Industria mondială de fashion se reprofilează pe echipament de protecție medical

Marii retaileri de modă internaționali și cei mai cunoscuți designeri s-au reprofilat pe producerea de echipament de protecție pentru personalul medical și fac, astfel, front comun în lupta împotriva răspândirii Coronavirus.
Magazinele s-au închis și nimeni nu mai e interesat decât de asigurarea strictului necesar și de rămânerea în siguranță. La fel ca majoritatea industriilor, și activitatea industriei de fashion a intrat pe linie moartă din cauza COVID-19, dar designerii și marile branduri de modă nu stau degeaba și au decis să-și reprofileze producția pe echipament de protecție medical, format din măști și din halate, deoarece stocurile spitalelor sunt insuficiente.
Unul dintre primii care au răspuns apelului autorităților a fost designerul Christian Siriano, care și-a pus angajații la treabă de acasă, unde aceștia cos măști de protecție, relatează CNN.
Designerul nepalezo-american Prabal Gurung și-a oferit, de asemenea, ajutorul, la fel și Brandon Maxwell – care s-a reprofilat pe producerea de halate pentru medici.
Și marii retaileri europeni, precum H&M și Zara (Inditex) s-au angajat să-și concentreze operațiunile către producerea de echipamente de protecție medicale.
Conglomeratul de branduri de lux francez Kering a anunțat că două dintre mărcile sale – Balenciaga și Yves Saint Laurent – se pregătesc să manufactureze măști anti-COVID și, de asemenea, s-a angajat să achiziționeze 3 milioane de măști chinezești pentru sistemul medical francez, în timp ce brandul cel mai de succes al Kering – Gucci, va dona 1,1 milioane de măști și 55 000 de salopete medicale către Italia, țara cel mai grav afectată de Coronavirus.
Rivalul Kering, LVMH, care deține branduri precum Louis Vuitton și Christian Dior, printre altele, va achiziționa 40 de milioane de măști din China în următoarele săptămâni.
Prada a anunțat că a început producția a 80 000 de salopete medicale și a 110 000 de măști, la cererea autorităților din Toscana, Italia.
Foto: Hepta

Marii retaileri de modă internaționali și cei mai cunoscuți designeri s-au reprofilat pe producerea de echipament de protecție pentru personalul medical și fac, astfel, front comun în lupta împotriva răspândirii Coronavirus.
Magazinele s-au închis și nimeni nu mai e interesat decât de asigurarea strictului necesar și de rămânerea în siguranță. La fel ca majoritatea industriilor, și activitatea industriei de fashion a intrat pe linie moartă din cauza COVID-19, dar designerii și marile branduri de modă nu stau degeaba și au decis să-și reprofileze producția pe echipament de protecție medical, format din măști și din halate, deoarece stocurile spitalelor sunt insuficiente.
Unul dintre primii care au răspuns apelului autorităților a fost designerul Christian Siriano, care și-a pus angajații la treabă de acasă, unde aceștia cos măști de protecție, relatează CNN.
Designerul nepalezo-american Prabal Gurung și-a oferit, de asemenea, ajutorul, la fel și Brandon Maxwell – care s-a reprofilat pe producerea de halate pentru medici.
Și marii retaileri europeni, precum H&M și Zara (Inditex) s-au angajat să-și concentreze operațiunile către producerea de echipamente de protecție medicale.
Conglomeratul de branduri de lux francez Kering a anunțat că două dintre mărcile sale – Balenciaga și Yves Saint Laurent – se pregătesc să manufactureze măști anti-COVID și, de asemenea, s-a angajat să achiziționeze 3 milioane de măști chinezești pentru sistemul medical francez, în timp ce brandul cel mai de succes al Kering – Gucci, va dona 1,1 milioane de măști și 55 000 de salopete medicale către Italia, țara cel mai grav afectată de Coronavirus.
Rivalul Kering, LVMH, care deține branduri precum Louis Vuitton și Christian Dior, printre altele, va achiziționa 40 de milioane de măști din China în următoarele săptămâni.
Prada a anunțat că a început producția a 80 000 de salopete medicale și a 110 000 de măști, la cererea autorităților din Toscana, Italia.
Foto: Hepta