Andreea Leta ∙ November 19, 2020 ∙ 4 min read

Deplin este un brand de cosmetice naturale fondat în 2019 de Gabriela Oprescu. Fiind alături de noi la Alist Designers boutique în perioada noiembrie-decembrie, am vrut să aflăm care este povestea din spatele produselor care ne-au cucerit de la prima testare: 

Cum a luat naștere acest proiect? Care au fost pașii pentru primele produse?

Brandul DEPLIN a fost fondat în anul 2019, odată cu primirea unei finanțări prin programul Startup Plus.  Însă povestea a început cu mult timp înainte, ca un vis, o dorință pe care am decis să o împlinesc dedicându-mă întru totul. 

 În anul 2011 am urmat un curs de formare, în cadrul  Facultății de Farmacie din Barcelona, Plant Biodiversity and Healt, unde am descoperit secretele fabricării manuale a cosmeticelor naturale. Ca inginer chimist am folosit aceste cunoștințe, continuând să studiez și să creez rețete cosmetice, pentru mine și cei apropiați. Efectul lor benefic, lesne de observat, m-a încurajat să continui și să transform această pasiune într-o afacere. 

  Care este criteriul de selecție al ingredientelor și al produselor? Urmărești tendințele internaționale de skincare, de exemplu?

 Produsele Deplin sunt formulate astfel  încât să fie complete pe segmentul lor. Rețetele au fost elaborate după studii îndelungate, alături de farmaciști și medici dermatologi cu experiență și ținând cont de ultimele descoperiri în domeniu.  

 Folosim ingrediente de cea mai bună calitate, certificate Bio (peste 85%), atent selecționate atât de noi cât și de partenerii noștri.  

 Ne-am dorit să reinventăm rețete vechi, ținând cont de noile tendințe și studii realizate în domeniu, valorificând principiile active din plante, provenite din floră spontană, din culturi proprii sau de la producătorii locali. 

 Cum arată sau cum ai descrie profilul clientului ideal?

Am fost încântată și motivată, totodată,  să descopăr cât de mulți oameni, documentați și informați am întâlnit, care știu ce vor și care au descoperit ceea ce căutau în produsele noastre.  Clientul ideal este acela care   cunoaște beneficiile pe termen lung al cosmeticelor fără substanțe sintetizate chimic, cel care își dorește să păstreze frumusețe și tinerețea pielii  într-un mod sănătos. 

 Una dintre clientele noastre ne-a spus că atunci când folosește produsele DEPLIN, are o stare de bine, se simte răsfățată. Prin produsele noastre ne dorim să oferim o experiență unică, pe lângă îngrijirea estetică  a feței și a corpului. 

 

  Cum vezi tu schimbările în fashion și în beauty în acest moment?

Tot mai mulți oameni încep să înțeleagă că este nevoie de un consum responsabil la scară largă, nepoluant sustenabil. Există tendința de renunțare la producția de serie pentru producția realizată ținând cont de ce își doresc clienții și   de aceea mulți consumatori aleg producătorii locali.   

Dar care este experiența ta personală sau ca brand?

Personal am continuat ceea ce începusem, am fost fericită că pot să ofer  și să împărtășesc din cunoștințele acumulate de-a lungul timpului. Brandul nostru este un brand tânăr care a crescut treptat în acest timp, păstrându-și valorile inițiale, pentru că DEPLIN este mai mult dăcât numele mărcii noastre, este însăși expresia noastră de creatori. Oamenii au apreciat calitatea și dăruirea cu care produsele noastre sun realizate. 

  

Ce s-a schimbat în toată perioada asta și care crezi ca vor fi urmările?

Toată această perioadă ne-a obligat să ne oprim puțin, să privim în jur să ne cunoaștem mai bine. Oamenii își doresc să fie sănătoși, să se bucure de natură, de simplitate, preferă calitatea în loc de cantitate și își doresc să se simtă în siguranță. Cred că oamenii vor fi mai cumpătați, mai atenți  la ceea ce își doresc. Vor avea alte valori, vor caută produsele de calitate, autentice. Consumul va fi limitat și  se vor îndreptă tot mai mult spre producătorii locali. Piață online poate deveni prioritara, chiar dacă vom reveni la o viață activă. 

Alături de noi în acest proiect prezentat de Mastercard, se află partenerii de la București Mall Vitan.

Foto: PR

Related Posts

Alist Designers boutique: Idei de cadouri pentru Secret Santa

Ți-a picat la Secret Santa colega care adoră bijuteriile? Ați organizat un mic joc în familie și ai…

The Grand Avenue: Ice, ice, baby!

Sezonul rece i-a trimis pe marii designeri spre o estetică glacială, reflectată prin tonurile de gri, perfect puse…

Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025 (VIDEO)

Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția de…

Zalando: Ce port de Sărbători?

Sezonul festiv a sosit! Găsește-ți inspirația împreună cu Zalando și adaugă acea strălucire ținutei tale perfecte, fie pentru…

C&A Xmas 2024: Strălucește alături de întreaga familie 

Unul dintre cele mai așteptate momente ale anului este chiar sărbătoarea Crăciunului, care a inspirat cea mai recentă…

Unde găsiți revista A List Magazine nr. 33 – iarnă 2024/2025?

NU UITAȚI: revista A List Magazine este gratuită și o puteți lua din zecile de locuri simpatice (de…

Crazy Christmas 2024: Idei originale de cadouri pe care le găsești la târg

Crazy Christmas revine la Unirea Shopping Center (intrare din bulevardul Corneliu Coposu 2A) pe 7 decembrie, între orele…

Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea a III-a) 

Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…

Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea II) 

Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…

Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea I) 

Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…