Delice Waffle: de la desertul din familie la franciză

template - 2022-10-05T121447.681

Am gustat deliciosele waffles de la Delice Waffle și am vrut să aflăm cum se transformă un desert făcut în familie într-un business. Rețeta explicată într-un interviu cu Bogdan Mustocea, owner Delice Waffle.

Care este povestea Delice Waffle? Cum a început totul?

Povestea “Delice Waffle” a început în anul 2017, când am participat prima dată la “Târgul de Crăciun”, în inima orașului Cluj-Napoca. Încă din prima zi, am avut un succes neașteptat, chiar și pentru noi ! Eu și Laura eram singurii angajați din acea vreme… Țin minte că aveam cozi uriașe, zilnic, iar clienții erau foarte încântați! Dar totul a început de la o idee de-a mea, pe care am avut-o în 2013, în perioada când eram plecat în Atlantic City, America.  Acolo m-am îndrăgostit de “cultura Waffles”. Experiența avută în vânzări și pasiunea pentru acest desert au creat baza acestui business.
Cine face aceste deserturi minunate? Și care ar fi ingredientul care atrage consumatorii?

Echipa noastră devenită “parte din familie” face acum acest desert. Avem o rețetă proprie dezvoltată sub Brandul Delice Waffle. Folosim zilnic ingrediente de calitate, fructe proaspete, iar acest lucru ne face să ne adaptăm la sezon și la nevoile clienților.

Cine este în spatele businessului?

Oamenii din spate care au creat de la zero acest concept sunt eu, Bogdan Mustocea și soția mea, Laura. Suntem mândri că, în ultimii 5 ani, am reușit să construim un business în continuă creștere pe piață.

Cât de greu este să ai un business de acest gen, în România?

Cel mai greu pentru noi a fost perioada pandemică. Lipsa evenimentelor a avut un impact major, dar chiar și așa, am reușit să fim prezenți la evenimente mai mici. Însă, anul acesta, am bifat evenimente mari precum: Electric Castle Festival, Untold Festival, Street Food Festival. De asemenea, am avut colaborări la petreceri private.

Ce planuri de viitor aveți?

În viitor, ne dorim ca brandul Delice Waffle să fie prezent și în alte orașe din țară, de aceea, momentan lucrăm la un plan cu o variantă de franciză.

Foto: PR.

template - 2022-10-05T121447.681

Am gustat deliciosele waffles de la Delice Waffle și am vrut să aflăm cum se transformă un desert făcut în familie într-un business. Rețeta explicată într-un interviu cu Bogdan Mustocea, owner Delice Waffle.

Care este povestea Delice Waffle? Cum a început totul?

Povestea “Delice Waffle” a început în anul 2017, când am participat prima dată la “Târgul de Crăciun”, în inima orașului Cluj-Napoca. Încă din prima zi, am avut un succes neașteptat, chiar și pentru noi ! Eu și Laura eram singurii angajați din acea vreme… Țin minte că aveam cozi uriașe, zilnic, iar clienții erau foarte încântați! Dar totul a început de la o idee de-a mea, pe care am avut-o în 2013, în perioada când eram plecat în Atlantic City, America.  Acolo m-am îndrăgostit de “cultura Waffles”. Experiența avută în vânzări și pasiunea pentru acest desert au creat baza acestui business.
Cine face aceste deserturi minunate? Și care ar fi ingredientul care atrage consumatorii?

Echipa noastră devenită “parte din familie” face acum acest desert. Avem o rețetă proprie dezvoltată sub Brandul Delice Waffle. Folosim zilnic ingrediente de calitate, fructe proaspete, iar acest lucru ne face să ne adaptăm la sezon și la nevoile clienților.

Cine este în spatele businessului?

Oamenii din spate care au creat de la zero acest concept sunt eu, Bogdan Mustocea și soția mea, Laura. Suntem mândri că, în ultimii 5 ani, am reușit să construim un business în continuă creștere pe piață.

Cât de greu este să ai un business de acest gen, în România?

Cel mai greu pentru noi a fost perioada pandemică. Lipsa evenimentelor a avut un impact major, dar chiar și așa, am reușit să fim prezenți la evenimente mai mici. Însă, anul acesta, am bifat evenimente mari precum: Electric Castle Festival, Untold Festival, Street Food Festival. De asemenea, am avut colaborări la petreceri private.

Ce planuri de viitor aveți?

În viitor, ne dorim ca brandul Delice Waffle să fie prezent și în alte orașe din țară, de aceea, momentan lucrăm la un plan cu o variantă de franciză.

Foto: PR.

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă