Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent lansările și noutățile acestei perioade. Iată ce ne-a atras atenția!
LANCÔME o anunță pe OLIVIA RODRIGO ambasador global
Lancôme anunță numirea cântăreței, compozitoarei și actriței americane Olivia Rodrigo în calitate de Ambasador Global al brand-ului.
Olivia Rodrigo este un fenomen global multi-Platinum, câștigătoare a 3 premii GRAMMY, care s-a impus ca una dintre cele mai influente artiste ale momentului. Cu o voce impresionantă și versuri care vorbesc direct despre experiențele generației sale, Olivia Rodrigo a devenit un icon muzical. Spiritul proaspăt și independent rock-and-roll al Oliviei și angajamentul ei față de construirea unui viitor echitabil și just pentru femei și fete inspiră și conectează profund publicul din întreaga lume.
Olivia a debutat ca actriță la Disney Channel înainte de a se lansa în industria muzicală cu single-ul său din 2021, “Driver’s License”, care a ajuns în topurile muzicale. În același an, a lansat albumul său de debut, SOUR, aclamat universal, care a ajuns în fruntea clasamentelor albumelor din întreaga lume și a devenit de atunci cel mai ascultat album al unei artiste feminine pe Spotify. În 2023, Olivia a lansat cel de-al doilea album, GUTS, care a debutat pe locul 1 și a fost ascultat de peste 4,1 miliarde de ori pe Spotify. Anul acesta, Olivia a fost în turneu mondial pentru GUTS World Tour, un turneu masiv sold-out de 95 de date în arene din America de Nord, Europa, Marea Britanie, Asia și Australia. În paralel, a lansat “Fund 4 Good”, o inițiativă globală care sprijină organizațiile non-profit comunitare care militează pentru drepturile reproductive ale femeilor și fetelor și luptă împotriva violenței bazate pe gen.
Olivia Rodrigo a primit numeroase nominalizări și premii pentru munca sa, inclusiv trei premii GRAMMY în 2022 pentru “Cel mai bun artist nou”, “Cel mai bun album vocal pop” pentru “SOUR” și “Cea mai bună interpretare solo pop” pentru “Drivers’ License”. În 2024, a fost nominalizată de șase ori la premiile Grammy și a câștigat premiul People’s Choice Award pentru “Albumul favorit”.

Tommy Hilfiger prezintă campania Holiday 2024, avându-i protagoniști pe icon-ul stilistic Sofia Richie Grainge și actorul premiat Damson Idris
Campania prezintă o seară festivă, în care cele două figuri emblematice se intersectează la un hotel primitor din Los Angeles. Atrași de farmecul natural și stilul relaxat al celuilalt, cei doi creează o poveste cinematografică ce îmbină modă și divertismentul. Energia acestui cuplu elegant este surprinsă pe parcursul unei nopți pline de momente captivante, toate învăluite în esența Tommy și magia sezonului.

Paradis Hotels & Resorts a preluat Hotel Zenith Conference & Spa 4* din Mamaia crescând la 12 numărul unităților de cazare de pe litoralul românesc deținute sau aflate în administrare.
În sezonul 2025, compania va gestiona 1.750 de camere pe litoral, insumând peste 3.700 de locuri de cazare, și estimează ca va încheia anul 2025 cu o cifră de afaceri de 17 milioane de euro, în creștere de la aproximativ 10 milioane de euro în acest an. Din grupul Paradis Hotels & Resorts face parte și Ibis Styles Venus 4*, primul hotel de lanț internațional aparut pe litoralul românesc.
Pentru sezonul de vară 2025, Zenith Conference & Spa 4* oferă pachete all inclusive. Începând din luna mai, un pachet all inclusive costă de la 450 de lei/camera dublă pentru două persoane/zi.

