Balenciaga, Prada și Thom Browne intră în Metaverse

Balenciaga, Prada și Thom Browne sunt primele branduri de modă care intră în Metaverse și care vor face avatarurile mai stilate.
Balenciaga, Prada și Thom Browne intră în metaverse, în lumea virtuală creată de Facebook și vor îmbrăca la patru ace avatarurile utilizatorilor.
Cele trei branduri de modă vor lansa piese de îmbrăcăminte care vor putea fi cumpărate de meta avataruri din meta shop. Meta este noua denumire a companiei înființate de Mark Zuckerberg, are cuprinde Facebook, Instagram și Messenger.

”Lucrăm de un an la acest proiect născut din pasiune”, a declarat Eva Chen, directorul de modă de la Meta într-o prezentare susținută live pe Instagram, alături de Mark Zuckerberg. Eva Chen a dezvăluit mai multe lookuri potențiale de care se pot bucura avatarurile și a arătat cât de ușor poate fi integrată moda din ”lumea reală” în universul Meta. Acesta este probabil singurul spectacol de modă la care voi lua parte, a spus râzând fondatorul Meta, căruia i-a atras atenția o ținută de piele, biker, de la Balenciaga.

De asemenea, casa de modă propune și o varietate de hanorace, iar Prada vine cu un ansamblu ingenios- denumit Linea Rossa, ceea ce l-a determinat pe Zuckerberg să adauge că Metaverse e singurul loc în care ar avea curaj să poarte un total look Prada. Cred că doar în Metaverse dispune de încrederea asta, iar dacă ar purta costum, ar alege unul de la Thom Browne.

”Sesizez o anumită ironie și un umor vizavi de viziunea mea în fashion, a mai glumit Zuckerberg, care a continuat: Sunt recunoscător și mândru că aceste branduri iconice ni se alătură în acest demers fashion din metaverse”. Shop-ul meta pentru avataruri se va lansa curând și va conține atât piese care aparțin marilor case de modă, dar și haine mass-market.
Foto: Meta

Balenciaga, Prada și Thom Browne sunt primele branduri de modă care intră în Metaverse și care vor face avatarurile mai stilate.
Balenciaga, Prada și Thom Browne intră în metaverse, în lumea virtuală creată de Facebook și vor îmbrăca la patru ace avatarurile utilizatorilor.
Cele trei branduri de modă vor lansa piese de îmbrăcăminte care vor putea fi cumpărate de meta avataruri din meta shop. Meta este noua denumire a companiei înființate de Mark Zuckerberg, are cuprinde Facebook, Instagram și Messenger.

”Lucrăm de un an la acest proiect născut din pasiune”, a declarat Eva Chen, directorul de modă de la Meta într-o prezentare susținută live pe Instagram, alături de Mark Zuckerberg. Eva Chen a dezvăluit mai multe lookuri potențiale de care se pot bucura avatarurile și a arătat cât de ușor poate fi integrată moda din ”lumea reală” în universul Meta. Acesta este probabil singurul spectacol de modă la care voi lua parte, a spus râzând fondatorul Meta, căruia i-a atras atenția o ținută de piele, biker, de la Balenciaga.

De asemenea, casa de modă propune și o varietate de hanorace, iar Prada vine cu un ansamblu ingenios- denumit Linea Rossa, ceea ce l-a determinat pe Zuckerberg să adauge că Metaverse e singurul loc în care ar avea curaj să poarte un total look Prada. Cred că doar în Metaverse dispune de încrederea asta, iar dacă ar purta costum, ar alege unul de la Thom Browne.

”Sesizez o anumită ironie și un umor vizavi de viziunea mea în fashion, a mai glumit Zuckerberg, care a continuat: Sunt recunoscător și mândru că aceste branduri iconice ni se alătură în acest demers fashion din metaverse”. Shop-ul meta pentru avataruri se va lansa curând și va conține atât piese care aparțin marilor case de modă, dar și haine mass-market.
Foto: Meta