Andreea Leta ∙ January 19, 2024 ∙ 3 min read

O nouă zi, o nouă surpriză din lumea modei! Lana del Rey este noua imagine SKIMS, brandul de lenjerie intimă al lui Kim Kardashian, pentru colecția specială de Valentine’s Day ce va fi disponibilă începând cu 23 ianuarie. Piesele pe care le poți vedea în social media vor avea prețuri între 16-126 dolari. 

Instagram/@honeymood
Instagram/@honeymood

Lana del Rey este una dintre cele mai apreciate și îndrăgite artiste Pop ale momentului. Autoarea unor balade celebre precum Young and Beautiful, coloana sonoră a filmului Great Gatsby cu Leonardo Di Caprio și Carey Mulligan, Born to Die, Blue jeans, Say Yes to Heaven, piesa verii, sau West Coast, apare într-o campanie romantică de inspirație retro, semnată de fotografa Nadia Lee Cohen. Cadrele create în studio cu fundal colorat dezvăluie una dintre cele mai senzuale ipostaze ale artistei, care a primit cu încântare ideea acestei colaborări. 

Kim Kardashian este un fan declarat al artistei care a susținut un mic recital în cadrul cinei de dinaintea nuntei sale cu Kanye West. Iar Lana, la rândul ei, admiră activitatea influencerului, mai ales în ceea ce privește brandul SKIMS, care încet-încet și-a mărit gama de produse, de la celebra lenjerie modelatoare, la piese prețioase în ediție limitată, încrustate în cristale Swarovski. Dialogul dintre Lana del Rey și Kim Kardashian ar fi pornit chiar de la una dintre aceste piese create de SKIMS în colaborare cu Swarovski, sold out la momentul la care artista ar fi solicitat-o. Pentru că la acest nivel nimic nu este imposibil, Lana a primit atât rochia, cât și solicitarea de a poza pentru campania de Valentine’s Day. 

Instagram/@honeymood
Instagram/@honeymood

Colecția este compusă din piese nightwear din satin roz, cu inserții din dantelă, accesorizare cu mănuși de diverse lungimi, din body-uri roșii, roz sau bleu și dintr-o superbă rochie neagră, cu un puternic aer dramatic, perfect pentru stilul promovat de artistă. Nici din imagini nu lipsesc acest elemente cinematice, cum ar fi săgeata lui Cupidon, înfiptă simbolic într-un măr cu inițialele LDR sau chiar în inima cântăreței. Iar pentru una dintre fotografii, Lana a avut drept companioni două pisici persane albe, în spiritul luxului și al legendarei senzualități a felinelor.

Pe contul oficial de Instagram @honeymoon, contul oficial Lana del Rey, poți vedea un filmuleț în care au fost surprinse cadre din timpul ședinței foto, alături de întreaga campanie, pe care, de asemenea, o poți vedea pe contul SKIMS și pe cel al lui Kim Kardashian.

Instagram/@honeymood
Instagram/@honeymood

Foto: hepta.ro, Instagram/@honeymoon (contul oficial Lana del Rey)

Related Posts

The Grand Avenue: Ice, ice, baby!

Sezonul rece i-a trimis pe marii designeri spre o estetică glacială, reflectată prin tonurile de gri, perfect puse…

Zalando: Ce port de Sărbători?

Sezonul festiv a sosit! Găsește-ți inspirația împreună cu Zalando și adaugă acea strălucire ținutei tale perfecte, fie pentru…

C&A Xmas 2024: Strălucește alături de întreaga familie 

Unul dintre cele mai așteptate momente ale anului este chiar sărbătoarea Crăciunului, care a inspirat cea mai recentă…

Alexia Eram și-a lansat colecția de haine. Cum a fost la evenimentul Margot Market

Unul dintre cei mai cunoscuți influenceri de la noi, Alexia Eram, și-a lansat prima colecție de haine, colecție…

Chestionarul Alist Designers boutique: Pălăria Dădârlat în câteva fraze 

Seria Chestionarul Alist Designers boutique merge mai departe cu un brand care împlinește 128 de tradiție, pasiune și…

Chestionarul Alist Designers boutique: Maria Costake completează frazele noastre

Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu povestea Mariei Costake, brandul care a transformat pasiunea și talentul artistic…

Chestionarul Alist Designers boutique: PoeticAlb completează frazele noastre 

Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă astăzi cu PoeticAlb, un brand cu o estetică diafană, sculptată în in,…

Chestionarul Alist Designers boutique: Provocative Concept completează frazele noastre

Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu Provocative Concept, un brand care a pornit dintr-o pasiune pură, pusă…

Chestionarul Alist Designers boutique: IUnique completează frazele noastre 

Începem de astăzi seria Chestionarul Alist Designers boutique, ca să îi cunoaștem mai bine pe designerii pe care…

Garderoba funcțională: Ce înseamnă și cum o poți adopta

Poate că ai mai văzut sau auzit pe undeva sintagma asta „garderobă funcțională”, dar dacă nu ai apucat…