Gucci lansează cel mai nou accesoriu

Untitled collage - 2020-09-03T153654.062

Gucci propune un accesoriu mai special- o husă de chitară care costă 8.300 de dolari. Fabricată în Italia, husa dezvăluie afinitatea designerului Alessandro Michele pentru muzică și călătorii.

 

Corpul carcasei este din piele fină, branduită Gucci, în timp ce interiorul a fost căptușit cu catifea violet. „Avem nevoie de un suflu nou, pentru ca moda internațională să renască”, spunea Michele la începutul pandemiei.

Cuvintele care caracterizează brandul Gucci sunt: exclusivitate, calitate, creativitate. La aproape un veac de la înființare, Gucci continua să surprindă și să captiveze lumea modei. Nu e de mirare așadar că multe vedete, politicieni, artiști, capete încoronate – generație după generație – au adorat unicitatea Gucci.

 

 

Untitled collage - 2020-09-03T153654.062

Gucci propune un accesoriu mai special- o husă de chitară care costă 8.300 de dolari. Fabricată în Italia, husa dezvăluie afinitatea designerului Alessandro Michele pentru muzică și călătorii.

 

Corpul carcasei este din piele fină, branduită Gucci, în timp ce interiorul a fost căptușit cu catifea violet. „Avem nevoie de un suflu nou, pentru ca moda internațională să renască”, spunea Michele la începutul pandemiei.

Cuvintele care caracterizează brandul Gucci sunt: exclusivitate, calitate, creativitate. La aproape un veac de la înființare, Gucci continua să surprindă și să captiveze lumea modei. Nu e de mirare așadar că multe vedete, politicieni, artiști, capete încoronate – generație după generație – au adorat unicitatea Gucci.

 

 

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă