Christy Rilling a luat foarte în serios ideea de modă acasă, așa că a creat o colecție-capsulă de halate din mătase, din resturile de materiale rămase de la clientela selectă care i-a trecut pragul atelierului. Creativitate și sustenabilitate ca la carte, de acasă!
Christy Rilling are unul dintre cele mai celebre și apreciate ateliere de croitorie de peste Ocean. Pentru că, asemenea tuturor din industrie, a fost și ea nevoită să găsească soluții pentru a-și duce business-ul mai departe, Rilling a venit cu o idee pe cât de simplă, pe atât de încântătoare. Iar dincolo de partea cretivă, este și o idee sustenabilă, la care mai multe case au recurs în câteva dintre colecțiile lor.
Profitând de prezența bucățelelor de material, în special de mătase, rămase de la piesele lucrate în atelierul ei, Christy Rilling a lansat o colecție-capsulă de halate de casă. Nu orice halate, desigur, ci unele de lux! Dacă te înrebi ce poate fi atât de fancy la un obiect vestimentar compus din rămășițe de material, află că acestea provin din materialele ținutelor pe care toți le-am apreciat de-a lungul timpului pe red carpet, la celebrități precum Michelle Obama, Jennifer Lawrence, Bruce Springsteen sau la modele de renume precum Emily Ratajkowski.
Astfel, fiecare piese nu spune doar o poveste, ci câteva mici istorioare, pe care Rilling le-a pus în valoare prin modelul clasic de halat de mătase, ce poartă eticheta ”Stay Home”. Fiecare combinație de materiale redă un ansamblu unitar, atât din punct de vedere cromatic, cât și din punctul de vedere al motivelor din printurile selectate.
Iar dacă te întrebi cum sunt create, astfel încât toată treaba să poată fi făcută de acasă, află că Rilling, care a reușit să-și păstreze toți angajații în această perioadă, organizează ședințe video prin care fiecare își face treaba, coordonându-se cu cei din alte specializări. Rilling este cea care livrează fiecăruia materialul, tiparele și tot ce mai este necesar, iar la sfârșit, este cea care trimite comezile către clienți.
Christy Rilling nu este singurul exemplu care ne demonstrează că totul poate fi reutilizat și reinventat. Burberry a adoptat o strategie sustenabilă atunci când a decis să reutilizeze bucățele de piele rămase de la producția de genți și de pantofi, lansând o serie limitată de genți.
Așadar, dacă ești într-un mood creativ și vrei să dai un refresh garderobei, strânge în jurul tău cutia cu nasturi, panglicile colecționate și orice ornament ți-a atras atenția la un moment dat, și transformă-ți piesele în ceva nou și unic!
Foto: christyrilling.com
Chestionarul Alist Designers boutique: Noria Anis completează frazele noastre
Seria Chestionarului Alist Designers boutique are astăzi sub lupă brandul Noria Anis, despre care Georgiana, owner și creative…
The Grand Avenue: Ice, ice, baby!
Sezonul rece i-a trimis pe marii designeri spre o estetică glacială, reflectată prin tonurile de gri, perfect puse…
Zalando: Ce port de Sărbători?
Sezonul festiv a sosit! Găsește-ți inspirația împreună cu Zalando și adaugă acea strălucire ținutei tale perfecte, fie pentru…
C&A Xmas 2024: Strălucește alături de întreaga familie
Unul dintre cele mai așteptate momente ale anului este chiar sărbătoarea Crăciunului, care a inspirat cea mai recentă…
Alexia Eram și-a lansat colecția de haine. Cum a fost la evenimentul Margot Market
Unul dintre cei mai cunoscuți influenceri de la noi, Alexia Eram, și-a lansat prima colecție de haine, colecție…
Chestionarul Alist Designers boutique: Pălăria Dădârlat în câteva fraze
Seria Chestionarul Alist Designers boutique merge mai departe cu un brand care împlinește 128 de tradiție, pasiune și…
Chestionarul Alist Designers boutique: Maria Costake completează frazele noastre
Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu povestea Mariei Costake, brandul care a transformat pasiunea și talentul artistic…
Chestionarul Alist Designers boutique: PoeticAlb completează frazele noastre
Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă astăzi cu PoeticAlb, un brand cu o estetică diafană, sculptată în in,…
Chestionarul Alist Designers boutique: Provocative Concept completează frazele noastre
Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu Provocative Concept, un brand care a pornit dintr-o pasiune pură, pusă…
Chestionarul Alist Designers boutique: IUnique completează frazele noastre
Începem de astăzi seria Chestionarul Alist Designers boutique, ca să îi cunoaștem mai bine pe designerii pe care…