A List Magazine ∙ May 15, 2023 ∙ 5 min read

Noua colecție C&A poartă numele Modern Heritage și se bazează pe articole moderne și, în același timp, ușor de purtat, atât pe timpul zilei cât și seara. Colecția cuprinde patru teme actuale: Logomania, Iconics, Denim & Leather, Party & Festive, în palete de culori specifice fiecărui anotimp.

Articolele din noua colecție sunt realizate din materiale mai durabile precum lâna, cașmirul, pielea naturală, dantela și catifeaua.

C&A a prezentat colecția “Modern Heritage” pentru sezonul Toamnă – Iarnă 2023, în cadrul unui eveniment desfășurat în Antwerp, pe 11 mai. Au participat invitați din presa europeană, parteneri media și influenceri. Evenimentul a avut loc în impresionanta clădire istorică “Handelsbeurs” din Antwerp, în care a funcționat prima bursă din lume. Site-ul istoric îmbină tradiționalul cu elemente futuriste, care reflectă esența brandului C&A – o istorie bogată, începută în 1841 și o abordare modernă a modei.

Colecția “Modern Heritage” pentru Toamnă – Iarnă 2023 reprezintă următorul pas de la schimbarea strategiei de brand în septembrie 2022 către o democratizare a modei, crearea unei imagini mai moderne și punerea nevoilor clienților pe primul plan, prin colecții de calitate, accesibile, pentru rutina cotidiană.

Designer-ii C&A au creat o colecție bazată pe tendințe precum Logomania și Iconics, reinventând articolele esențiale și croielile atemporale sub formă de ținute practice, confortabile și moderne, ce pot fi purtate la birou, la plimbările prin oraș sau în alte activități în aer liber. Pentru a experimenta una din valorile de bază ale mărcii C&A “ne place să fim împreună“ și pentru a stabili o conexiune mai strânsă cu clienții, imprimeul Logomania conține același caracter grafic “&” (ampersand) din logo-ul C&A și din ADN-ul său.

“Avem o istorie impresionantă de 182 de ani. Ce schimbări vor aduce următorii 182? Să rămânem loiali scopului nostru, să ne inspirăm clienții să arate, să se simtă și să facă bine! Clienții se află în centrul tuturor preocupărilor noastre. Colecția Logomania utilizează simbolul grafic „&” care simbolizează legătura mai strânsă între noi ca și companie și clienții noștri”, declarat Mandy Hendriks, Directoarea departamentului de creație pentru femei.

Materialele clasice precum pielea naturală și cașmirul adaugă un plus de stil și calitate premium.

Articolele formale au primit o notă casual prin relaxarea croielilor, pentru a face loc fluidității dintre cele două stiluri elegant și versatil – reunite în articole sofisticate din denim.

Pentru începutul sezonului festiv C&A pune accentul pe materialele transparente și dantelă, pentru a crea ținute feminine, potrivite pentru orice tip de siluetă.

Paleta de culori variază de la tonurile inspirate din natură la culorile neutre, la gri și negru elegant, cu accente puternice de verde, violet sau turcoaz, ce vor domina sezonul rece și vor crea bună dispoziție în sezonul Toamnă/Iarnă.

Despre C&A Europe

Având peste 1.300 de magazine situate în 17 țări europene și peste 27.000 de angajați, C&A este unul din retailerii de top din domeniul fashion. În fiecare zi C&A întâmpină milioane de vizitatori în magazinele sale fizice din Europa și în online shop. C&A oferă modă de calitate la prețuri accesibile pentru toți. Pentru mai multe informații accesați website-ul C&A.

Related Posts

The Grand Avenue: Ice, ice, baby!

Sezonul rece i-a trimis pe marii designeri spre o estetică glacială, reflectată prin tonurile de gri, perfect puse…

Zalando: Ce port de Sărbători?

Sezonul festiv a sosit! Găsește-ți inspirația împreună cu Zalando și adaugă acea strălucire ținutei tale perfecte, fie pentru…

C&A Xmas 2024: Strălucește alături de întreaga familie 

Unul dintre cele mai așteptate momente ale anului este chiar sărbătoarea Crăciunului, care a inspirat cea mai recentă…

Alexia Eram și-a lansat colecția de haine. Cum a fost la evenimentul Margot Market

Unul dintre cei mai cunoscuți influenceri de la noi, Alexia Eram, și-a lansat prima colecție de haine, colecție…

Chestionarul Alist Designers boutique: Pălăria Dădârlat în câteva fraze 

Seria Chestionarul Alist Designers boutique merge mai departe cu un brand care împlinește 128 de tradiție, pasiune și…

Chestionarul Alist Designers boutique: Maria Costake completează frazele noastre

Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu povestea Mariei Costake, brandul care a transformat pasiunea și talentul artistic…

Chestionarul Alist Designers boutique: PoeticAlb completează frazele noastre 

Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă astăzi cu PoeticAlb, un brand cu o estetică diafană, sculptată în in,…

Chestionarul Alist Designers boutique: Provocative Concept completează frazele noastre

Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu Provocative Concept, un brand care a pornit dintr-o pasiune pură, pusă…

Chestionarul Alist Designers boutique: IUnique completează frazele noastre 

Începem de astăzi seria Chestionarul Alist Designers boutique, ca să îi cunoaștem mai bine pe designerii pe care…

Garderoba funcțională: Ce înseamnă și cum o poți adopta

Poate că ai mai văzut sau auzit pe undeva sintagma asta „garderobă funcțională”, dar dacă nu ai apucat…