Povestea pălăriilor Iorgoni, unul dintre brandurile românești pe care le veți găsi la vară în fashion village-ul de la UNTOLD

iorgoni
Radu și Alin vă spun povestea pălăriilor Iorgoni, unul dintre brandurile romanești pe care le veți găsi la vară în fashion village-ul de la UNTOLD.

Zona de fashion de la UNTOLD va găzdui și în acest an branduri exclusiv românești, appreciate de pasionații de modă și nu numai. Astăzi vă prezentăm povestea Iorgoni, un brand românesc de pălării pline de povești și istorie. Brandul este sufletul fraților Radu și Alin Iorgoni, doi tineri creatori fascinanți și fascinați de călătoria pe care o parcurg împreună.

iorgoni

Cei doi frați au moștenit de la bunica lor răbdarea, pasiunea, dragostea și îndemânarea pentru un meșteșug deosebit, vechi de secole. La poalele munților Retezat, în Țara Hațegului, bunica i-a învățat cum să creeze pălării. Și le-a făcut cadou o mașină de cusut de jucărie transmisă din generație în generație.

,,Acea mașină de cusut a fost prima dată oferită mamei noastre, dar după ce a crescut, bunica a avut grijă să o ofere mai departe. Iar pe lângă faptul că a fost un cadou minunat, acum cred că a fost și un lucru numai bun pentru a mă ține cuminte în apropierea ei.”

Ani mai târziu, în 2014, Radu Iorgoni conturează prima pălărie din fire fine de fetru. Atunci avea să se nască o poveste unică despre rafinament și cultură.

iorgoni

Radu are acum 26 de ani, iar Alin 31. În ultimii ani, cei doi frați și-au dat frâu liber imaginației și s-au jucat cu tot mai multe materiale și modele de pălării unice și inspiraționale. Se inspiră din moda de odinioară, pe care au transformat-o într-o artă nouă, creată cu linii clasice îmbinate armonios cu accesorii moderne.

În 2020, au creat oficial brandul Iorgoni, apreciat de public și de specialiști în modă.

,,Auzim de foarte multe ori că avem cu totul și cu totul un alt stil și alte preocupări față de ceea ce aleg tinerii din această generație, dar ne place să spunem că ceea ce creăm noi are la bază un procent consistent din arta rafinamentului și a eleganței și totuși îndrăznim să spunem că foarte mulți oameni aleg stilul nostru și mai exact un stil al eleganței, o elegantă care definește un caracter puternic”, spun Radu și Alin Iorgoni.

iorgoni

Pălăriile sunt și pentru femei și pentru bărbați și fiecare are o poveste. Inspirația este o sursă continuă din lumea înconjurătoare.

,,Inspirația este culeasă din absolut tot ceea ce ne înconjoară. Ne place să spunem că atunci când realizăm o piesă vestimentara sau un accesoriu vestimentar, acordăm o mare atenție rafinamentului, iar restul ideilor le culegem din arhitectură, natură, obiceiuri, tradiție, pasiuni, viață, Iorgoni.”

Modelele pot fi personalizate în funcție de dorințele, stilul și personalitatea clienților. O echipă dedicată creează accesorii unice care să le completeze ținutele. Poate dura până la 3 săptămâni pentru realizarea pălăriei perfecte.

,,Dorința noastră este ca un produs Iorgoni să aibă o viață cât mai lungă, iar pentru acest lucru obișnuim să păstrăm o relație cât mai apropiată cu clienții noștri, motiv pentru care la un interval de aproximativ 6 luni îi invităm și oferim o ,,mentenanță” pentru accesoriile achiziționate de la noi.”

iorgoni

Visul fraților Iorgoni este să ducă povestea Iorgoni cât mai departe în lume, peste mări și țări. Iar în 2030, Iorgoni să devină o casă de modă.

