Doi dintre cei mai mari tenismeni ai lumii, Roger Federer și Rafael Nadal, foști rivali pe terenul de tenis, fac acum echipă în fața obiectivului camerei foto, untr-o campanie de fashion pentru un cunoscut brand.
Cei doi sportivi au fost cooptați în campania Core Values- inițiată de Louis Vuitton, și pozează în ipostaze inedite, în Munții Dolomiți, în fața uneia dintre cele mai apreciate fotografie ale lumii, Annie Leibovitz.
Federer și Nadal fac parte din noua campanie Vuitton, care îi poartă într-o călătorie susținută pe culmile înzăpezite ale Munților Dolomiți, fotografiați de ochiul priceput al lui Leibovitz. Le putem admira astfel pe cele două legende ale tenisului făcând pe modelele pentru piese LV – Federer poartă un rucsac clasic negru Monogram Christopher, iar Nadal poartă versiunea Monogram Eclipse.
Imaginea pe care o formează cei doi campioni care fac hiking împreună în peisajele idilice redă respectul pe care sportivii și-l poartă reciproc, construit de-a lungul timpului pe terenul de tenis. Roger Federer deține recordul de 20 de titluri de Grand Slam și este considerat una dintre cele mai rafinate prezențe din sportul mondial, iar Nadal, cu 22 de titluri Grand Slam adunate, dintre care 14 victorii la Roland Garros, este considerat unul dintre cei mai talentați și determinați tenismeni ai lumii.
Împreună, cei doi formează imaginea perfectă a ceea ce înseamnă sport și dedicare. ”Știu câte de multe icon-uri din diverse domenii au luat parte la această campanie, așa că, pentru mine, personal, să fac parte din acest demers este un lucru de care sunt foarte mândru, mai ales că sunt alaturi de Roger. El a fost cel mai mare rival de-ai mei, iar acum îmi este un prieten apropiat. În cariera mea, am atins obiective la care nici nu îndrăzneam să visez, și, la finalul zilei, îți dai seama că ceea ce contează cel mai mult este să fii un om bun, aceasta este adevărata valoare a cuiva”, a declarat Rafael Nadal.
Alte celebritati care au mai făcut parte din campania Core Values sunt Cristiano Ronaldo, Lionel Messi, Angelina Jolie, Buzz Aldrin, Jim Lovell, Sally Ride sau Catherine Deneuve.
”Au trecut 17 ani de la lansarea primei campanii Core Values și mă bucur să readuc în atenție această serie iconică”, spune Pietro Beccari, Președinte și CEO Louis Vuitton. ”Fiecare capitol din Core Values celebrează legământul făcut de brand de a călători, de a lucra cu oameni excepționali, de a transmite emoție. A fost minunat să colaborăm cu Roger Federer și cu Rafael Nadal în această poveste – sunt sportivi inspiraționali, prieteni de nădejde, care au arătat ce înseamnă disciplină și excelență în parcursul lor din sport”.
Foto: Louis Vuitton
The Grand Avenue: Ice, ice, baby!
Sezonul rece i-a trimis pe marii designeri spre o estetică glacială, reflectată prin tonurile de gri, perfect puse…
Zalando: Ce port de Sărbători?
Sezonul festiv a sosit! Găsește-ți inspirația împreună cu Zalando și adaugă acea strălucire ținutei tale perfecte, fie pentru…
C&A Xmas 2024: Strălucește alături de întreaga familie
Unul dintre cele mai așteptate momente ale anului este chiar sărbătoarea Crăciunului, care a inspirat cea mai recentă…
Alexia Eram și-a lansat colecția de haine. Cum a fost la evenimentul Margot Market
Unul dintre cei mai cunoscuți influenceri de la noi, Alexia Eram, și-a lansat prima colecție de haine, colecție…
Chestionarul Alist Designers boutique: Pălăria Dădârlat în câteva fraze
Seria Chestionarul Alist Designers boutique merge mai departe cu un brand care împlinește 128 de tradiție, pasiune și…
Chestionarul Alist Designers boutique: Maria Costake completează frazele noastre
Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu povestea Mariei Costake, brandul care a transformat pasiunea și talentul artistic…
Chestionarul Alist Designers boutique: PoeticAlb completează frazele noastre
Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă astăzi cu PoeticAlb, un brand cu o estetică diafană, sculptată în in,…
Chestionarul Alist Designers boutique: Provocative Concept completează frazele noastre
Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu Provocative Concept, un brand care a pornit dintr-o pasiune pură, pusă…
Chestionarul Alist Designers boutique: IUnique completează frazele noastre
Începem de astăzi seria Chestionarul Alist Designers boutique, ca să îi cunoaștem mai bine pe designerii pe care…
Garderoba funcțională: Ce înseamnă și cum o poți adopta
Poate că ai mai văzut sau auzit pe undeva sintagma asta „garderobă funcțională”, dar dacă nu ai apucat…