Medikali sărbătorește doi ani de excelență în servicii medicale și anunță dublarea cifrei de afaceri față de 2023
Medikali, clinică medicală privată, aniversează doi ani de activitate, marcând un parcurs remarcabil în industria medicală privată din România. Lansată în 2022, cu o investiție de 2,8 milioane de euro, clinica și-a consolidat rapid poziția prin calitatea serviciilor oferite, devenind un reper în îngrijirea bazată pe profesionalism și empatie.
Mai mult, unitatea a încheiat 2023 cu venituri de 3.950.000 lei și estimează dublare cifrei de afaceri, până la finalul lui 2024. „Viziunea mea pentru Medikali a fost să transform experiența medicală într-una bazată pe respect, empatie și excelență. Doi ani mai târziu, ne mândrim cu un grad de satisfacție al pacienților de peste 95%, pe care ne dorim să îl menținem, indiferent de ritmul în care crește businessul. Aceasta este adevărata provocare pentru un antreprenor în domeniul medical: să păstreze relația apropiată cu pacienții, indiferent de anvergura afacerii,” declară dr. Adina Negoiță, CEO și fondator Medikali.
În doar doi ani, Medikali a evoluat semnificativ, extinzându-și portofoliul de servicii și atrăgând un număr tot mai mare de pacienți. Dacă, în 2023, clinica oferea peste 20 de specialități medicale și colabora cu 60 de medici, în 2024, portofoliul a crescut la peste 30 de specialități (cardiologie, pediatrie, ORL, obstetrică-ginecologie, recuperare medicală, oftalmologie etc.), iar echipa include acum peste 85 de medici, angajați și colaboratori. Totodată, numărul pacienților s-a dublat, depășind 34.000 de persoane, fiecare accesând în medie 1,8 servicii medicale.
Medikali investește în tehnologii moderne și în digitalizare. Platforma online permite pacienților să își acceseze istoricul medical prin contul personal, iar soluția de inteligența artificială recent integrată în website-ul medikali.ro, pentru a oferi răspunsuri rapide și precise pe baza simptomelor, se poziționează ca un diferențiator major în industrie.

„Tehnologia și digitalizarea sunt esențiale nu doar pentru confortul pacientului, ci și pentru a atrage cei mai buni medici, care primesc, astfel, uneltele necesare menite să le susțină expertiza și să vină în completarea experienței acumulate. Aceste soluții inovatoare ne ajută să răspundem mai bine nevoilor pacienților și să menținem un grad ridicat de satisfacție,” subliniază dr. Adina Negoiță, CEO și fondator Medikali.

Quadra Casa aduce în premieră internațională, la București, noua colecție GESSI Haute Culture
Integratorul de finisaje premium Quadra Casa marchează o nouă premieră cu impact internațional prin atragerea în exclusivitate a colecțiilor de lux GESSI Haute Culture, care vor putea fi comandate de către clienții români începând cu ianuarie 2025. Noile produse din colecțiile Perle și Jacqueline au fost dezvăluite în cadrul unui eveniment exclusivist, găzduit de Quadra Casa, joi, 14 noiembrie, în showroom-ul său premium din Agora Floreasca.
Peste 200 de invitați de top din comunitatea de arhitecți și designeri, dar și dezvoltatori premium din România au intrat în atmosfera universului GESSI, care exprimă eleganță și rafinament prin fiecare element.
„Evenimentul s-a bucurat de un succes fulminant, iar invitații noștri distinși au fost foarte curioși să descopere noutățile din portofoliu. Suntem mândri și onorați că avem colecțiile GESSI Haute Culture Perle și Jacqueline în showroom-ul Quadra Casa din zona Floreasca. Este cu adevărat un moment cheie pentru noi și reprezintă încă o dovadă a parteneriatului puternic pe care îl avem cu GESSI, un brand integrat cu succes în amenajările high-end de locuințe din România. În România avem o bază de clienți care apreciază cu adevărat calitatea produselor italiene, în special gradul mare de personalizare și experiența unică pe care o creează în fiecare locuință. În urma evenimentului de lansare, am primit deja întrebări despre disponibilitatea noilor produse, ceea ce ne dovedește că prin acest parteneriat răspundem unei cereri complexe din piață”, a precizat Tatiana Popescu, Fondatoare, Quadra Casa.
Quadra Casa, primul showroom partener al GESSI pentru colecția Haute Culture
Cele două colecții GESSI au fost îndelung așteptate de către clienții români, ele fiind lansate în urmă cu doi ani în cadrul Salone del Mobile.Milano. De altfel, Quadra Casa este primul showroom partener al GESSI în care se regăsesc produse din gamele exclusiviste Perle și Jacqueline. La nivel european, acestea mai sunt disponibile doar în Casele GESSI din Milano și Londra.

