Beyoncé își lansează un brand de whisky

beyonce

O mulțime de vedete s-au aventurat în industria băuturilor alcoolice în ultimii ani, cu mult succes, de altfel. Le amintim doar pe Kylie Minogue și pe Cameron Diaz, care au propriile lor vinuri, Jennifer Lopez, care are o gamă de cocktailuri-spritz, Kendall Jenner și George Clooney și-au lansat propriile lor mărci de tequila, iar Blake Lively are, de asemenea, o linie de cocktailuri alcoolice.

Beyoncé întregește rândurile vedetelor care își lansează propriile lor mărci de băuturi și vine pe piață cu un whisky  intitulat SirDavis, care se dorește a fi un omagiu adus străbunicului ei.

Beyoncé Knowles-Carter nu este străină de afaceri și, pe lângă muzică, își rotunjește veniturile din diverse alte businessuri – până acum, s-a lansat în industria frumuseții cu produse cosmetice și parfumuri, dar și în cea a modei, unde a lansat mai multe colecții de haine de inspirație sport, iar acum revine cu o marcă de băuturi spirtoase. Whisky-ul SirDavis este lansat în colaborare cu gigantul Moët Hennessy.

beyonce

Produsul lansat de cântpreață a fost elaborat în ani de zile, iar alăturarea dintre cele două entități nu este deloc întâmplătoare.

Beyoncé este o mare amatoare de băuturi fine precum whisky-ul, pasiune moștenită de la străbunicul ei, Davis Hogue. În timpul prohibiției, acesta făcea și distribuia caldestin whisky și a ascuns mai multe butoaie din această băutură pentru a le oferi comunității sale. Cu intenția de a onora amintirea străbunicului ei, Beyoncé a apelat la leaderul global în băuturi spirtoase de lux pentru a lansa o marcă ce îmbină tradiția cu modernitatea.

”Dintotdeauna m-am simtit artrasă de puterea și de încrederea pe care le capăt când beau un whisky de calitate și am vrut ca mai multă lume să experimenteze acest sentiment. Când am decoperit moștenirea străbunicului meu din vremea prohibiției, am simțit că e vorba de destin. SirDavis este un tribut adus lui, prin care unim destinele”, a spus artista.

Chiar și sticla băuturii este inspirată de spectrul Beyoncé, care își pune amprenta texană pe eticheta sticlei, pintr-un medalion negru decorat cu un cal de bronz. Băutura este realizată integral în Texas, statul natal al lui Beyonce, si va fi comercializată în SUA, Londra, Paris și Tokyo.

Pasiunea pentru afacerile cu alcool este puternică în familia lui Beyoncé. Soțul ei, producătorul muzical și rapperul Jay-Z, derulează afaceri de miliarde în acest business. Acesta a investit în 2006 în șampania Armand de Brignac și a colaborat cu proprietarii brandului, Sovereign Brands, la dezvoltarea brandului de coniac D’usse. Mai apoi, D’usse fost vândut către Bacardi , iar Jay-Z continuă să dețină o parte din afacere alături de noii proprietari.

Foto: Hepta, Moët Hennessy

beyonce

O mulțime de vedete s-au aventurat în industria băuturilor alcoolice în ultimii ani, cu mult succes, de altfel. Le amintim doar pe Kylie Minogue și pe Cameron Diaz, care au propriile lor vinuri, Jennifer Lopez, care are o gamă de cocktailuri-spritz, Kendall Jenner și George Clooney și-au lansat propriile lor mărci de tequila, iar Blake Lively are, de asemenea, o linie de cocktailuri alcoolice.

Beyoncé întregește rândurile vedetelor care își lansează propriile lor mărci de băuturi și vine pe piață cu un whisky  intitulat SirDavis, care se dorește a fi un omagiu adus străbunicului ei.

Beyoncé Knowles-Carter nu este străină de afaceri și, pe lângă muzică, își rotunjește veniturile din diverse alte businessuri – până acum, s-a lansat în industria frumuseții cu produse cosmetice și parfumuri, dar și în cea a modei, unde a lansat mai multe colecții de haine de inspirație sport, iar acum revine cu o marcă de băuturi spirtoase. Whisky-ul SirDavis este lansat în colaborare cu gigantul Moët Hennessy.

beyonce

Produsul lansat de cântpreață a fost elaborat în ani de zile, iar alăturarea dintre cele două entități nu este deloc întâmplătoare.

Beyoncé este o mare amatoare de băuturi fine precum whisky-ul, pasiune moștenită de la străbunicul ei, Davis Hogue. În timpul prohibiției, acesta făcea și distribuia caldestin whisky și a ascuns mai multe butoaie din această băutură pentru a le oferi comunității sale. Cu intenția de a onora amintirea străbunicului ei, Beyoncé a apelat la leaderul global în băuturi spirtoase de lux pentru a lansa o marcă ce îmbină tradiția cu modernitatea.

”Dintotdeauna m-am simtit artrasă de puterea și de încrederea pe care le capăt când beau un whisky de calitate și am vrut ca mai multă lume să experimenteze acest sentiment. Când am decoperit moștenirea străbunicului meu din vremea prohibiției, am simțit că e vorba de destin. SirDavis este un tribut adus lui, prin care unim destinele”, a spus artista.

Chiar și sticla băuturii este inspirată de spectrul Beyoncé, care își pune amprenta texană pe eticheta sticlei, pintr-un medalion negru decorat cu un cal de bronz. Băutura este realizată integral în Texas, statul natal al lui Beyonce, si va fi comercializată în SUA, Londra, Paris și Tokyo.

Pasiunea pentru afacerile cu alcool este puternică în familia lui Beyoncé. Soțul ei, producătorul muzical și rapperul Jay-Z, derulează afaceri de miliarde în acest business. Acesta a investit în 2006 în șampania Armand de Brignac și a colaborat cu proprietarii brandului, Sovereign Brands, la dezvoltarea brandului de coniac D’usse. Mai apoi, D’usse fost vândut către Bacardi , iar Jay-Z continuă să dețină o parte din afacere alături de noii proprietari.

Foto: Hepta, Moët Hennessy

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă