Despre sustenabilitate, cu Adriana Ilioiu, Director de Marketing, Sarantis România

Responsabilitatea față de mediul înconjurător este un trend din ce în ce mai prezent în cadrul marilor companii din țară și din lume, iar din postura de Director de Marketing al Sarantis România, Adriana Ilioiu a gestionat campanii de marketing atât de produs, cât și pentru responsabilitate socială.
“Sunt peste 20 de ani cu multe bucurii profesionale, motiv pentru care în fiecare zi găsesc motivația de a lucra și a răspunde noilor provocări. Ca om de marketing, ai acces mereu la tot ce este nou, colaborezi cu oameni creativi, care îți dau din energia și talentul lor, te obligă să evoluezi continuu.”, afirmă Adriana. Se consideră un om norocos, având această profesie pe care o practică cu mare plăcere și entuziasm.
Care ar fi cele mai simple sfaturi pe care le-ai da unei persoane care vrea să fie responsabilă față de mediul înconjurător, dar nu știe de unde să înceapă?
Schimbarea începe cu fiecare dintre noi, prin gesturi mici, la îndemâna tututor, este vorba de educație și respect față de resurse și mediul înconjurător. Se pot da ca exemplu o serie de acțiuni precum: plasarea resturilor menajere în spațiile amenajate, ridicarea sticlelor de plastic de pe jos și plasarea acestora în coș, reducerea risipei de alimente sau consumul responsabil de resurse de energie și apă. Aș sfătui adulții de astăzi să ofere noilor generații un model de urmat, luând atitudine și promovând activități de îngrijire și protejare a mediului înconjurător.
Cât de importantă este implicarea companiilor în acțiuni care promovează ecologia, salvarea planetei?
Extrem de importantă, desigur. Companiile au o mare putere de influență asupra comportamentelor consumatorilor, cu efect activ în conștientizarea cauzelor și a responsabilizării. Atât prin campaniile de comunicare, dar și prin simple mesaje pe care acestea le transmit către publicul larg.
Practic, natura ne susține în toate activitățile pe care le desfășurăm zi de zi. Este datoria noastră să contribuim fiecare, cu mic cu mare, la o schimbare în bine în acest sens, să avem grijă de ea. În orice companie există leaderi, șefi, ce sunt un exemplu pentru angajații lor, iar puterea exemplului este extrem de importantă în orice acțiune am dori să întreprindem.
Cum a început acest parteneriat cu Let s Do It Romania?
Împărtășind același set de valori, așa a început acest parteneriat. Sarantis România are în portofoliu un brad extrem de îndrăgit, cu produse de larg consum, lider în categoriile de gestionare a deșeurilor menajere, soluții pentru protejarea și depozitarea alimentelor și curățenie a gospodăriei. Vorbim de Fino, care s-a alăturat deja trendului global al reciclării, prin produse sustenabile precum cele din gamele Tytan Flex sau Green Life.
Ce planuri aveți în continuare?
Vrem să susținem în continuare aceste acțiuni pentru mediu, atât prin produsele pe care le comercializăm, cât și prin acțiuni concrete și parteneriate strategice, cum este cel cu Let’s Do It Romania. Valori precum mai multă reciclare, mai puţine depozite de deşeuri, o natură mai curată și un aer mai bun de respirat, le-am setat ca fiind prioritare, vom acționa în consecință, cu scopul de a contribui în felul acesta la o calitate sporită a vieții.

Ce produse ecologice sau care respectă regulile de reciclare aveți în portofoliu?
FINO, ca lider de piață, are obligația și onoarea totodată de a se implica în educarea consumatorilor, dar și de a dezvolta produse care răspund conceptului de “prietenie sau aromonie cu natura”. De aceea, sacii menajeri FINO din gama Tytan Flex sunt confecționați 100% din plastic reciclat, iar produsele din gama FINO Green Life se folosesc de materiale biodegradabile pentru a fi mai aproape de obiceiurile sustenabile la nivel global.
Ce sfaturi utile ai da cititorilor Alist, pentru o viața eco-friendly?
Să fie prezenți, să se implice, chiar și cu gesturi mici, prin acțiuni imediate. Să iasă în natură, să se bucure de lucruri simple, să conștientizeze nevoile mediului înconjurător și să le respecte. Să acorde o mai mare importanță obiceiurilor de consum, să le adapteze nevoilor reale, pentru a evita în felul acesta risipa de resurse. Să creadă în puterea exemplului și să fie chiar ei un model de urmat, prin simpla participare la astfel de activități sau proiecte.

