Lady Gaga, imaginea unei mărci de șampanie cunoscute

lady gaga sampanie

lady gaga sampanie

Lady Gaga își unește forțele cu un binecunoscut brand de șampanie de lux și realizează o campanie inedită, în stilul ei consacrat.

Lady Gaga lansează o ediție limitată a șampaniei Dom Perignon, iar colaborarea cu celebrul brand franțuzesc se materializează printr-o campanie colorată, spumoasă, exact ca și personalitatea artistei.

Imaginea adoptată de Lady Gaga este una avangardistă, cu un costum elaborat și cu un machiaj asemenea, descris ca fiind hyper-human. ”Eu și cu Dom Perignon suntem mânați de aceeași nevoie de libertate creativă”, a spus cântăreața și actrița. Suntem încântați să vă prezentăm acest univers artistic, creat împreună cu prietenul meu, fotograful Nick Knight”, adaugă vedeta în videoclipul de prezentare al campaniei.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga)

”Acest brand de șampanie este vechi de sute de ani, dar știe să forțeze barierele și să găsească noi modalități de reinventare. Și sunt foarte încântată să celebrăm acest lucru împreună. Întotdeauna am fost de părere că acest concept promovat de brandul de șampanie vorbește despre ceea ce înseamnă creația. Nu există decât o singura regulă. Să țintești întotdeauna cât mai sus”, spune Lady Gaga.

Odata cu lansarea oficială a ediției limitate de șampanie, din 6 aprilie, Dom Perignon și Lady Gaga vor dezvălui și o sculptură în cinstea evenimentului. Beneficiile obținute de artistă în urma colaborării vor fi direcționate către fundația artistei, Born This Way, care sprijină programe pentru copiii cu probleme de sănătate mentală.

 

Foto: Instagram

lady gaga sampanie

lady gaga sampanie

Lady Gaga își unește forțele cu un binecunoscut brand de șampanie de lux și realizează o campanie inedită, în stilul ei consacrat.

Lady Gaga lansează o ediție limitată a șampaniei Dom Perignon, iar colaborarea cu celebrul brand franțuzesc se materializează printr-o campanie colorată, spumoasă, exact ca și personalitatea artistei.

Imaginea adoptată de Lady Gaga este una avangardistă, cu un costum elaborat și cu un machiaj asemenea, descris ca fiind hyper-human. ”Eu și cu Dom Perignon suntem mânați de aceeași nevoie de libertate creativă”, a spus cântăreața și actrița. Suntem încântați să vă prezentăm acest univers artistic, creat împreună cu prietenul meu, fotograful Nick Knight”, adaugă vedeta în videoclipul de prezentare al campaniei.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga)

”Acest brand de șampanie este vechi de sute de ani, dar știe să forțeze barierele și să găsească noi modalități de reinventare. Și sunt foarte încântată să celebrăm acest lucru împreună. Întotdeauna am fost de părere că acest concept promovat de brandul de șampanie vorbește despre ceea ce înseamnă creația. Nu există decât o singura regulă. Să țintești întotdeauna cât mai sus”, spune Lady Gaga.

Odata cu lansarea oficială a ediției limitate de șampanie, din 6 aprilie, Dom Perignon și Lady Gaga vor dezvălui și o sculptură în cinstea evenimentului. Beneficiile obținute de artistă în urma colaborării vor fi direcționate către fundația artistei, Born This Way, care sprijină programe pentru copiii cu probleme de sănătate mentală.

 

Foto: Instagram

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă