Alist Designers boutique: Larisa Dragna, despre joacă, pasiune și brand

Larisa Dragna este unul dintre cei mai îndrăgiți designeri români. Piesele inconfundabile se află acum la Alist Designers boutique, așa că am fost curioși să aflăm povestea din spatele lor, chiar de la designer:
Cum a început povetea brandului tău? Care au fost primii pași?
Povestea brand-ului Larisa Dragna a început mai mult ca o joacă și ca o necesitate, de când aveam 9 ani și încă mă uitam la desene animate. Ceea ce m-a intrigat a fost imaginea repetitivă a ținutelor indiferent de episod, eveniment și sezon, așa că am început să desenez diferite propuneri de ținute pentru acestea. De-a lungul anilor, joaca de la început a devenit o pasiune, urmată de un parcurs firesc al dezvoltării mele ca designer.
Primul pas serios a fost Liceul de Arte Plastice din Pitești, secția de Pictură, pe parcursul căruia mi-am aprofundat pasiunea în domeniul vestimentar prin proiecte personale susținute cu ajutorul Casei de Cultură a Studenților din Pitești. Aceștia aveau un program dedicat designului vestimentar și așa dorința de a descoperi acest univers a devenit și mai pregnantă.
După liceu a urmat facultatea de Arte Decorative și Design din Timișoara, iar apoi studiile masterale în București și o perioadă de aplicare a cunoștiințelor în atelierul designerului Silvia Șerban. În 2013 am lansat brand-ul Larisa Dragna căruia m-am dedicat în totalitate, cu noi colaborări și creșteri graduale, evenimente naționale și internaționale.
Cum îți găsești inspirația? Ai câteva surse constante de inspirație sau atunci când îți vine o idee o pui în aplicare?
Inspirația nu își are rădăcinile într-un punct fix, sau o rețetă stabilă, apare în orice obiect, stare, conversație, individ. Este un întreg proces de dezvoltare pe care dacă îl aprofundezi poți găsi din ce în ce mai multe concepte.
Dacă ar fi să construiești profilul clientei ideale, cum ai descrie personalitatea ei?
Curioasă, creativă, curajoasă.
Cum ai traversat perioada de pandemie? Cum resimți acum efectele?
Pandemia a venit din senin, într-un moment în care mă pregăteam pentru un sezon nou, pentru o creștere. Tot ceea ce am putut să fac a fost să mă adaptez situației, să restrâng activitatea și să încerc să mă concentrez pe partea de online ceea ce m-a ajutat să rămân încă pe piață. Efectele se simt și cred că se vor simți pe o perioadă foarte lungă, însă ceea ce este esențial este adaptarea la noile situații.
Ce poți să îmi spui despre colecția/colecțiile pe care le-ai adus la Alist Designers boutique?
Am adus piesele care au fost cele mai apreciate de-a lungul anilori și cele care au luat naștere în timpul pandemiei. Produse pe care clientele își doreau să le vadă fizic, să le probeze, iar cu ajutorul acestui proiect, acest lucru este mult mai ușor. Săptămânal aduc colecții capsulă pe care le am în dezvoltare, cu piese deja cunoscute, reinterpretate sau idei noi pe care vreau să le integrez în următoarele colecții.
Alături de noi în acest proiect prezentat de Mastercard, se află partenerii de la București Mall Vitan.
Foto: PR

Larisa Dragna este unul dintre cei mai îndrăgiți designeri români. Piesele inconfundabile se află acum la Alist Designers boutique, așa că am fost curioși să aflăm povestea din spatele lor, chiar de la designer:
Cum a început povetea brandului tău? Care au fost primii pași?
Povestea brand-ului Larisa Dragna a început mai mult ca o joacă și ca o necesitate, de când aveam 9 ani și încă mă uitam la desene animate. Ceea ce m-a intrigat a fost imaginea repetitivă a ținutelor indiferent de episod, eveniment și sezon, așa că am început să desenez diferite propuneri de ținute pentru acestea. De-a lungul anilor, joaca de la început a devenit o pasiune, urmată de un parcurs firesc al dezvoltării mele ca designer.
Primul pas serios a fost Liceul de Arte Plastice din Pitești, secția de Pictură, pe parcursul căruia mi-am aprofundat pasiunea în domeniul vestimentar prin proiecte personale susținute cu ajutorul Casei de Cultură a Studenților din Pitești. Aceștia aveau un program dedicat designului vestimentar și așa dorința de a descoperi acest univers a devenit și mai pregnantă.
După liceu a urmat facultatea de Arte Decorative și Design din Timișoara, iar apoi studiile masterale în București și o perioadă de aplicare a cunoștiințelor în atelierul designerului Silvia Șerban. În 2013 am lansat brand-ul Larisa Dragna căruia m-am dedicat în totalitate, cu noi colaborări și creșteri graduale, evenimente naționale și internaționale.
Cum îți găsești inspirația? Ai câteva surse constante de inspirație sau atunci când îți vine o idee o pui în aplicare?
Inspirația nu își are rădăcinile într-un punct fix, sau o rețetă stabilă, apare în orice obiect, stare, conversație, individ. Este un întreg proces de dezvoltare pe care dacă îl aprofundezi poți găsi din ce în ce mai multe concepte.
Dacă ar fi să construiești profilul clientei ideale, cum ai descrie personalitatea ei?
Curioasă, creativă, curajoasă.
Cum ai traversat perioada de pandemie? Cum resimți acum efectele?
Pandemia a venit din senin, într-un moment în care mă pregăteam pentru un sezon nou, pentru o creștere. Tot ceea ce am putut să fac a fost să mă adaptez situației, să restrâng activitatea și să încerc să mă concentrez pe partea de online ceea ce m-a ajutat să rămân încă pe piață. Efectele se simt și cred că se vor simți pe o perioadă foarte lungă, însă ceea ce este esențial este adaptarea la noile situații.
Ce poți să îmi spui despre colecția/colecțiile pe care le-ai adus la Alist Designers boutique?
Am adus piesele care au fost cele mai apreciate de-a lungul anilori și cele care au luat naștere în timpul pandemiei. Produse pe care clientele își doreau să le vadă fizic, să le probeze, iar cu ajutorul acestui proiect, acest lucru este mult mai ușor. Săptămânal aduc colecții capsulă pe care le am în dezvoltare, cu piese deja cunoscute, reinterpretate sau idei noi pe care vreau să le integrez în următoarele colecții.
Alături de noi în acest proiect prezentat de Mastercard, se află partenerii de la București Mall Vitan.
Foto: PR