Alist Designers boutique: Alura, brandul de pantofi timeless, dedicat celor care prețuiesc calitatea

Raluca Hăulică, fondator Alura, a stat de vorbă cu noi și ne-a povestit un pic din ce se întâmplă în spatele modelelor de pantofi pe care îi poți găsit la Alist Designers boutique până la finalul acestei luni, în spațiul de la parterul București Mall Vitan. Dacă ne-ai trecut deja pragul, ai observat că rafturile magazinului dezvăluie câteva piese statement, precum ghetele cowgirl sau pantofii Mary Jane, așa că e momentul să afli cum a pornit totul:
Cum a pornit povestea Alura? Care a fost drumul de la idee, la prima colecție?
Povestea Alura a pornit de la o nevoie personală, aceea de a găsi pantofi confortabili, dar care îmi și plac, actuali, versatili, fără să-mi provoace durere. În 2020 când am pornit, chiar în pandemie, nu aveam un astfel de brand pe care sa îl prefer, local sau internațional, așa că am creat unul. Mi-am dorit modele practice, nu doar din categoria celor pe care le poți admira în vitrină, fără să le poți integra în ținutele tale zilnice.

În colecțiile Alura am regăsit atât referințe victoriene, cât și western. Care este zona estetică pe care o simți cel mai aproape în acest moment? Cum te raportezi la tendințele internaționale?
Filosofia noastră de brand este “timeless with a twist”. Suntem atente la tendințele internaționale, însă încercam să le adaptăm la ce ni se potrivește nouă ca brand. Credem în modelele clasice, adaptate la anul curent, însă nu ne dorim să fim în pas cu toate tendințele, ci mai degrabă încurajăm clientele să poarte modelele noastre mai multe sezoane la rând și să le redescopere în outfiturile lor. Acest obicei este cu adevărat sustenabil.
Care a fost cea mai mare provocare pe care ai întâmpinat-o până acum, ca producător român?
Suntem un brand românesc, însă nu producem în România, ci în cinci țări europene. Ne dorim tare mult să producem și aici, însă avem mari dificultăți în a găsi o fabrică la standardul, calitatea și cantitatea pe care le dorim. Sperăm să avem mai mult noroc la colecția viitoare de genți. Chiar și așa, cea mai mare provocarea este cea logistică. Într-un pantof pot intra până la 50 de piese diferite, de la furnizori diferiți. Încercăm să nu producem cantitate în exces, ci mai mult bazat pe precomenzi, însă procesul de producție este foarte rigid, nu ne permite mai deloc flexibilitate dacă nu avem cantități enorme.

Care este tipologia de client căruia se adresează brandul tău?
Tipologia de client al brandului Alura este cea care prețuiește bunul gust, purtarea îndelungată și confortul. Alura numără printre cliente femei de carieră, din zona juridică, corporate sau medicală, dar și tinere antreprenoare, studente, mămici sau chiar și duo-ul mamă – fiică. Vârsta medie este între 35 și 45 de ani, dar de curând pare că atingem și un segment mai tânăr, ceea ce înseamnă că și noua generatie prețuiește un brand sustenabil, care îndeamnă la purtare îndelungată, mai degrabă decât la modelul fast fashion.
Ce ne poți spune despre piesele pe care le găsim la Alist Designers boutique până la sfârșitul lunii?
Pentru că avem parte de un octombrie neobișnuit de cald, la Alist Designers Boutique veți găsi modele de balerini cu vârful ascutit, pantofi cu toc gros stil Mary Jane, dar și cizme scurte din piele întoarsă sau cizme lungi cowboy.
Te așteptăm până pe 31 octombrie la Alist Designers boutique să te bucuri de piesele Alura, dar și de multe alte surprise fashionable. Alături de noi în proiectul ce susține designerii și brandurile românești, se află partenerii de la București Mall Vitan.

Foto : PR

Raluca Hăulică, fondator Alura, a stat de vorbă cu noi și ne-a povestit un pic din ce se întâmplă în spatele modelelor de pantofi pe care îi poți găsit la Alist Designers boutique până la finalul acestei luni, în spațiul de la parterul București Mall Vitan. Dacă ne-ai trecut deja pragul, ai observat că rafturile magazinului dezvăluie câteva piese statement, precum ghetele cowgirl sau pantofii Mary Jane, așa că e momentul să afli cum a pornit totul:
Cum a pornit povestea Alura? Care a fost drumul de la idee, la prima colecție?
Povestea Alura a pornit de la o nevoie personală, aceea de a găsi pantofi confortabili, dar care îmi și plac, actuali, versatili, fără să-mi provoace durere. În 2020 când am pornit, chiar în pandemie, nu aveam un astfel de brand pe care sa îl prefer, local sau internațional, așa că am creat unul. Mi-am dorit modele practice, nu doar din categoria celor pe care le poți admira în vitrină, fără să le poți integra în ținutele tale zilnice.

În colecțiile Alura am regăsit atât referințe victoriene, cât și western. Care este zona estetică pe care o simți cel mai aproape în acest moment? Cum te raportezi la tendințele internaționale?
Filosofia noastră de brand este “timeless with a twist”. Suntem atente la tendințele internaționale, însă încercam să le adaptăm la ce ni se potrivește nouă ca brand. Credem în modelele clasice, adaptate la anul curent, însă nu ne dorim să fim în pas cu toate tendințele, ci mai degrabă încurajăm clientele să poarte modelele noastre mai multe sezoane la rând și să le redescopere în outfiturile lor. Acest obicei este cu adevărat sustenabil.
Care a fost cea mai mare provocare pe care ai întâmpinat-o până acum, ca producător român?
Suntem un brand românesc, însă nu producem în România, ci în cinci țări europene. Ne dorim tare mult să producem și aici, însă avem mari dificultăți în a găsi o fabrică la standardul, calitatea și cantitatea pe care le dorim. Sperăm să avem mai mult noroc la colecția viitoare de genți. Chiar și așa, cea mai mare provocarea este cea logistică. Într-un pantof pot intra până la 50 de piese diferite, de la furnizori diferiți. Încercăm să nu producem cantitate în exces, ci mai mult bazat pe precomenzi, însă procesul de producție este foarte rigid, nu ne permite mai deloc flexibilitate dacă nu avem cantități enorme.

Care este tipologia de client căruia se adresează brandul tău?
Tipologia de client al brandului Alura este cea care prețuiește bunul gust, purtarea îndelungată și confortul. Alura numără printre cliente femei de carieră, din zona juridică, corporate sau medicală, dar și tinere antreprenoare, studente, mămici sau chiar și duo-ul mamă – fiică. Vârsta medie este între 35 și 45 de ani, dar de curând pare că atingem și un segment mai tânăr, ceea ce înseamnă că și noua generatie prețuiește un brand sustenabil, care îndeamnă la purtare îndelungată, mai degrabă decât la modelul fast fashion.
Ce ne poți spune despre piesele pe care le găsim la Alist Designers boutique până la sfârșitul lunii?
Pentru că avem parte de un octombrie neobișnuit de cald, la Alist Designers Boutique veți găsi modele de balerini cu vârful ascutit, pantofi cu toc gros stil Mary Jane, dar și cizme scurte din piele întoarsă sau cizme lungi cowboy.
Te așteptăm până pe 31 octombrie la Alist Designers boutique să te bucuri de piesele Alura, dar și de multe alte surprise fashionable. Alături de noi în proiectul ce susține designerii și brandurile românești, se află partenerii de la București Mall Vitan.

Foto : PR