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent lansările și noutățile acestei perioade. Iată ce ne-a atras atenția!
LANCÔME o anunță pe OLIVIA RODRIGO ambasador global
Lancôme anunță numirea cântăreței, compozitoarei și actriței americane Olivia Rodrigo în calitate de Ambasador Global al brand-ului.
Olivia Rodrigo este un fenomen global multi-Platinum, câștigătoare a 3 premii GRAMMY, care s-a impus ca una dintre cele mai influente artiste ale momentului. Cu o voce impresionantă și versuri care vorbesc direct despre experiențele generației sale, Olivia Rodrigo a devenit un icon muzical. Spiritul proaspăt și independent rock-and-roll al Oliviei și angajamentul ei față de construirea unui viitor echitabil și just pentru femei și fete inspiră și conectează profund publicul din întreaga lume.
Olivia a debutat ca actriță la Disney Channel înainte de a se lansa în industria muzicală cu single-ul său din 2021, “Driver’s License”, care a ajuns în topurile muzicale. În același an, a lansat albumul său de debut, SOUR, aclamat universal, care a ajuns în fruntea clasamentelor albumelor din întreaga lume și a devenit de atunci cel mai ascultat album al unei artiste feminine pe Spotify. În 2023, Olivia a lansat cel de-al doilea album, GUTS, care a debutat pe locul 1 și a fost ascultat de peste 4,1 miliarde de ori pe Spotify. Anul acesta, Olivia a fost în turneu mondial pentru GUTS World Tour, un turneu masiv sold-out de 95 de date în arene din America de Nord, Europa, Marea Britanie, Asia și Australia. În paralel, a lansat “Fund 4 Good”, o inițiativă globală care sprijină organizațiile non-profit comunitare care militează pentru drepturile reproductive ale femeilor și fetelor și luptă împotriva violenței bazate pe gen.
Olivia Rodrigo a primit numeroase nominalizări și premii pentru munca sa, inclusiv trei premii GRAMMY în 2022 pentru “Cel mai bun artist nou”, “Cel mai bun album vocal pop” pentru “SOUR” și “Cea mai bună interpretare solo pop” pentru “Drivers’ License”. În 2024, a fost nominalizată de șase ori la premiile Grammy și a câștigat premiul People’s Choice Award pentru “Albumul favorit”.

Tommy Hilfiger prezintă campania Holiday 2024, avându-i protagoniști pe icon-ul stilistic Sofia Richie Grainge și actorul premiat Damson Idris
Campania prezintă o seară festivă, în care cele două figuri emblematice se intersectează la un hotel primitor din Los Angeles. Atrași de farmecul natural și stilul relaxat al celuilalt, cei doi creează o poveste cinematografică ce îmbină modă și divertismentul. Energia acestui cuplu elegant este surprinsă pe parcursul unei nopți pline de momente captivante, toate învăluite în esența Tommy și magia sezonului.

Paradis Hotels & Resorts a preluat Hotel Zenith Conference & Spa 4* din Mamaia crescând la 12 numărul unităților de cazare de pe litoralul românesc deținute sau aflate în administrare.
În sezonul 2025, compania va gestiona 1.750 de camere pe litoral, insumând peste 3.700 de locuri de cazare, și estimează ca va încheia anul 2025 cu o cifră de afaceri de 17 milioane de euro, în creștere de la aproximativ 10 milioane de euro în acest an. Din grupul Paradis Hotels & Resorts face parte și Ibis Styles Venus 4*, primul hotel de lanț internațional aparut pe litoralul românesc.
Pentru sezonul de vară 2025, Zenith Conference & Spa 4* oferă pachete all inclusive. Începând din luna mai, un pachet all inclusive costă de la 450 de lei/camera dublă pentru două persoane/zi.

