Te-ai întrebat vreodată de ce o celebritate precum Kim Kardashian continuă să se pozeze în oglinda garderobei sale, când are în spate o echipă compeltă și complexă care i-ar putea asigura cele mai frumoase pictoriale? Pe noi ne-a pus puțin pe gânduri și iată la ce concluzie am ajuns:
Kim Kardashian este, că ne place sau nu, unul dintre cei mai mari influenceri la scară mondială. Fiecare gest, fiecare cuvânt, fiecare produs, fiecare item vestimentar, se transformă instant într-o tendință, țintind un public nu doar foarte numeros, ci și foarte divers, din punctul de vedere al vârstei sau al mediului socio-economic.
Cu toate astea, vedeta continuă să se pozeze în oglinda garderobei sale, ca oricare dintre noi, indiferent de atmosfera spațiului pe care îl putem numi, pe bună dreptate, Narnia, în sensul în care, așa cum probabil te aștepți, dulapul lui Kim Kardashian este un loc fantastic. Noi ne-am întrebat care ar putea fi explicația unei astfel de obsesii și iată la ce concluzii am ajuns.
Deși mișcarea selfie nu a început de la ea, ci de la prietena ei, Paris Hilton, Kim Kardashian a ridicat acest tip de imagine la rangul de artă. De exemplu, pe Youtube vei găsi numeroase tutoriale prin care tehnica ei este dezbătută și exersată pentru toți cei care își doresc o poză ca a vedei. Ai totuși grijă, chiar și Kim a urmat un tratament pentru încheietura mâinii suprasolicitate de selfie, în urma căruia a deci să își ia o asistentă care să țină telefonul astfel încât efectul să nu fie în niciun fel distorsionat.
Odată cu Selfish, colecția de selfie-uri tipărită sub forma unei cărți lansată în 2015, Kim pare că a patentat arta selfie-ului, devenind cea mai iconică personalitate în acest sens. Probabil că știi deja că anumite școli înalte de fotografie din lume au creat cursuri speciale despre selfie, în care da, numele vedetei este foarte des amintit. Totuși, cum rămâne cu garderoba?
Kim Kardashian, înainte de orice (i.e. de orice scandal care a făcut-o celebră), cocheta cu stylingul în rândul prietenelor sale din lumea bună a Los Angelesului. Mai exact, Kim se ocupa de closet detox și de personal shopping. După prima apariție pe coperta ediției americane Vogue, de asemenea foarte controversată, și cu participarea constantă la MET Gala, Kim a devenit muza a unor designeri precum Olivier Rousteing (Balmain), Alexander Wang, Riccardo Tisci (pe vremea Givenchy) sau Virgil Abloh. În plus, ea este și brand ambassador-ul colecțiilor lansate de Kanye West, care, a propos de closet detox, i-a schimbat complet imaginea odată cu dimensiunea publică a relației lor. De aici pantalonii de trening purtați cu botine cu toc cui, piesele supradimensionate sau decolteurile foarte generoase.
Selfie-ul în oglinda garderobei sau, în general, pozele din garderoba ei, rămân, deci, un foarte bun mijloc de promovare. Atât a liniilor personale de sub brandul său de lenjerie, Skims, cât și a altor piese pe care trebuie să le poarte. Dacă te-ai întrebat vreodată cum faci să strângi o colecție de haine atât de mare, află că vedetele internaționale sunt plătite ca să poarte cele mai recente creații ale marilor case sau ale unor designeri în curs de ascensiune.
În plus, în măsura în care prezintă un stil de viață dezirabil, ideal, căci asta au însemnat cei 13 ani de reality show, Kim Kardashian, pentru a-și menține poziția de influencer, apelează din plin și la factorul empatie. Iar dezordine în dulap și un selfie în oglindă putem să ne facem toți, nu-i așa?
Foto: Hepta
Chestionarul Alist Designers boutique: Ioana Dumitrache completează frazele noastre
Seria cu care te-am obișnuit deja continuă astăzi cu una dintre cele mai apreciate prezențe din social media…
Trenduri de fashion pentru 2025 – Ce vom purta la anul?
2025 se anunță a fi un an stilat, plin de eleganță, de rafinament și nu în ultimul rând,…
Matthieu Blazy este noul designer al casei Chanel
După ce postul de director de creație a rămas vacant timp de șase luni, în urma plecării lui…
Chestionarul Alist Designers boutique: Noria Anis completează frazele noastre
Seria Chestionarului Alist Designers boutique are astăzi sub lupă brandul Noria Anis, despre care Georgiana, owner și creative…
The Grand Avenue: Ice, ice, baby!
Sezonul rece i-a trimis pe marii designeri spre o estetică glacială, reflectată prin tonurile de gri, perfect puse…
Zalando: Ce port de Sărbători?
Sezonul festiv a sosit! Găsește-ți inspirația împreună cu Zalando și adaugă acea strălucire ținutei tale perfecte, fie pentru…
C&A Xmas 2024: Strălucește alături de întreaga familie
Unul dintre cele mai așteptate momente ale anului este chiar sărbătoarea Crăciunului, care a inspirat cea mai recentă…
Alexia Eram și-a lansat colecția de haine. Cum a fost la evenimentul Margot Market
Unul dintre cei mai cunoscuți influenceri de la noi, Alexia Eram, și-a lansat prima colecție de haine, colecție…
Chestionarul Alist Designers boutique: Pălăria Dădârlat în câteva fraze
Seria Chestionarul Alist Designers boutique merge mai departe cu un brand care împlinește 128 de tradiție, pasiune și…
Chestionarul Alist Designers boutique: Maria Costake completează frazele noastre
Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu povestea Mariei Costake, brandul care a transformat pasiunea și talentul artistic…