La Alist Designers boutique, te mai poți bucura încă două zile de creațiile brandului din Constanța, Future Planet of Style (FPS). Astăzi aflăm povestea din spatele colecțiilor, chiar de la fondatoarea brandului:
Cum a luat naștere brandul tău? Care au fost pașii pentru prima colecție?
Brandul meu a luat naștere după ce am lucrat o perioadă de aproximativ 5 ani într-un atelier de croitorie, pasionată fiind de acest domeniu. Participând direct la crearea colecțiilor și în lansarea brandului pe piață naționalăa și internațională, am înțeles că îmi doresc să mă exprim în acest fel și să îmi dezvolt propriul concept. Astfel m-am înscris la școala de design vestimentar, Institutul European de Design, din Milano. Acesta îl consider primul pas pe care l-am făcut pentru crearea colecției. Însă nu e neapărat necesar. Prima colecția am făcut-o când nu aveam nici măcar un atelier de lucru. După ce am schițat câteva modele și m-am gândit la concept, am lucrat cu o fabrică pentru crearea modelelor dar și cu diferite croitorese care aveau mașinile necesare confecționării hainelor. După ce hainele au fost gata, am imprimat niște colaje, surrealiste, făcute de mine în Photoshop, dar și diferite mesaje, pe care le-am cusut pe haine. Astfel am participat la diferite târguri de tineri designeri, care pe vremea aceea se țineau și erau ok. Hainele au fost bine primite, astfel am reușit în anul următor să îmi deschid propriul atelier și magazin online, accesând fonduri europene.
Care sunt primele 3 surse de inspirație pe care te bazezi atunci când pregătești o colecție?
Păi în primul rând cred că mă influențează trendurile actuale din modă. Apoi le combin cu propriile gusturi și cu cele care sunt mai apreciate de către potențialele cliente. E un mix. Apoi domeniul din care mă inspir constant este cel al artei. Urmăresc artiștii momentului, expoziții, instalații. E mai greu în vreme de pandemie dar măcar le putem vedea pe internet. Însă, nu este același lucru. A treia sursă de inspirație este câte puțin din toate. Mă influențează viața de zi cu zi, muzica, filmele, orice și oriunde găsesc o combinație de culori reușită.
Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale?
Clienta ideală nu e ideală. Se acceptă așa cum este și nu îi este frică să se exprime.Clientă ideală s-a săturat de mass market și se orientează către brandurile care oferă atenție fiecărei produs în parte. Pentru a te simți specială atunci când porți ceva aparte, e nevoie de acest lucru.Clienta ideală știe că orice leu cheltuit local este un ban reținut în comunitatea noastră. Clienta ideală are umor și știe să aprecieze partea artistică chiar și când aceasta nu e cea mai bună.
Cum vezi tu schimbările în fashion în acest moment? Dar care este experiența ta personală sau ca brand? Ce s-a schimbat în toată perioada aceasta și care crezi că vor fi urmările?
Urmările a ceea ce se întâmplă în fashion în acest moment, nu vor fi cele mai bune dar trebuie să privim partea plină a paharului. Poate că oamenii se vor orienta mai mult către a cumpără local poate că vor acordă mai multă atenție produselor pe care le poartă. Experiență mea personală a fost ok deoarece mă orientasem oricum către online de când am deschis atelierul așa că am avut parte de o ușoară creștere. Bineînțeles că și prezența în offline contează și s-a văzut diferența în aceste luni când am fost prezentă în Alist Designers Boutique. E ceva la care lucrez acum, vom deschide un showroom, dar pe plan local.
Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la A List Designers Boutique?
Îmi place să cred că exprimă optimism. De care avem nevoie acum. Am folosit elemente roz chiar și full outfit-uri roz. Îmi place această culoare, exprimă o calmitatea încântătoare. De asemenea, am folosit elemente surrealiste, sacoul ‘The Broken Heart’ fiind un astfel de exemplu. Am încercat să țin cont și de tentindetele actuale și anume hainele comode, dar totuși nu am renunțat la influențele romantice-urbane, definitorii brandului. Și nu în ultimul rând, atenția la finisaje și croieli. Iubesc finisajele de calitate iar hainele le croiesc chiar eu.
Descoperă toate colecțiile pe site-ul oficial FPS.
Alături de noi în proiectul Alist Desginers boutique, prezentat de Mastercard, se află partenerii de la București Mall Vitan.
Foto: PR
Alist Designers boutique: Idei de cadouri pentru Secret Santa
Ți-a picat la Secret Santa colega care adoră bijuteriile? Ați organizat un mic joc în familie și ai…
The Grand Avenue: Ice, ice, baby!
Sezonul rece i-a trimis pe marii designeri spre o estetică glacială, reflectată prin tonurile de gri, perfect puse…
Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025 (VIDEO)
Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția de…
Zalando: Ce port de Sărbători?
Sezonul festiv a sosit! Găsește-ți inspirația împreună cu Zalando și adaugă acea strălucire ținutei tale perfecte, fie pentru…
C&A Xmas 2024: Strălucește alături de întreaga familie
Unul dintre cele mai așteptate momente ale anului este chiar sărbătoarea Crăciunului, care a inspirat cea mai recentă…
Unde găsiți revista A List Magazine nr. 33 – iarnă 2024/2025?
NU UITAȚI: revista A List Magazine este gratuită și o puteți lua din zecile de locuri simpatice (de…
Crazy Christmas 2024: Idei originale de cadouri pe care le găsești la târg
Crazy Christmas revine la Unirea Shopping Center (intrare din bulevardul Corneliu Coposu 2A) pe 7 decembrie, între orele…
Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea a III-a)
Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…
Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea II)
Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…
Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea I)
Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…