Maison Valentino a lansat cartea haute-couture intitulată Rosso, prin care celebrează culoarea-emblemă a casei

Rosso Valentino este cea mai nouă apariție editorială a casei de modăValentino, prin care este celebrată culoarea-emblemă a brandului haute couture- roșul.
Rosso Valentino este o operă unică prin care este explorată personalitatea nuanței de roșu promovată de Valentino de zeci de ani – este un studiu al renumitei culori, cel mai puternic și recognoscibil simbol care a luat numele creatorului ei încă din 1985. Rosso Valentino se găsește sub forma a peste 550 de nuanțe diferite de roșu, prezente în arhivele casei, în creațiile sale couture.

În carte, imaginile se împletesc cu narativa prin care este prezentată evoluția culorii iconice, încă de la adoptarea ei de către fondatorul casei, Valentino Garavani, și până la viziunea creativă a lui Pierpaolo Piccioli.

Rosso Valentino cuprinde povestea paletei cromatice, cu infinitele sale variațiuni, până la nuanța contemporană Valentino Pink PP – o istorie a măiestriei artizanilor, a dragostei pentru couture și pentru culoare.

”Această carte nu este o retrospectivă, nu este o celebrare și nici măcar un ghid didactic. Este pur și simplu modul în care noi lucrăm. Arhiva Valentino este un ecosistem viu, în care toate comorile noastre sunt gata să-și spună povestea când sunt întrebate. De această dată, am vrut să știm câte rochii roșii am creat, cum arată Rosso Valentino în prezent, în toate creațiile noastre.

Această carte este, poate, răspunsul la aceste întrebări sau începutul a ceva mai mare. Ceea ce e sigur e că nimic nu ar fi fost posibil fără geniul incomparabil al Domnului Valentino însuși și fără munca, fără dedicarea ți perseverența și talentul fiecărei croitorese și cusătorese care au transformat ideile în realitate”, spune Pierpaolo Piccioli, directorul de creație Valentino.
Pierpaolo Piccioli și-a dorit să facă public studiul iconicei culori cu comunitatea brandului, creând prin cartea haute-couture Rosso un nou volum în colaborare cu publisherul dedicat luxului- Assouline.
Foto: Hepta, Valentino

Rosso Valentino este cea mai nouă apariție editorială a casei de modăValentino, prin care este celebrată culoarea-emblemă a brandului haute couture- roșul.
Rosso Valentino este o operă unică prin care este explorată personalitatea nuanței de roșu promovată de Valentino de zeci de ani – este un studiu al renumitei culori, cel mai puternic și recognoscibil simbol care a luat numele creatorului ei încă din 1985. Rosso Valentino se găsește sub forma a peste 550 de nuanțe diferite de roșu, prezente în arhivele casei, în creațiile sale couture.

În carte, imaginile se împletesc cu narativa prin care este prezentată evoluția culorii iconice, încă de la adoptarea ei de către fondatorul casei, Valentino Garavani, și până la viziunea creativă a lui Pierpaolo Piccioli.

Rosso Valentino cuprinde povestea paletei cromatice, cu infinitele sale variațiuni, până la nuanța contemporană Valentino Pink PP – o istorie a măiestriei artizanilor, a dragostei pentru couture și pentru culoare.

”Această carte nu este o retrospectivă, nu este o celebrare și nici măcar un ghid didactic. Este pur și simplu modul în care noi lucrăm. Arhiva Valentino este un ecosistem viu, în care toate comorile noastre sunt gata să-și spună povestea când sunt întrebate. De această dată, am vrut să știm câte rochii roșii am creat, cum arată Rosso Valentino în prezent, în toate creațiile noastre.

Această carte este, poate, răspunsul la aceste întrebări sau începutul a ceva mai mare. Ceea ce e sigur e că nimic nu ar fi fost posibil fără geniul incomparabil al Domnului Valentino însuși și fără munca, fără dedicarea ți perseverența și talentul fiecărei croitorese și cusătorese care au transformat ideile în realitate”, spune Pierpaolo Piccioli, directorul de creație Valentino.
Pierpaolo Piccioli și-a dorit să facă public studiul iconicei culori cu comunitatea brandului, creând prin cartea haute-couture Rosso un nou volum în colaborare cu publisherul dedicat luxului- Assouline.
Foto: Hepta, Valentino