Care sunt cele mai apreciate și căutate 10 branduri de fashion la ora actuală

Lyst, cea mai mare platformă de căutare de shopping la nivel global, a realizat un clasament al celor mai căutate și apreciate branduri de fashion la ora actuală. Lyst este o platformă folosită de peste 150 de milioane de oameni pe an, care caută, descoperă și cumpără articole de fashion de la peste 12 000 de branduri și magazine.
Astfel, potrivit datelor strânse de această platformă, a fost realizat un top al celor mai populare branduri de modă, pe baza comportamentului cumpărătorilor și al vânzărilor, dar și pe baza datelor înregistrate pe platformele de social media.
Cel mai popular brand la ora actuală este Gucci, urmat de Nike și de Dior.
Iată clasamentul complet la celor mai apreciate branduri de fashion din lume.
1. Gucci
2. Nike
3. Dior
4. Balenciaga
5. Moncler
6. Prada
7. Louis Vuitton
8. Bottega Veneta
9. Saint Laurent
10. Off-White
GUCCI
Brandul de origine italiană deținut în prezent de compania Kering a crescut masiv în popularitate datorită relevanței sale în cultura pop, mai ales printre mileniali și reprezentanții Generației Z – colaborarea cu Billie Eilish și cu Harry Styles, idolii adolescenților, a contribuit la succesul brandului, la fel și crearea de sneakerși digitali și colaborarea cu brandul North Face. Anul acesta, casa Gucci împlinește 100 de ani de existență.
NIKE
Nike a înregistrat o creștere de 59% în domeniul vânzărilor online și a lansat un model de sneakerși hands-free, adaptați pentru persoanele cu dizabilități.
DIOR
Casa Dior și-a lansat virtual colecția de toamnă-iarnă 2021 la Versailles și au ales-o ca ambasador global pe Kim Ji-soo, componenta trupei de kpop Blackpink. În plus, a lansat un filtru Snapchat pentru a proba pantofi de sport în realitatea augmentată.
BALENCIAGA
Casa Balenciaga, deținută de aceeași companie ca și Gucci, și-a deschis un nou magazin la Barcelona și a anunțat că renunță la folosirea blănurilor naturale.
MONCLER
A înregistrat o creștere însemnată în ceea ce privește vânzările online și a achiziționat un pachet de 30% din acțiunile Stone Island. De asemenea, a lansat o colecție de jachete din materiale reciclate, Born to Protect.
PRADA
A avut creșteri în vânzările online de 200%, a lansat cea de-a doua colecție Miuccia Prada & Raf Simons, și a câștigat premiul oferit de UNESCO datorită parteneriatului pentru protejarea oceanelor cu Held Sea Beyond.
LOUIS VUITTON
A deschis un nou magazin la Tokyo, în Ginza, a ales-o drept ambasador de brand pe Naomi Osaka.
BOTTEGA VENETA
A lansat o publicație trimestrială, Issued by Bottega, în care vedeta primei ediții a fost Missy Elliott și a înregistrat creșteri în venituri în ciuda pandemiei.
SAINT LAURENT
Vedetele campaniei de primăvară-vară 2021 au fost Catherine Deneuve și Kate Moss; casa a lansat un film de prezentare a campaniei regizat de Gaspar Noé și a deschis un nou magazin la Frankfurt.
OFF-WHITE
A lansat campania I support Black women împreună cu activista Trinice McNally, a lansat platforma video Imaginary TV și a anunțat lansarea a șapte noi modele de sneakers cu Nike.
Celelalte branduri prezente în top 20 realizat de Lyst sunt: Versace, Burberry, Fendi, Valentino, Alexander McQueen, Loewe, Givenchy, Jacquemus, Balmain, Stone Island.
Foto: Hepta

Lyst, cea mai mare platformă de căutare de shopping la nivel global, a realizat un clasament al celor mai căutate și apreciate branduri de fashion la ora actuală. Lyst este o platformă folosită de peste 150 de milioane de oameni pe an, care caută, descoperă și cumpără articole de fashion de la peste 12 000 de branduri și magazine.
Astfel, potrivit datelor strânse de această platformă, a fost realizat un top al celor mai populare branduri de modă, pe baza comportamentului cumpărătorilor și al vânzărilor, dar și pe baza datelor înregistrate pe platformele de social media.
Cel mai popular brand la ora actuală este Gucci, urmat de Nike și de Dior.
Iată clasamentul complet la celor mai apreciate branduri de fashion din lume.
1. Gucci
2. Nike
3. Dior
4. Balenciaga
5. Moncler
6. Prada
7. Louis Vuitton
8. Bottega Veneta
9. Saint Laurent
10. Off-White
GUCCI
Brandul de origine italiană deținut în prezent de compania Kering a crescut masiv în popularitate datorită relevanței sale în cultura pop, mai ales printre mileniali și reprezentanții Generației Z – colaborarea cu Billie Eilish și cu Harry Styles, idolii adolescenților, a contribuit la succesul brandului, la fel și crearea de sneakerși digitali și colaborarea cu brandul North Face. Anul acesta, casa Gucci împlinește 100 de ani de existență.
NIKE
Nike a înregistrat o creștere de 59% în domeniul vânzărilor online și a lansat un model de sneakerși hands-free, adaptați pentru persoanele cu dizabilități.
DIOR
Casa Dior și-a lansat virtual colecția de toamnă-iarnă 2021 la Versailles și au ales-o ca ambasador global pe Kim Ji-soo, componenta trupei de kpop Blackpink. În plus, a lansat un filtru Snapchat pentru a proba pantofi de sport în realitatea augmentată.
BALENCIAGA
Casa Balenciaga, deținută de aceeași companie ca și Gucci, și-a deschis un nou magazin la Barcelona și a anunțat că renunță la folosirea blănurilor naturale.
MONCLER
A înregistrat o creștere însemnată în ceea ce privește vânzările online și a achiziționat un pachet de 30% din acțiunile Stone Island. De asemenea, a lansat o colecție de jachete din materiale reciclate, Born to Protect.
PRADA
A avut creșteri în vânzările online de 200%, a lansat cea de-a doua colecție Miuccia Prada & Raf Simons, și a câștigat premiul oferit de UNESCO datorită parteneriatului pentru protejarea oceanelor cu Held Sea Beyond.
LOUIS VUITTON
A deschis un nou magazin la Tokyo, în Ginza, a ales-o drept ambasador de brand pe Naomi Osaka.
BOTTEGA VENETA
A lansat o publicație trimestrială, Issued by Bottega, în care vedeta primei ediții a fost Missy Elliott și a înregistrat creșteri în venituri în ciuda pandemiei.
SAINT LAURENT
Vedetele campaniei de primăvară-vară 2021 au fost Catherine Deneuve și Kate Moss; casa a lansat un film de prezentare a campaniei regizat de Gaspar Noé și a deschis un nou magazin la Frankfurt.
OFF-WHITE
A lansat campania I support Black women împreună cu activista Trinice McNally, a lansat platforma video Imaginary TV și a anunțat lansarea a șapte noi modele de sneakers cu Nike.
Celelalte branduri prezente în top 20 realizat de Lyst sunt: Versace, Burberry, Fendi, Valentino, Alexander McQueen, Loewe, Givenchy, Jacquemus, Balmain, Stone Island.
Foto: Hepta