta campioană en-titre a stilului.
Astfel, Kate Middleton este considerată cel mai mare fashion influencer din 2020, datorită stilului ei curat, admirat și copiat deopotrivă de consumatori. Clasamentul a fost realizat de site-ul LovetheSales.com, care a măsurat impactul și influența pe care le are Kate Middleton în percepția și în acțiunile consumatorilor de pe piața de fashion.
Stilul propus de Kate a crescut cu 159% în căutarile de pe internet ale ținutelor ei, o evoluție notabilă față de procentul de 119, înregistrat între 2017 și 2019. Anul trecut, Meghan Markle era considerată campioana stilului, loc ocupat încă de la intrarea ei în rândul Familiei Regale Britanice.
”Efectul Meghan”, așa cum a fost numit el de observatori, a apărut în urma freneziei admiratorilor ei și a consumatorilor de a căuta și copia ținutele ei imediat ce aceasta apărea cu ele pe prima pagină ziarelor. Orice ținută purtată de Meghan ajungea să fie sold out în cel mai scurt timp, fie că era vorba de haine de designer sau de mass-market.
Totuși, popularitatea și influența ei stilistică au scăzut direct proporțional cu începerea procedurii ”Megxit”, prin care Meghan Markle și Prințul Harry s-au retras din prima linie a Monarhiei Britanice și au decis să se mute pe continentul american.
Pulsul scăderii puterii lui Meghan la bursa de fashion a putut fi măsurat ușor când ea și Kate Middleton au purtat, în aceeași perioadă timp, în luna ianuarie, mai exact, ținute similare. Meghan și Kate s-au afișat îmbrăcate în pardesie Massimo Dutti, dar haina purtată de Ducesa de Cambridge a fost de opt ori mai căutată pe internet decât cea a lui Meghan.
Rolurile de fashion icon din Familia Regala Britanică au fluctuat în ultimii ani între Meghan și Kate, dar se pare că soția Prințului William și viitoarea Regină a reușit să aibă ultimul cuvânt în bătălia stilului.
Recent, Kate Middleton a facut încă o demonstrație reușită de fashion în timpul turneului din Irlanda, alături de Prințul William. Ținuta compusă dintr-un trench Alexander Mcqueen, rochia creată de Suzannah London și din accesorii Jimmy Choo și Ralph Lauren a fost foarte aperciată de public. Imediat, cererea de pe internet pentru piese marca Alexander McQueen a crescut cu 233%, iar căutările pe Google pentru trench-uri asemănătoare a crescut cu 93%, pe durata unei săptămâni.
Britanicii adoră stilul relaxat al lui Kate, care, chiar dacă poartă multe piese de designer, știe să echilibreze stilul scump cu o elementele nu foarte pretențioase și care, în final, să o complimenteze și să fie în acord cu ocazia în care le poartă. Pe lângă designerii de haute-couture, Kate Middleton poartă și multe elemente de mass-market, care aparțin unor branduri precum Zara, Mango, Reiss sau Marks&Spencer.
Foto: Hepta