Responsabilitatea față de mediul înconjurător este un trend din ce în ce mai prezent în cadrul marilor companii din țară și din lume, iar din postura de Director de Marketing al Sarantis România, Adriana Ilioiu a gestionat campanii de marketing atât de produs, cât și pentru responsabilitate socială.
“Sunt peste 20 de ani cu multe bucurii profesionale, motiv pentru care în fiecare zi găsesc motivația de a lucra și a răspunde noilor provocări. Ca om de marketing, ai acces mereu la tot ce este nou, colaborezi cu oameni creativi, care îți dau din energia și talentul lor, te obligă să evoluezi continuu.”, afirmă Adriana. Se consideră un om norocos, având această profesie pe care o practică cu mare plăcere și entuziasm.
Care ar fi cele mai simple sfaturi pe care le-ai da unei persoane care vrea să fie responsabilă față de mediul înconjurător, dar nu știe de unde să înceapă?
Schimbarea începe cu fiecare dintre noi, prin gesturi mici, la îndemâna tututor, este vorba de educație și respect față de resurse și mediul înconjurător. Se pot da ca exemplu o serie de acțiuni precum: plasarea resturilor menajere în spațiile amenajate, ridicarea sticlelor de plastic de pe jos și plasarea acestora în coș, reducerea risipei de alimente sau consumul responsabil de resurse de energie și apă. Aș sfătui adulții de astăzi să ofere noilor generații un model de urmat, luând atitudine și promovând activități de îngrijire și protejare a mediului înconjurător.
Cât de importantă este implicarea companiilor în acțiuni care promovează ecologia, salvarea planetei?
Extrem de importantă, desigur. Companiile au o mare putere de influență asupra comportamentelor consumatorilor, cu efect activ în conștientizarea cauzelor și a responsabilizării. Atât prin campaniile de comunicare, dar și prin simple mesaje pe care acestea le transmit către publicul larg.
Practic, natura ne susține în toate activitățile pe care le desfășurăm zi de zi. Este datoria noastră să contribuim fiecare, cu mic cu mare, la o schimbare în bine în acest sens, să avem grijă de ea. În orice companie există leaderi, șefi, ce sunt un exemplu pentru angajații lor, iar puterea exemplului este extrem de importantă în orice acțiune am dori să întreprindem.
Cum a început acest parteneriat cu Let s Do It Romania?
Împărtășind același set de valori, așa a început acest parteneriat. Sarantis România are în portofoliu un brad extrem de îndrăgit, cu produse de larg consum, lider în categoriile de gestionare a deșeurilor menajere, soluții pentru protejarea și depozitarea alimentelor și curățenie a gospodăriei. Vorbim de Fino, care s-a alăturat deja trendului global al reciclării, prin produse sustenabile precum cele din gamele Tytan Flex sau Green Life.
Ce planuri aveți în continuare?
Vrem să susținem în continuare aceste acțiuni pentru mediu, atât prin produsele pe care le comercializăm, cât și prin acțiuni concrete și parteneriate strategice, cum este cel cu Let’s Do It Romania. Valori precum mai multă reciclare, mai puţine depozite de deşeuri, o natură mai curată și un aer mai bun de respirat, le-am setat ca fiind prioritare, vom acționa în consecință, cu scopul de a contribui în felul acesta la o calitate sporită a vieții.

Ce produse ecologice sau care respectă regulile de reciclare aveți în portofoliu?
FINO, ca lider de piață, are obligația și onoarea totodată de a se implica în educarea consumatorilor, dar și de a dezvolta produse care răspund conceptului de “prietenie sau aromonie cu natura”. De aceea, sacii menajeri FINO din gama Tytan Flex sunt confecționați 100% din plastic reciclat, iar produsele din gama FINO Green Life se folosesc de materiale biodegradabile pentru a fi mai aproape de obiceiurile sustenabile la nivel global.
Ce sfaturi utile ai da cititorilor Alist, pentru o viața eco-friendly?
Să fie prezenți, să se implice, chiar și cu gesturi mici, prin acțiuni imediate. Să iasă în natură, să se bucure de lucruri simple, să conștientizeze nevoile mediului înconjurător și să le respecte. Să acorde o mai mare importanță obiceiurilor de consum, să le adapteze nevoilor reale, pentru a evita în felul acesta risipa de resurse. Să creadă în puterea exemplului și să fie chiar ei un model de urmat, prin simpla participare la astfel de activități sau proiecte.