Monica Cismaru ∙ April 1, 2021 ∙ 3 min read

marina raphael

Marina Raphael (22 de ani) este descendenta familiei Swarowski, gigantul din industria bijuteriilor de lux. La doar 20 de ani, Marina a vrut să activeze în domeniul accesoriilor, dar nu a ales bijuteriile, ci a conceput un brand de genți de sine stătător, înființat din economiile ei și din banii împrumutați de la membrii familiei.

Marina nu a urmat studii de design- a învăța la Kings College din Londra și si-a dat seama la un moment dat, că poate crea o linie de genți din materiale impecabile, cu un design reușit, dar care să nu aibă prețuri astronomice, precum cele de designer. Chiar dacă vrut să iasă din umbra imperiului sub care a crescut, Marina integrează acum cu succes celebrele cristale Swarowski în creațiile sale. ”Câteodată, oamenii mă privesc cu condescendență pentru că sunt foarte tânără și provin dintr-o familie bogată, care m-a susținut. Dar sunt un om muncitor, iubesc ceea ce fac și n-aș schimba asta pentru nimic în lume”, spune Marina.

marina raphael

Creatoarea brandului Marina Raphael s-a născut la Atena și a mers la școala britanică din capitala Greciei, apoi a studiat Business Management la Kings College din Londra. ”La Kings College se pune mare preț pe teorie, dar eu sunt o persoană pragmatică. Am vrut să mă decsurc pe cont propriu.”

marina raphael

Drumul ei în moda a fost construit pe baza spiritului ei antreprenorial și a pasiunii pentru lux. A studiat timp de un an designul, desenul tehnic și materiile prime pentru a putea crea gențile la care visa. Marina a ales să creeze, dinter toate accesoriile, genți, deoarece sunt piese care merită investiția și, indiferent de vârstă, poți purta o poșeta.”Gențile sunt foarte personale. Am vrut să le ofer clienților mei calitate impecabilă, lux, dar la un preț accesibil. Moștenitoarea Swarowski a petrecut un an învățând italiana și apoi a mers la Florența pentru a căuta o fabrică în care să-și producă gențile. ”Vorbesc spaniola, engleza, greaca, germana și italiana – am învățat-o pe cea din urmă pentru a mă putea înțelege mai bine cu angajații de la fabrică și pentru a deține controlul asupra procesului de fabricație.”

marina raphael

Marina își amintește cum a arătat primul ei an de business, nu tocmai cel mai reușit, ca mai toate afacerile la început. ”Primele genți create de mine au fost un dezastru. Dar aceste lucruri fac parte din proces, nu trebuie să renunți, trebuie să perseverezi pâna obții ceea ce îți dorești.”

Imediat ce a terminat prima colecție de genți, Raphael a angajat o firmă de comunicare new-yorkeză pentru a-și face reclamă, iar produsele ei au fost vândute mai întâi pe platforma Moda Operandi, creată de Lauren Santo Domingo, cunoscut editor, antreprenor de modă și personalitate mondenă. Printre cele care admiră și poartă gențile se numără Regina Maxima a Olandei, o fashionistă înrăită, dar și fashion-influencerul Danielle Bernstein.

 

Foto: Marina Raphael

Related Posts

The Grand Avenue: Ice, ice, baby!

Sezonul rece i-a trimis pe marii designeri spre o estetică glacială, reflectată prin tonurile de gri, perfect puse…

Zalando: Ce port de Sărbători?

Sezonul festiv a sosit! Găsește-ți inspirația împreună cu Zalando și adaugă acea strălucire ținutei tale perfecte, fie pentru…

C&A Xmas 2024: Strălucește alături de întreaga familie 

Unul dintre cele mai așteptate momente ale anului este chiar sărbătoarea Crăciunului, care a inspirat cea mai recentă…

Alexia Eram și-a lansat colecția de haine. Cum a fost la evenimentul Margot Market

Unul dintre cei mai cunoscuți influenceri de la noi, Alexia Eram, și-a lansat prima colecție de haine, colecție…

Chestionarul Alist Designers boutique: Pălăria Dădârlat în câteva fraze 

Seria Chestionarul Alist Designers boutique merge mai departe cu un brand care împlinește 128 de tradiție, pasiune și…

Chestionarul Alist Designers boutique: Maria Costake completează frazele noastre

Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu povestea Mariei Costake, brandul care a transformat pasiunea și talentul artistic…

Chestionarul Alist Designers boutique: PoeticAlb completează frazele noastre 

Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă astăzi cu PoeticAlb, un brand cu o estetică diafană, sculptată în in,…

Chestionarul Alist Designers boutique: Provocative Concept completează frazele noastre

Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu Provocative Concept, un brand care a pornit dintr-o pasiune pură, pusă…

Chestionarul Alist Designers boutique: IUnique completează frazele noastre 

Începem de astăzi seria Chestionarul Alist Designers boutique, ca să îi cunoaștem mai bine pe designerii pe care…

Garderoba funcțională: Ce înseamnă și cum o poți adopta

Poate că ai mai văzut sau auzit pe undeva sintagma asta „garderobă funcțională”, dar dacă nu ai apucat…