Care sunt cele mai apreciate branduri de lux de anul acesta

Compania de tech din domeniul fashion, Lyst, realizează anual topul celor mai apreciate și căutate branduri de lux.
Potrivit ultimelor date analizate – comportamentul anual a peste 200 de milioane de clienți ai magazinelor online – care presupun nu numai vânzările propriu-zise, ci și căutările și vizualizările brandurilor sau menționările pe social media – a reieșit că cel mai apreciat și căutat brand la ora actuală este Gucci, care a reușit să detroneze Balenciaga, brandul care conducea topul la penultima numărătoare. Gucci și-a recâștigat prima poziție după 9 luni de supremație Balenciaga datorită, se pare, colaborărilor pe care le are cu cântărețul și actorul Harry Styles sau cu Adidas.

Potrivit Lyst, căutările după numele brandului au crescut cu 286% în primele 48 de ore de la lansarea colecției alăuri de Adidas, în luna iunie. Lyst menționează faptul că Gucci și Balenciaga au dominat piața modei încă din 2017, de cand s-a înființat aplicația tech. Spre deosebire de Balenciaga, estetica actuală Gucci, propusă de Alessandro Michele, este una plină de culoare, maximalistă, în antiteză cu universul întunecat și distopic al lui Demna Gvasalia, designerul Balenciaga. Ambele branduri stau sub umbrela companiei Kering, unul dintre cele mai mai grupuri franceze de bunuri de lux. Kering mai deține Bottega Veneta, Alexander McQueen sau Saint Laurent.

Pe lângă cele doua mari branduri care domină preferințele consumatorilor de modă din întreaga lume au mai fost menționate alte 18 branduri aflate într-o dinamică pozitivă. Au cunoscut creșteri datorită lansărilor recente de produs sau reclamelor făcute de celebrități și există și ascensiuni surpriză, cum ar fi cea a brandului italian Dolce&Gabbana. D&G a cunoscut o scăderea popularității în rândul opiniei publice în urmă cu câțiva ani, după ce fondatorii au făcut remarce publice de natură homofobă și rasistă. Anul acesta, D&G a urcat șapte locuri și s-a clasat pe 15, iar creșterea s-a datorat, în mare parte, nunții lui Kourtney Kardashian cu Travis Barker, care și-au organizat ceremonia la casa fondatorilor din Portofino, iar mireasa și surorile ei au îmbrăcat ținute Dolce&Gabbana. De asemenea, popularitatea brandului a fost pusă și pe seama ignoranței publicului.

Diesel este un alt brand care cunoaște o revitalizare pe piața de fashion, mai ales după ce vedete precum Megan Thee Stallion, Julia Fox sau Paloma Elsesser au purtat creațiile brandului, dar și lansării modelului de geanta 1DR, care a generat o creștere de 317% a popularității brandului în luna iunie.
Jacquemus intră, la rândul său, în top 20 după colaborarea de succes cu Nike și datorită prezentării de modă pentru toamnă/iarnă 2022.
Din topul lansat de Lyst mai fac parte, în ordine, branduri precum Prada, Valentino, Louis Vuitton, Dior, Miu Miu, Fendi, Diesel, Burberry, Versace, Nike, Adidas, Loewe, Doce&Gabbana, Saint Laurent, Bottega Veneta, Moncler, Off-White, Jacquemus.

Compania de tech din domeniul fashion, Lyst, realizează anual topul celor mai apreciate și căutate branduri de lux.
Potrivit ultimelor date analizate – comportamentul anual a peste 200 de milioane de clienți ai magazinelor online – care presupun nu numai vânzările propriu-zise, ci și căutările și vizualizările brandurilor sau menționările pe social media – a reieșit că cel mai apreciat și căutat brand la ora actuală este Gucci, care a reușit să detroneze Balenciaga, brandul care conducea topul la penultima numărătoare. Gucci și-a recâștigat prima poziție după 9 luni de supremație Balenciaga datorită, se pare, colaborărilor pe care le are cu cântărețul și actorul Harry Styles sau cu Adidas.

Potrivit Lyst, căutările după numele brandului au crescut cu 286% în primele 48 de ore de la lansarea colecției alăuri de Adidas, în luna iunie. Lyst menționează faptul că Gucci și Balenciaga au dominat piața modei încă din 2017, de cand s-a înființat aplicația tech. Spre deosebire de Balenciaga, estetica actuală Gucci, propusă de Alessandro Michele, este una plină de culoare, maximalistă, în antiteză cu universul întunecat și distopic al lui Demna Gvasalia, designerul Balenciaga. Ambele branduri stau sub umbrela companiei Kering, unul dintre cele mai mai grupuri franceze de bunuri de lux. Kering mai deține Bottega Veneta, Alexander McQueen sau Saint Laurent.

Pe lângă cele doua mari branduri care domină preferințele consumatorilor de modă din întreaga lume au mai fost menționate alte 18 branduri aflate într-o dinamică pozitivă. Au cunoscut creșteri datorită lansărilor recente de produs sau reclamelor făcute de celebrități și există și ascensiuni surpriză, cum ar fi cea a brandului italian Dolce&Gabbana. D&G a cunoscut o scăderea popularității în rândul opiniei publice în urmă cu câțiva ani, după ce fondatorii au făcut remarce publice de natură homofobă și rasistă. Anul acesta, D&G a urcat șapte locuri și s-a clasat pe 15, iar creșterea s-a datorat, în mare parte, nunții lui Kourtney Kardashian cu Travis Barker, care și-au organizat ceremonia la casa fondatorilor din Portofino, iar mireasa și surorile ei au îmbrăcat ținute Dolce&Gabbana. De asemenea, popularitatea brandului a fost pusă și pe seama ignoranței publicului.

Diesel este un alt brand care cunoaște o revitalizare pe piața de fashion, mai ales după ce vedete precum Megan Thee Stallion, Julia Fox sau Paloma Elsesser au purtat creațiile brandului, dar și lansării modelului de geanta 1DR, care a generat o creștere de 317% a popularității brandului în luna iunie.
Jacquemus intră, la rândul său, în top 20 după colaborarea de succes cu Nike și datorită prezentării de modă pentru toamnă/iarnă 2022.
Din topul lansat de Lyst mai fac parte, în ordine, branduri precum Prada, Valentino, Louis Vuitton, Dior, Miu Miu, Fendi, Diesel, Burberry, Versace, Nike, Adidas, Loewe, Doce&Gabbana, Saint Laurent, Bottega Veneta, Moncler, Off-White, Jacquemus.