Cum poți scăpa de amintirile neplăcute cauzate de o despărțire

t

Noua campanie inițiată de aplicația de dating Tinder în Mumbai, India, intitulată Lasă trecutul în urmă, le oferă o perspectivă jucăușă și terapeutică celor care trec printr-o despărțire grea și îi invită să scape de amintirile dureroase din fosta relație într-un tomberon mobil, vopsit în roz, culoarea emblematică Tinder.

Tomberonul roz îi încurajează pe cei cu inima frântă să scape de orice le aduce aminte de foștii care i-au rănit – de la scrisori vechi de dragoste la articole de îmbrăcăminte, playlisturi și alte amintiri de cuplu, ca simbol al lăsării trecutului în urmă și abordarea unei noi perspective către viitor.

Abordarea inedită inițiată de Tinder a captat imediat atenția pe internet, iar oamenii au început să trimită fotografii cu tomberonul de pe unde l-au surprins. Pe tomberonul Tinder este inscripționat faptul că acesta este locul în care poți scăpa rapid de bagajul emoțional.

Campania are în spate mai mult decât un marketing inteligent și pătrunde puțin mai adânc în substratul cultural al datingului și al bunăstării emoționale (în India, locul de derulare al ineditei campanii). Un studiu realizat de Tinder a dezvăluit că 82% dintre persoanele single, cu vârsta cuprinsă între 18 și 25 de ani își prioritizează sănătatea mentală în cadrul relațiilor, iar 77% pun accent pe self-care și pe limitele personale.

Foto: Unsplash

t

Noua campanie inițiată de aplicația de dating Tinder în Mumbai, India, intitulată Lasă trecutul în urmă, le oferă o perspectivă jucăușă și terapeutică celor care trec printr-o despărțire grea și îi invită să scape de amintirile dureroase din fosta relație într-un tomberon mobil, vopsit în roz, culoarea emblematică Tinder.

Tomberonul roz îi încurajează pe cei cu inima frântă să scape de orice le aduce aminte de foștii care i-au rănit – de la scrisori vechi de dragoste la articole de îmbrăcăminte, playlisturi și alte amintiri de cuplu, ca simbol al lăsării trecutului în urmă și abordarea unei noi perspective către viitor.

Abordarea inedită inițiată de Tinder a captat imediat atenția pe internet, iar oamenii au început să trimită fotografii cu tomberonul de pe unde l-au surprins. Pe tomberonul Tinder este inscripționat faptul că acesta este locul în care poți scăpa rapid de bagajul emoțional.

Campania are în spate mai mult decât un marketing inteligent și pătrunde puțin mai adânc în substratul cultural al datingului și al bunăstării emoționale (în India, locul de derulare al ineditei campanii). Un studiu realizat de Tinder a dezvăluit că 82% dintre persoanele single, cu vârsta cuprinsă între 18 și 25 de ani își prioritizează sănătatea mentală în cadrul relațiilor, iar 77% pun accent pe self-care și pe limitele personale.

Foto: Unsplash

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă