Gwyneth Paltrow, Naomi Campbell și Laetitia Casta, printre vedetele care fac campanii de modă de acasă

Brandul italian Valentino are o nouă abordare de marketing în timpul pandemiei prin intermediul unor vedete precum Gwyneth Paltrow, Naomi Campbell sau Laura Dern, care s-au fotografiat acasă purtând piese din colecția de toamnă-iarnă 2020 Valentino, în cadrul campaniei #ValentinoEmpathy.
Pandemia a dat lumea peste cap, dar nu e reușit să anihileze și gustul pentru modă și pentru frumos. Astfel, chiar dacă prezentările și evenimenele dedicate modei sunt puse pe hold, deocamdată, marile branduri de fashion continuă să funcționeze și să lanseze colecții noi. Iar acestea sunt aduse în atenție de vedetele internaționale prin intermediul social media, precum Gwyneth Paltrow, Naomi Campbell, Christy Turlington sau Laura Dern, care s-au fotografiat în intimitatea casei purtând piese Valentino. Onorariul care le revenea acestora în urma campaniei, adică aproximativ un milion de dolari, au fost donați de casa modă spitalului Lazzaro Spallanzani din Roma, care s-a aflat în epicentrul epidemiei de coronavirus din Italia.
Gwyneth Paltrow și-a rugat soțul, producătorul de film Brad Falchuk s-o fotografieze pentru campania Valentino într-o ținută all-black.
Gwyneth Paltrow
Laura Dern a fost fotografiată de fiul ei, Ellery Harper, alături de câinele de companie al familiei.
Laura Dern
Naomi Campbell și-a făcut un selfie lângă piscina casei ei din Los Angeles, iar modelul Christy Turlington s-a lăsat imortalizată alături de nepoții ei ei, James și Cameron Grace, pe un câmp.
Naomi Campbell
Christy Turlington
Printre celelalte vedete implicate în campania #ValentinoEmpathy se mai numără actrița Frances McDormand, modelele Adut Akech, Sahteene Sednaoui (fiica Laetitiei Casta), Anwar Hadid, rapperul Ghali, scriitoarea Janet Mock, actrița și modelul Laetitia Casta, modelul Liu Wen și actrița și cântăreața Tang Yan.
Frances McDormand
Directorul de creație al casei Valentino, Pierpaolo Piccioli, a explicat printr-un comunicat postat pe Instagram că demersul a vrut să susțină valorile casei și emoția umană într-o lume adaptată noii realități impuse de distanțarea socială.
Janet Mock
”În ultimele luni, am experimentat cu toții o lume nouă prin noile reguli de distanțare socială. Mă simt groaznic că nu-i pot strânge în brațe pe cei dragi. La fel ca voi toți, am fost forțați să stăm departe de prieteni, de colegi și de familie.
Astfel, mi-am dat seama cât de fragili suntem, dar cât de puternici am devenit, totuși, prin conexiunile din propria noastră comunitate. Valentino aduce în prim-plan personalitatea și intimitatea printr-o serie de fotografii ale unor oameni pe care îi iubesc, fotografiați de cei dragi lor”, a declarat Piccioli.
Foto: Valentino

Brandul italian Valentino are o nouă abordare de marketing în timpul pandemiei prin intermediul unor vedete precum Gwyneth Paltrow, Naomi Campbell sau Laura Dern, care s-au fotografiat acasă purtând piese din colecția de toamnă-iarnă 2020 Valentino, în cadrul campaniei #ValentinoEmpathy.
Pandemia a dat lumea peste cap, dar nu e reușit să anihileze și gustul pentru modă și pentru frumos. Astfel, chiar dacă prezentările și evenimenele dedicate modei sunt puse pe hold, deocamdată, marile branduri de fashion continuă să funcționeze și să lanseze colecții noi. Iar acestea sunt aduse în atenție de vedetele internaționale prin intermediul social media, precum Gwyneth Paltrow, Naomi Campbell, Christy Turlington sau Laura Dern, care s-au fotografiat în intimitatea casei purtând piese Valentino. Onorariul care le revenea acestora în urma campaniei, adică aproximativ un milion de dolari, au fost donați de casa modă spitalului Lazzaro Spallanzani din Roma, care s-a aflat în epicentrul epidemiei de coronavirus din Italia.
Gwyneth Paltrow și-a rugat soțul, producătorul de film Brad Falchuk s-o fotografieze pentru campania Valentino într-o ținută all-black.
Gwyneth Paltrow
Laura Dern a fost fotografiată de fiul ei, Ellery Harper, alături de câinele de companie al familiei.
Laura Dern
Naomi Campbell și-a făcut un selfie lângă piscina casei ei din Los Angeles, iar modelul Christy Turlington s-a lăsat imortalizată alături de nepoții ei ei, James și Cameron Grace, pe un câmp.
Naomi Campbell
Christy Turlington
Printre celelalte vedete implicate în campania #ValentinoEmpathy se mai numără actrița Frances McDormand, modelele Adut Akech, Sahteene Sednaoui (fiica Laetitiei Casta), Anwar Hadid, rapperul Ghali, scriitoarea Janet Mock, actrița și modelul Laetitia Casta, modelul Liu Wen și actrița și cântăreața Tang Yan.
Frances McDormand
Directorul de creație al casei Valentino, Pierpaolo Piccioli, a explicat printr-un comunicat postat pe Instagram că demersul a vrut să susțină valorile casei și emoția umană într-o lume adaptată noii realități impuse de distanțarea socială.
Janet Mock
”În ultimele luni, am experimentat cu toții o lume nouă prin noile reguli de distanțare socială. Mă simt groaznic că nu-i pot strânge în brațe pe cei dragi. La fel ca voi toți, am fost forțați să stăm departe de prieteni, de colegi și de familie.
Astfel, mi-am dat seama cât de fragili suntem, dar cât de puternici am devenit, totuși, prin conexiunile din propria noastră comunitate. Valentino aduce în prim-plan personalitatea și intimitatea printr-o serie de fotografii ale unor oameni pe care îi iubesc, fotografiați de cei dragi lor”, a declarat Piccioli.
Foto: Valentino