Medikali sărbătorește doi ani de excelență în servicii medicale și anunță dublarea cifrei de afaceri față de 2023
Medikali, clinică medicală privată, aniversează doi ani de activitate, marcând un parcurs remarcabil în industria medicală privată din România. Lansată în 2022, cu o investiție de 2,8 milioane de euro, clinica și-a consolidat rapid poziția prin calitatea serviciilor oferite, devenind un reper în îngrijirea bazată pe profesionalism și empatie.
Mai mult, unitatea a încheiat 2023 cu venituri de 3.950.000 lei și estimează dublare cifrei de afaceri, până la finalul lui 2024. „Viziunea mea pentru Medikali a fost să transform experiența medicală într-una bazată pe respect, empatie și excelență. Doi ani mai târziu, ne mândrim cu un grad de satisfacție al pacienților de peste 95%, pe care ne dorim să îl menținem, indiferent de ritmul în care crește businessul. Aceasta este adevărata provocare pentru un antreprenor în domeniul medical: să păstreze relația apropiată cu pacienții, indiferent de anvergura afacerii,” declară dr. Adina Negoiță, CEO și fondator Medikali.
În doar doi ani, Medikali a evoluat semnificativ, extinzându-și portofoliul de servicii și atrăgând un număr tot mai mare de pacienți. Dacă, în 2023, clinica oferea peste 20 de specialități medicale și colabora cu 60 de medici, în 2024, portofoliul a crescut la peste 30 de specialități (cardiologie, pediatrie, ORL, obstetrică-ginecologie, recuperare medicală, oftalmologie etc.), iar echipa include acum peste 85 de medici, angajați și colaboratori. Totodată, numărul pacienților s-a dublat, depășind 34.000 de persoane, fiecare accesând în medie 1,8 servicii medicale.
Medikali investește în tehnologii moderne și în digitalizare. Platforma online permite pacienților să își acceseze istoricul medical prin contul personal, iar soluția de inteligența artificială recent integrată în website-ul medikali.ro, pentru a oferi răspunsuri rapide și precise pe baza simptomelor, se poziționează ca un diferențiator major în industrie.

„Tehnologia și digitalizarea sunt esențiale nu doar pentru confortul pacientului, ci și pentru a atrage cei mai buni medici, care primesc, astfel, uneltele necesare menite să le susțină expertiza și să vină în completarea experienței acumulate. Aceste soluții inovatoare ne ajută să răspundem mai bine nevoilor pacienților și să menținem un grad ridicat de satisfacție,” subliniază dr. Adina Negoiță, CEO și fondator Medikali.

Quadra Casa aduce în premieră internațională, la București, noua colecție GESSI Haute Culture
Integratorul de finisaje premium Quadra Casa marchează o nouă premieră cu impact internațional prin atragerea în exclusivitate a colecțiilor de lux GESSI Haute Culture, care vor putea fi comandate de către clienții români începând cu ianuarie 2025. Noile produse din colecțiile Perle și Jacqueline au fost dezvăluite în cadrul unui eveniment exclusivist, găzduit de Quadra Casa, joi, 14 noiembrie, în showroom-ul său premium din Agora Floreasca.
Peste 200 de invitați de top din comunitatea de arhitecți și designeri, dar și dezvoltatori premium din România au intrat în atmosfera universului GESSI, care exprimă eleganță și rafinament prin fiecare element.
„Evenimentul s-a bucurat de un succes fulminant, iar invitații noștri distinși au fost foarte curioși să descopere noutățile din portofoliu. Suntem mândri și onorați că avem colecțiile GESSI Haute Culture Perle și Jacqueline în showroom-ul Quadra Casa din zona Floreasca. Este cu adevărat un moment cheie pentru noi și reprezintă încă o dovadă a parteneriatului puternic pe care îl avem cu GESSI, un brand integrat cu succes în amenajările high-end de locuințe din România. În România avem o bază de clienți care apreciază cu adevărat calitatea produselor italiene, în special gradul mare de personalizare și experiența unică pe care o creează în fiecare locuință. În urma evenimentului de lansare, am primit deja întrebări despre disponibilitatea noilor produse, ceea ce ne dovedește că prin acest parteneriat răspundem unei cereri complexe din piață”, a precizat Tatiana Popescu, Fondatoare, Quadra Casa.
Quadra Casa, primul showroom partener al GESSI pentru colecția Haute Culture
Cele două colecții GESSI au fost îndelung așteptate de către clienții români, ele fiind lansate în urmă cu doi ani în cadrul Salone del Mobile.Milano. De altfel, Quadra Casa este primul showroom partener al GESSI în care se regăsesc produse din gamele exclusiviste Perle și Jacqueline. La nivel european, acestea mai sunt disponibile doar în Casele GESSI din Milano și Londra.