Prințul Charles lansează o colecție de haine împreună cu un retailer de fashion online

Prințul Charles lansează un proiect inedit, o colecție de haine sustenabile, în colaborare cu fashion-retailerul online Yoox Net-a-Porter.
Proiectul, intitulat The Modern Artisan, este realizat prin fundația sa, The Prince’s Foundation, și implică o colaborare cu mai mulți tineri artizani din Italia și din Marea Britanie.
Colecția de haine pentru femei și bărbați, realizată sub patronajul Prințului, va cuprinde 18 piese din materiale naturale, de calitate – de la jachete bomber, cardigane de cașmir, bluze din mătase italiană organică, haine de lână merinos, pantaloni cullotes și blazere la fuste plisate, iar stilul acestora va fi inspirat de opera lui Leonardo DaVinci și va ține cont și de preferințele clienților retailerului online.
Piesele colecției-capsulă vor fi concepute de tineri designeri italieni care studiază la Politecnico Milano, iar acestea vor fi realizate manual de către artizani britanici, pregătiți la Textile Training Centre – Dumfries House, în Scoția.
”Acest proiect s-a născut din pasiunea împărtășită de Majestatea sa, Prințul de Wales, și de mine de a educa și de a investi în talentul generației tinere”, spune CEO-ul grupului Yoox Net-a-Porter, Federico Marchetti.
”Parteneriatul nostru își dorește să promoveze îmbinarea dintre meseriile vechi, uitate, și capitalul de tehnologie nouă, ceea ce formează meseriași noi, ai viitorului, pregătiți să schimbe lumea. E o adevărată plăcere să colaborez cu Majestatea Sa, Prințul Charles, în acest proiect pe termen lung. Prințul de Wales sprijină sustenabilitatea de peste 50 de ani. Acesta vorbea încă din 1969, anul în care m-am nascut, de efetele dezastruoase ale plasticului asupra planetei. De asemenea, arată un interes sporit pentru industria modei, a artei meseriilor și a inovației , astfel că ne-am găsit mai multe puncte comune imediat ce ne-am cunoscut la hubul nostru tehnologic de la Londra, când a și acceptat propunerea de a ne parteneria în acest proiect – Modern Artisan”, a adăugat Marchetti.
Foto: Yoox Net-a-Porter

Prințul Charles lansează un proiect inedit, o colecție de haine sustenabile, în colaborare cu fashion-retailerul online Yoox Net-a-Porter.
Proiectul, intitulat The Modern Artisan, este realizat prin fundația sa, The Prince’s Foundation, și implică o colaborare cu mai mulți tineri artizani din Italia și din Marea Britanie.
Colecția de haine pentru femei și bărbați, realizată sub patronajul Prințului, va cuprinde 18 piese din materiale naturale, de calitate – de la jachete bomber, cardigane de cașmir, bluze din mătase italiană organică, haine de lână merinos, pantaloni cullotes și blazere la fuste plisate, iar stilul acestora va fi inspirat de opera lui Leonardo DaVinci și va ține cont și de preferințele clienților retailerului online.
Piesele colecției-capsulă vor fi concepute de tineri designeri italieni care studiază la Politecnico Milano, iar acestea vor fi realizate manual de către artizani britanici, pregătiți la Textile Training Centre – Dumfries House, în Scoția.
”Acest proiect s-a născut din pasiunea împărtășită de Majestatea sa, Prințul de Wales, și de mine de a educa și de a investi în talentul generației tinere”, spune CEO-ul grupului Yoox Net-a-Porter, Federico Marchetti.
”Parteneriatul nostru își dorește să promoveze îmbinarea dintre meseriile vechi, uitate, și capitalul de tehnologie nouă, ceea ce formează meseriași noi, ai viitorului, pregătiți să schimbe lumea. E o adevărată plăcere să colaborez cu Majestatea Sa, Prințul Charles, în acest proiect pe termen lung. Prințul de Wales sprijină sustenabilitatea de peste 50 de ani. Acesta vorbea încă din 1969, anul în care m-am nascut, de efetele dezastruoase ale plasticului asupra planetei. De asemenea, arată un interes sporit pentru industria modei, a artei meseriilor și a inovației , astfel că ne-am găsit mai multe puncte comune imediat ce ne-am cunoscut la hubul nostru tehnologic de la Londra, când a și acceptat propunerea de a ne parteneria în acest proiect – Modern Artisan”, a adăugat Marchetti.
Foto: Yoox Net-a-Porter