În această vară, între 4 și 7 august, #theuntoldgirls își pot completa outfitul de festival cu pălăriile magice Iorgoni din Fashion Village-ul UNTOLD.

iorgoni
Radu și Alin vă spun povestea pălăriilor Iorgoni, unul dintre brandurile romanești pe care le veți găsi la vară în fashion village-ul de la UNTOLD.

Zona de fashion de la UNTOLD va găzdui și în acest an branduri exclusiv românești, appreciate de pasionații de modă și nu numai. Astăzi vă prezentăm povestea Iorgoni, un brand românesc de pălării pline de povești și istorie. Brandul este sufletul fraților Radu și Alin Iorgoni, doi tineri creatori fascinanți și fascinați de călătoria pe care o parcurg împreună.

iorgoni

Cei doi frați au moștenit de la bunica lor răbdarea, pasiunea, dragostea și îndemânarea pentru un meșteșug deosebit, vechi de secole. La poalele munților Retezat, în Țara Hațegului, bunica i-a învățat cum să creeze pălării. Și le-a făcut cadou o mașină de cusut de jucărie transmisă din generație în generație.

,,Acea mașină de cusut a fost prima dată oferită mamei noastre, dar după ce a crescut, bunica a avut grijă să o ofere mai departe. Iar pe lângă faptul că a fost un cadou minunat, acum cred că a fost și un lucru numai bun pentru a mă ține cuminte în apropierea ei.”

Ani mai târziu, în 2014, Radu Iorgoni conturează prima pălărie din fire fine de fetru. Atunci avea să se nască o poveste unică despre rafinament și cultură.

iorgoni

Radu are acum 26 de ani, iar Alin 31. În ultimii ani, cei doi frați și-au dat frâu liber imaginației și s-au jucat cu tot mai multe materiale și modele de pălării unice și inspiraționale. Se inspiră din moda de odinioară, pe care au transformat-o într-o artă nouă, creată cu linii clasice îmbinate armonios cu accesorii moderne.

În 2020, au creat oficial brandul Iorgoni, apreciat de public și de specialiști în modă.

,,Auzim de foarte multe ori că avem cu totul și cu totul un alt stil și alte preocupări față de ceea ce aleg tinerii din această generație, dar ne place să spunem că ceea ce creăm noi are la bază un procent consistent din arta rafinamentului și a eleganței și totuși îndrăznim să spunem că foarte mulți oameni aleg stilul nostru și mai exact un stil al eleganței, o elegantă care definește un caracter puternic”, spun Radu și Alin Iorgoni.

iorgoni

Pălăriile sunt și pentru femei și pentru bărbați și fiecare are o poveste. Inspirația este o sursă continuă din lumea înconjurătoare.

,,Inspirația este culeasă din absolut tot ceea ce ne înconjoară. Ne place să spunem că atunci când realizăm o piesă vestimentara sau un accesoriu vestimentar, acordăm o mare atenție rafinamentului, iar restul ideilor le culegem din arhitectură, natură, obiceiuri, tradiție, pasiuni, viață, Iorgoni.”

Modelele pot fi personalizate în funcție de dorințele, stilul și personalitatea clienților. O echipă dedicată creează accesorii unice care să le completeze ținutele. Poate dura până la 3 săptămâni pentru realizarea pălăriei perfecte.

,,Dorința noastră este ca un produs Iorgoni să aibă o viață cât mai lungă, iar pentru acest lucru obișnuim să păstrăm o relație cât mai apropiată cu clienții noștri, motiv pentru care la un interval de aproximativ 6 luni îi invităm și oferim o ,,mentenanță” pentru accesoriile achiziționate de la noi.”

iorgoni

Visul fraților Iorgoni este să ducă povestea Iorgoni cât mai departe în lume, peste mări și țări. Iar în 2030, Iorgoni să devină o casă de modă.

În această vară, între 4 și 7 august, #theuntoldgirls își pot completa outfitul de festival cu pălăriile magice Iorgoni din Fashion Village-ul UNTOLD.

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă