Monica Cismaru ∙ January 11, 2024 ∙ 2 min read

Au trecut zece ani de la lansarea iconicului desen animat ”Frozen”, care a fermecat copii și adulți deopotrivă în lumea întreagă. În cinstea aniversării, casa de modă Givenchy, alături de Disney, lansează o colecție-capsulă de haine și de accesorii pentru copii.

Linia destinată celor mici e compusă din șapte piese inspirate de personajele Elsa și Olaf, în culori precum negru, alb și bleu. Prețurile articolelor de inspirație ”Frozen” cu semnătura Givenchy se situează între 249 și 1 529 de dolari. Așadar, fetițele îndrăgostite de personajul Elsa își pot alege o rochie bleu bătută cu cristale Swarowski, cu logo-ul Givenchy, cu falduri ample, cu trenă și cu broderii de fulgi de zăpadă.

frozen

Colecția include și tricouri în alb și negru, imprimate cu imaginea lui Olaf, amuzantul om de zăpadă, dar și o rochie-tricou bleu cu imprimeu cu imaginea Elsei, a cărei voce în desenele animate este dată de Idina Menzel, autoarea celebrei melodii “Let It Go”.

frozen

Pe lângă acestea, colecția Givenchy x Disney pentru copii propune și pantaloni scurți, pantaloni lungi și accesorii, cum ar fi șepci sau teniși.

Colaborarea dintre cele două mari branduri a început în 2022. Prima lor colecție, intitulată “The Wonder Gallery”, conținea, la rândul ei, articole cu Elsa și Olaf, alături de alte personaje de desene animate îndrăgite, cum ar fi Bambi, Perdita și Pongo din 101 Dalmațieni. Încă de la lansarea sa din urmă cu zece ani, Frozen a devenit un fenomen cultural și una dintre cele mai de succes animații din toate timpurile. Recent, Disney a deschis și primul parc de distracții tematic World of Frozen, în Hong Kong, la Disneyland Resort.

frozen

”Cea mai recentă colecție realizată în colaborare cu Givenchy este plină de veselie, e fresh și celebrează îndrăgitele personaje din Frozen, în onoarea aniversării de 10 ani. Colaborăm cu parteneri din industria de modă pentru a crea colecții uluitoare, care să continue farmecul poveștilor și să oferim ceva unic publicului”, spune Tasia Filippatos, președintele Disney Consumer Products, Games and Publishing.

Related Posts

The Grand Avenue: Ice, ice, baby!

Sezonul rece i-a trimis pe marii designeri spre o estetică glacială, reflectată prin tonurile de gri, perfect puse…

Zalando: Ce port de Sărbători?

Sezonul festiv a sosit! Găsește-ți inspirația împreună cu Zalando și adaugă acea strălucire ținutei tale perfecte, fie pentru…

C&A Xmas 2024: Strălucește alături de întreaga familie 

Unul dintre cele mai așteptate momente ale anului este chiar sărbătoarea Crăciunului, care a inspirat cea mai recentă…

Alexia Eram și-a lansat colecția de haine. Cum a fost la evenimentul Margot Market

Unul dintre cei mai cunoscuți influenceri de la noi, Alexia Eram, și-a lansat prima colecție de haine, colecție…

Chestionarul Alist Designers boutique: Pălăria Dădârlat în câteva fraze 

Seria Chestionarul Alist Designers boutique merge mai departe cu un brand care împlinește 128 de tradiție, pasiune și…

Chestionarul Alist Designers boutique: Maria Costake completează frazele noastre

Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu povestea Mariei Costake, brandul care a transformat pasiunea și talentul artistic…

Chestionarul Alist Designers boutique: PoeticAlb completează frazele noastre 

Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă astăzi cu PoeticAlb, un brand cu o estetică diafană, sculptată în in,…

Chestionarul Alist Designers boutique: Provocative Concept completează frazele noastre

Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu Provocative Concept, un brand care a pornit dintr-o pasiune pură, pusă…

Chestionarul Alist Designers boutique: IUnique completează frazele noastre 

Începem de astăzi seria Chestionarul Alist Designers boutique, ca să îi cunoaștem mai bine pe designerii pe care…

Garderoba funcțională: Ce înseamnă și cum o poți adopta

Poate că ai mai văzut sau auzit pe undeva sintagma asta „garderobă funcțională”, dar dacă nu ai apucat…