IHeart este unul dintre cele mai feminie branduri pe care le găsești în această perioadă la Alist Designers boutique. Alexandra Veron ne spune povestea din spatele colecțiilor sale.
Cum a început povestea brandului tău? Care au fost primii pași?
IHeart și-a început povestea în 2010, când am venit din Franța, under am născut și am studiat la Universitatea de Modă și Creație din Paris. După ce am lucrat în Paris în două agenții de presă, unde am ales ținute pentru reviste de renume, artiști, filme sau emisiuni tv, am decis să vin în România, unde am lansat brandul IHeart. La vremea aceea, IHeart era primul conceptstore de designeri români din București. În buticul chic de pe Bulevardul Dacia, mii de cliente au fost consiliate vestimentar, au descoperit tineri designeri români talentați și au ales accesorii, serii limitate și item-uri unicate la prețuri accesibile. După 10 ani în care business-ul a crescut organic și constant, am decis să creez IHeart by Alexandra Veron, un sub-brand care a însumat toate amintirile, texturile, sinapsele și trăirile mele colecționate de-a lungul anilor.
Cum îți găsești inspirația? Ai câteva surse constante de inspirație sau atunci când îți vine o idee o pui în aplicare?
Cu câțiva ani în urmă, aș fi venit aici cu o serie de inspirații și intertextualități care îmi măsoară și schițează colecțiile. Acum, însă, am ajuns la un soi de remăsurare și regândire. Da, încă mai sunt inspirată de călătoriile mele, de oamenii pe care îi iubesc, de filmele pe care le văd, muzica pe care o ascult, de prietenii care-mi sunt alături. Un designer cred că trăiește și se compune din tot ce miroase, atinge, trăiește, iubește, urăște. Deasupra tuturor layerelor, acum a venit pragmatismul. Așa că, în prezent, inspirația majoră este reprezentată de clientele mele. Căci experiența m-a învățat că de multe ori cream item-uri inedite pentru mine, piese care mă făceau să tresar de fiecare dată când le vedeam, însă ele nu se conectau la fel de bine cu emoțiile clientelor mele. Prin urmare, de-a lungul anilor, am învățat să-mi calibrez aceste inspirații și să le transpun în colecții care să ne placă tuturor: atât mie, creatorul, cât și clientelor, celor pentru care creez.
Nu este un compromis, ci o maturitate, eu așa o văd. Este fix ca într-o iubire sănătoasă: înveți să echilibrezi trăiri în funcție de cel de lângă tine, fără a simți vreodată că te pierzi pe tine.
Dacă ar fi să construiești profilul clientei ideale, cum ai descrie personalitatea ei?
IHeart by Alexandra Veron explorează feminitatea în forma ei naturală, ajută la exprimarea emoțiilor. Hainele nu sunt nimic altceva decât continuări fizice a ceea ce suntem la interior. IHeart by Alexandra Veron este brandul care traduce stări, personalități și caractere. Indiferent de tendințe, moda asta face: îmbracă ceea ce suntem.
Cum ai traversat perioada de pandemie? Cum resimți acum efectele
Sincer, nu am avut foarte mult timp să resimt efectele. Asta pentru că fix în pandemie am decis să lansez sub-brandul IHeart by Alexandra Veron, prezent acum și în Alist Designers Boutique. Am avut noroc de prietene extraordinare, care m-au ajutat cu toată infrastructura și odată lansat, brandul s-a bucurat de un mare succes. Așadar, sunt un om norocos și recunoascător pentru asta: nu am simțit pandemia pentru că am avut foarte multe proiecte și colaborări care m-au ajutat să cresc și să fac față perioadei dificile.
Ce poți să îmi spui despre colecția/colecțiile pe care le-ai adus la Alist Designers boutique?
Rochii easy to wear, relaxate, care pot fi accesorizate de seară sau de zi. Trăim într-o societate bulversată și nisipoasă, în care incertitudinea ne-a deformat traiectoriile, așa că noi, designerii, trebuie să ne mulăm pe această continuă transformare a caracterelor și a vieții. Iar eu am tradus această transformare prin versatilitate. La Alist Deisgners Boutique, asta veți găsi!
În luna mai, facem lucrurile să dureze la #AlistDesignersBoutique din București Mall Vitan, alături de Electrolux. Pentru că ne dorim ca poveștile cusute de designerii români să se bucure de o viață îndelungată și noi, la rândul nostru, de frumusețea și detaliile pieselor vestimentare unice, create de aceștia, ne vom lăsa inspirați de noile tehnologii ce se află la baza mașinilor de spălat din gama PerfectCare de la Electrolux pentru a învăța cum să acordăm hainelor îngrijirea potrivită. #MakeItlLast #FaLucrurileSaDureze
Alături de noi în acest proiect sunt partenerii de la București Mall Vitan și Electrolux.
Foto: PR
Alist Designers boutique: Idei de cadouri pentru Secret Santa
Ți-a picat la Secret Santa colega care adoră bijuteriile? Ați organizat un mic joc în familie și ai…
The Grand Avenue: Ice, ice, baby!
Sezonul rece i-a trimis pe marii designeri spre o estetică glacială, reflectată prin tonurile de gri, perfect puse…
Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025 (VIDEO)
Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția de…
Zalando: Ce port de Sărbători?
Sezonul festiv a sosit! Găsește-ți inspirația împreună cu Zalando și adaugă acea strălucire ținutei tale perfecte, fie pentru…
C&A Xmas 2024: Strălucește alături de întreaga familie
Unul dintre cele mai așteptate momente ale anului este chiar sărbătoarea Crăciunului, care a inspirat cea mai recentă…
Unde găsiți revista A List Magazine nr. 33 – iarnă 2024/2025?
NU UITAȚI: revista A List Magazine este gratuită și o puteți lua din zecile de locuri simpatice (de…
Crazy Christmas 2024: Idei originale de cadouri pe care le găsești la târg
Crazy Christmas revine la Unirea Shopping Center (intrare din bulevardul Corneliu Coposu 2A) pe 7 decembrie, între orele…
Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea a III-a)
Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…
Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea II)
Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…
Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea I)
Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…