10 ani de ”Frozen” – Givenchy&Disney lansează o colecție-capsulă dedicată celebrului desen animat

frozen

Au trecut zece ani de la lansarea iconicului desen animat ”Frozen”, care a fermecat copii și adulți deopotrivă în lumea întreagă. În cinstea aniversării, casa de modă Givenchy, alături de Disney, lansează o colecție-capsulă de haine și de accesorii pentru copii.

Linia destinată celor mici e compusă din șapte piese inspirate de personajele Elsa și Olaf, în culori precum negru, alb și bleu. Prețurile articolelor de inspirație ”Frozen” cu semnătura Givenchy se situează între 249 și 1 529 de dolari. Așadar, fetițele îndrăgostite de personajul Elsa își pot alege o rochie bleu bătută cu cristale Swarowski, cu logo-ul Givenchy, cu falduri ample, cu trenă și cu broderii de fulgi de zăpadă.

frozen

Colecția include și tricouri în alb și negru, imprimate cu imaginea lui Olaf, amuzantul om de zăpadă, dar și o rochie-tricou bleu cu imprimeu cu imaginea Elsei, a cărei voce în desenele animate este dată de Idina Menzel, autoarea celebrei melodii “Let It Go”.

frozen

Pe lângă acestea, colecția Givenchy x Disney pentru copii propune și pantaloni scurți, pantaloni lungi și accesorii, cum ar fi șepci sau teniși.

Colaborarea dintre cele două mari branduri a început în 2022. Prima lor colecție, intitulată “The Wonder Gallery”, conținea, la rândul ei, articole cu Elsa și Olaf, alături de alte personaje de desene animate îndrăgite, cum ar fi Bambi, Perdita și Pongo din 101 Dalmațieni. Încă de la lansarea sa din urmă cu zece ani, Frozen a devenit un fenomen cultural și una dintre cele mai de succes animații din toate timpurile. Recent, Disney a deschis și primul parc de distracții tematic World of Frozen, în Hong Kong, la Disneyland Resort.

frozen

”Cea mai recentă colecție realizată în colaborare cu Givenchy este plină de veselie, e fresh și celebrează îndrăgitele personaje din Frozen, în onoarea aniversării de 10 ani. Colaborăm cu parteneri din industria de modă pentru a crea colecții uluitoare, care să continue farmecul poveștilor și să oferim ceva unic publicului”, spune Tasia Filippatos, președintele Disney Consumer Products, Games and Publishing.

frozen

Au trecut zece ani de la lansarea iconicului desen animat ”Frozen”, care a fermecat copii și adulți deopotrivă în lumea întreagă. În cinstea aniversării, casa de modă Givenchy, alături de Disney, lansează o colecție-capsulă de haine și de accesorii pentru copii.

Linia destinată celor mici e compusă din șapte piese inspirate de personajele Elsa și Olaf, în culori precum negru, alb și bleu. Prețurile articolelor de inspirație ”Frozen” cu semnătura Givenchy se situează între 249 și 1 529 de dolari. Așadar, fetițele îndrăgostite de personajul Elsa își pot alege o rochie bleu bătută cu cristale Swarowski, cu logo-ul Givenchy, cu falduri ample, cu trenă și cu broderii de fulgi de zăpadă.

frozen

Colecția include și tricouri în alb și negru, imprimate cu imaginea lui Olaf, amuzantul om de zăpadă, dar și o rochie-tricou bleu cu imprimeu cu imaginea Elsei, a cărei voce în desenele animate este dată de Idina Menzel, autoarea celebrei melodii “Let It Go”.

frozen

Pe lângă acestea, colecția Givenchy x Disney pentru copii propune și pantaloni scurți, pantaloni lungi și accesorii, cum ar fi șepci sau teniși.

Colaborarea dintre cele două mari branduri a început în 2022. Prima lor colecție, intitulată “The Wonder Gallery”, conținea, la rândul ei, articole cu Elsa și Olaf, alături de alte personaje de desene animate îndrăgite, cum ar fi Bambi, Perdita și Pongo din 101 Dalmațieni. Încă de la lansarea sa din urmă cu zece ani, Frozen a devenit un fenomen cultural și una dintre cele mai de succes animații din toate timpurile. Recent, Disney a deschis și primul parc de distracții tematic World of Frozen, în Hong Kong, la Disneyland Resort.

frozen

”Cea mai recentă colecție realizată în colaborare cu Givenchy este plină de veselie, e fresh și celebrează îndrăgitele personaje din Frozen, în onoarea aniversării de 10 ani. Colaborăm cu parteneri din industria de modă pentru a crea colecții uluitoare, care să continue farmecul poveștilor și să oferim ceva unic publicului”, spune Tasia Filippatos, președintele Disney Consumer Products, Games and Publishing.

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă