Cum arată noua campanie Moschino

Noua campanie Moschino pentru sezonul toamnă-iarnă 2022 este un deliciu vizual. Este combinația perfectă între glamour și clasic, gândită ca o peliculă de film de directorul de creație Jeremy Scott.

Fotografiile realizate în studio de celebrul fotograf de modă Steven Meisel sunt fabuloase și pun în lumină creațiile Moschino cu ajutorul fotomodelelor: Shalom Harlow, Imaan Hammam, Sora Choi, Iris Law, Mila van Eeten și Mariacarla Boscono.

Makep-ul îi aparține artistului Pat McGrath, iar de coafuri s-a ocupat hair stylistul Dressur Guido Palau.

Și de această dată designerul american ne propune să evadăm din realitate și ne aruncă într-o lume desprinsă din filmele alb-negru. Sursa foto: Hepta.

O scurtă istorie a brandului
Franco Moschino iubea pictura și a studiat la Brera Fine Arts Academy, din Milano, apoi a lucrat ca desenator și designer la Cadette și Versace.
Încurajat de Gianni Versace, Franco Moschino își deschide propria companie, Moonshadow, în 1983, și lansează brandul Moschino, iar trei ani mai târziu, prezintă publicului și prima colecție pentru bărbați, iar peste numai un an scoate pe piață și cel dintâi parfum pentru femei al brandului.
În 1988 apar linia Cheap & Chic și Moschino Jeans, iar în ‘89 se inaugurează, la Milano, și primul magazin Moschino.
Bolnav de SIDA, Franco moare în 1994 în urma unui atac de cord. După dispariția lui, Rossella Jardini, prietenă bună, cea care i-a fost alături chiar de la începutul carierei și mâna lui dreaptă, preia conducerea brandului.
Timp de 19 ani, Jardini a fost director de creație și “muză”. A avut colecții dintre cele mai variate, de la cele sexy, la cele inspirate din anii 60 și ținutele lui Audrey Hepburn. În 2013, la 30 de ani de Moschino, Rossella Jardini a lansat o colecție în amintirea lui Franco, ultima pentru ea la Moschino.
După plecarea acesteia, chiar în același an, designerul Jeremy Scott este numit director de creație la Moschino. La fel ca Franco Moschino, Jeremy Scott are umor, știe cum să ironizeze opulența și să ducă mai departe moștenirea lui Franco.

Noua campanie Moschino pentru sezonul toamnă-iarnă 2022 este un deliciu vizual. Este combinația perfectă între glamour și clasic, gândită ca o peliculă de film de directorul de creație Jeremy Scott.

Fotografiile realizate în studio de celebrul fotograf de modă Steven Meisel sunt fabuloase și pun în lumină creațiile Moschino cu ajutorul fotomodelelor: Shalom Harlow, Imaan Hammam, Sora Choi, Iris Law, Mila van Eeten și Mariacarla Boscono.

Makep-ul îi aparține artistului Pat McGrath, iar de coafuri s-a ocupat hair stylistul Dressur Guido Palau.

Și de această dată designerul american ne propune să evadăm din realitate și ne aruncă într-o lume desprinsă din filmele alb-negru. Sursa foto: Hepta.

O scurtă istorie a brandului
Franco Moschino iubea pictura și a studiat la Brera Fine Arts Academy, din Milano, apoi a lucrat ca desenator și designer la Cadette și Versace.
Încurajat de Gianni Versace, Franco Moschino își deschide propria companie, Moonshadow, în 1983, și lansează brandul Moschino, iar trei ani mai târziu, prezintă publicului și prima colecție pentru bărbați, iar peste numai un an scoate pe piață și cel dintâi parfum pentru femei al brandului.
În 1988 apar linia Cheap & Chic și Moschino Jeans, iar în ‘89 se inaugurează, la Milano, și primul magazin Moschino.
Bolnav de SIDA, Franco moare în 1994 în urma unui atac de cord. După dispariția lui, Rossella Jardini, prietenă bună, cea care i-a fost alături chiar de la începutul carierei și mâna lui dreaptă, preia conducerea brandului.
Timp de 19 ani, Jardini a fost director de creație și “muză”. A avut colecții dintre cele mai variate, de la cele sexy, la cele inspirate din anii 60 și ținutele lui Audrey Hepburn. În 2013, la 30 de ani de Moschino, Rossella Jardini a lansat o colecție în amintirea lui Franco, ultima pentru ea la Moschino.
După plecarea acesteia, chiar în același an, designerul Jeremy Scott este numit director de creație la Moschino. La fel ca Franco Moschino, Jeremy Scott are umor, știe cum să ironizeze opulența și să ducă mai departe moștenirea lui Franco.