Depeche Mode, o nouă campanie de fashion pentru un brand de ceasuri

Formația Depeche Mode a afost aleasă de brandul elvețian Hublot ca imagine în noua campanie cu profil caritabil, prin care se strâng fonduri pentru Conservation Collective, o organizație care reunește mai multe astfel de instituții ce militează și activează în domeniul protejării și refacerii mediului natural înconjurător.
Astfel, Hublot și Depeche Mode au lansat împreună o colecție limitată de 100 de ceasuri- The Spirit of Big Bang Depeche Mode.
Colaborarea dintre Depeche Mode și Hublot a început în urmă cu 14 ani, când trupa britanică și-a împrumutat imaginea pentru a atrage atenția și pentru a strânge fonduri îndreptate către mai multe organizații de binefacere dedicate protejării mediului și cauzelor umanitare. De atunci, parteneriatul a funcționat-ceas și s-au strâns peste 2,3 milioane de dolari pentru centre de tratare a cancerului și pentru organizații de mediu.

Colecția ce marchează noua colaborare dintre Depeche Mode și Hublot -The Spirit of Big Bang – a fost concepută în estetica binecunoscută mărcii de ceasuri- all black- șiî mbină două simboluri- un craniu- emblema aleasă de Dpecehe Mode pentru a anunța revenirea trupei anul trecut – și o clepsidră – care simbolizează, bineînțeles, trecerea timpului.

Mijlocul cadranului este umplut cu sfere minuscule de ceramică, care urmează mișcarea naturala a mâinii și care se pliază pe conceptul Memento Mori- titlul celui de-al 15-lea album de studio Depeche Mode, din 2023. În latină- Memento Mori înseamnă Amintește-ți că vei muri și subliniază efemeritatea vieții. Pe reversul cadranului se află inițialele DM, logo-ul trupei britanice.
Fiecare ceas vine într-o cutie specială, cu o surpriză: un single imprimat pe vinil Depeche Mode, produs folosindu-se doar energie sustenabilă și PVC reciclat.
Foto: Hepta, Hublot

Formația Depeche Mode a afost aleasă de brandul elvețian Hublot ca imagine în noua campanie cu profil caritabil, prin care se strâng fonduri pentru Conservation Collective, o organizație care reunește mai multe astfel de instituții ce militează și activează în domeniul protejării și refacerii mediului natural înconjurător.
Astfel, Hublot și Depeche Mode au lansat împreună o colecție limitată de 100 de ceasuri- The Spirit of Big Bang Depeche Mode.
Colaborarea dintre Depeche Mode și Hublot a început în urmă cu 14 ani, când trupa britanică și-a împrumutat imaginea pentru a atrage atenția și pentru a strânge fonduri îndreptate către mai multe organizații de binefacere dedicate protejării mediului și cauzelor umanitare. De atunci, parteneriatul a funcționat-ceas și s-au strâns peste 2,3 milioane de dolari pentru centre de tratare a cancerului și pentru organizații de mediu.

Colecția ce marchează noua colaborare dintre Depeche Mode și Hublot -The Spirit of Big Bang – a fost concepută în estetica binecunoscută mărcii de ceasuri- all black- șiî mbină două simboluri- un craniu- emblema aleasă de Dpecehe Mode pentru a anunța revenirea trupei anul trecut – și o clepsidră – care simbolizează, bineînțeles, trecerea timpului.

Mijlocul cadranului este umplut cu sfere minuscule de ceramică, care urmează mișcarea naturala a mâinii și care se pliază pe conceptul Memento Mori- titlul celui de-al 15-lea album de studio Depeche Mode, din 2023. În latină- Memento Mori înseamnă Amintește-ți că vei muri și subliniază efemeritatea vieții. Pe reversul cadranului se află inițialele DM, logo-ul trupei britanice.
Fiecare ceas vine într-o cutie specială, cu o surpriză: un single imprimat pe vinil Depeche Mode, produs folosindu-se doar energie sustenabilă și PVC reciclat.
Foto: Hepta, Hublot