Andreea Leta ∙ October 19, 2022 ∙ 3 min read

Fotografia lui Pierce Brosnan purtând un costum fuchsia este senzația de astăzi a rețelelor de socializare. Mai multe publicații internaționale dau interpretări inedite acestei apariții, pe care o abordăm și noi astăzi, deschizând subiectul despre una dintre cele mai puternice tendințe ale sezonului FW22/23. 

Îmbrăcat într-un costum fuchsia marca Viggo, Pierce Brosnan și-a făcut apariția la una dintre premierele filmului Black Adam. Jurnaliștii nu au putut rămâne indiferenți atunci când au văzut legendara figură asociată cu personaje emblematice pentru un anumit arhetip masculin (James Bond, eroul absolut, doh..) purtând una dintre nuanțele statement ale actualului sezon. Așa că întrebarea firească formulată în diverse moduri a fost: „Is pink the new black?” E momentul să ne înlocuim garderobele cu piese din repertoriul Barbie? 

Is pink the new black?
Julia Roberts, Dwayne Johnson, Pierce Brosnan, Regina Letizia a Spaniei

Nicidecum. Vorbim într-adevăr despre un trend puternic asociat acestui moment în primul rând datorită valorii sale simbolice, însă nu poate fi vorba despre un statement atemporal așa cum sunt alb și negru. 

Rozul are în general accente romantice, pozitive. Ne gândim la trandafiri, povești de dragoste, poate ceva dulce pentru cei mai pofticioși dintre noi, posibil la un pic de pasiune. Însă fuchsia vorbește despre încredere, despre ceva înălțător și care oferă siguranță. Adică exact ceea ce avem nevoie într-un moment tensionat, plin de surprize de tot felul, incert și care scoate în bătaia puștii cele mai fragile părți din noi. 

Dar asta nu înseamnă că fuchsia este noua noastră uniformă, cu toate că multe apariții recente duc spre această idee, din păcate. Nu orice este în tendințe trebuie scos nonstop pe stradă.

Pink PP – un manifest cât se poate de … roz!

Valentino FW22/23

O mișcare de avangardă prin fuchsia a creat Pierpaolo Piccioli pentru Valentino prin prezentarea FW22/23, atunci când a colaborat cu Institutul Pantone pentru patentarea nuanței Pink PP, fiind a doua oară când casa își marchează o culoare, după celebrul Valentino Red. Mesajul directorului de creație a fost foarte clar și direct: pace, iubire, comunitate, acceptare. Totodată, Piccioli sparge barierele de eleganță ale casei printr-o nuanță-surpriză pentru sezonul rece, în care obișnuiam să vedem tonuri tomnatice de arămiu, maro, camel, beige, galben și, desigur, gri!

Men in Pink

Cât despre îmbrăcămintea masculină – tot prezentarea Valentino demonstrează că nuanțele nu au sex. Într-o uniformitate de culoare ce are ca scop evidențierea particularităților fiecărei compoziții de styling, cele 81 și de lookuri au mixat îmbrăcămintea feminină cu cea masculină. Iar rozul, la fel ca tocurile, inițial a fost introdus în modă pentru bărbați. Asocierea dintre roz cu femininul și albastrul cu masculinul, este o invenție de marketing a societăților moderne. 

The Telegraph atașează fotografiei lui Pierce Brosnan titlul „The suit that separates the men from the boys” (Costumul care separă bărbații de băieți) ca sugestie a faptului că masculinitatea nu stă în opțiunea cromatică. Însă dacă te simți băiat, Barbie sau vată pe băț, e ok să porți orice te face confortabil. Cu stil și cu precizie dacă vorbim în continuare despre costumul clasic, compus din sacou, cămașă și pantaloni. Și poate nu neapărat purtat cu ghete maro…

În rest, we will always have black!

Foto: hepta.ro

Related Posts

Chestionarul Alist Designers boutique: Ioana Dumitrache completează frazele noastre 

Seria cu care te-am obișnuit deja continuă astăzi cu una dintre cele mai apreciate prezențe din social media…

Trenduri de fashion pentru 2025 – Ce vom purta la anul?

2025 se anunță a fi un an stilat, plin de eleganță, de rafinament și nu în ultimul rând,…

Matthieu Blazy este noul designer al casei Chanel

După ce postul de director de creație a rămas vacant timp de șase luni, în urma plecării lui…

Chestionarul Alist Designers boutique: Noria Anis completează frazele noastre

Seria Chestionarului Alist Designers boutique are astăzi sub lupă brandul Noria Anis, despre care Georgiana, owner și creative…

The Grand Avenue: Ice, ice, baby!

Sezonul rece i-a trimis pe marii designeri spre o estetică glacială, reflectată prin tonurile de gri, perfect puse…

Zalando: Ce port de Sărbători?

Sezonul festiv a sosit! Găsește-ți inspirația împreună cu Zalando și adaugă acea strălucire ținutei tale perfecte, fie pentru…

C&A Xmas 2024: Strălucește alături de întreaga familie 

Unul dintre cele mai așteptate momente ale anului este chiar sărbătoarea Crăciunului, care a inspirat cea mai recentă…

Alexia Eram și-a lansat colecția de haine. Cum a fost la evenimentul Margot Market

Unul dintre cei mai cunoscuți influenceri de la noi, Alexia Eram, și-a lansat prima colecție de haine, colecție…

Chestionarul Alist Designers boutique: Pălăria Dădârlat în câteva fraze 

Seria Chestionarul Alist Designers boutique merge mai departe cu un brand care împlinește 128 de tradiție, pasiune și…

Chestionarul Alist Designers boutique: Maria Costake completează frazele noastre

Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu povestea Mariei Costake, brandul care a transformat pasiunea și talentul artistic…