Manufaktur – Un eveniment marca Mercedes-Benz

mercedes manufaktur

În seara zilei de 7 noiembrie, ne-am dat întâlnire în inima Bucureștiului cu Mercedes-Benz la Manufaktur, un eveniment care poartă numele diviziei de personalizare din cadrul cunoscutei companii auto, unde vehiculele unicat sunt realizate în funcție de dorințele clienților.

Manufaktur subliniază individualitatea unui autovehicul personalizat și plasează Mercedes-Benz la intersecția dintre artă și inginerie. Clienții își pot pune astfel amprenta personală asupra achiziției, la fel ca în cazul haute couture-ului. De la alegerea tapițeriei, care poate include imprimarea în relief a unui simbol drag, până la culori și modele de cusături manuale, Manufaktur definește experiența de lux a autovehiculelor Mercedes-Benz, îmbinând tehnologia de ultimă generație cu design de cea mai înaltă calitate.

Moderat de Iulia Ionescu, evenimentul a început cu echipa Mercedes-Benz, care ne-a povestit de întregul concept, opțiunile de personalizare și funcționalitățile mașinilor de lux. Ramona Pîrlog, Head of Marketing Mercedes-Benz Cars România, a menționat că „Brandul Mercedes-Benz a fost întotdeauna asociat cu luxul, dar experiența Manufaktur ridică acest concept la un nivel cu totul nou. Elemente precum culoarea exterioară, tapițeria și ornamentele pot fi personalizate, alese după propriile preferințe, mașina devenind astfel o extensie a personalității noastre. Din dorința de a oferi clienților noștri experiențe cu adevărat personale, ne-a venit ideea de a împărtăși cu iubitorii acestui brand toate posibilitățile în materie de personalizare la Mercedes-Benz. Așa a apărut evenimentul Manufaktur”.

La fața locului, am făcut cunoștință cu un Mercedes-Benz Clasa S de ultimă generație, ale cărei elemente de lux au fost atracția serii. Andreea Macri a surprins modelul Clasa S 63 AMG în imagini fascinante, combinând stilul clasic Mercedes-Benz cu unghiuri și perspective inovatoare. Cu o carieră de excepție, care include colaborări cu Vogue Paris și unele dintre cele mai importante vedete ale lumii, precum Jessica Alba, Lady Gaga sau Madonna, Andreea a creat pentru Manufaktur o serie fotografică memorabilă, ce aduce un suflu artistic distinct domeniului auto.

Elementele Manufaktur au devenit accesorii couture, integrate în creațiile lui Ovidiu Buta. Cunoscut pentru colaborările cu nume mari din modă și entertainment, precum Isabeli Fontana și Harper’s Bazaar Mexic, Ovidiu a adus moda și mai aproape de Mercedes-Benz. În viziunea lui, volanul și ornamentele de bord au devenit veritabile expresii ale stilului.

Paleta de culori uni intense, mate, metalizate sau deschise, cu efect perlat, fiecare nuanță adaugă un plus de rafinament mașinii. Chiar și cocktailurile au purtat nume personalizate, conform vopselelor Manufaktur.

Seara s-a încheiat cu un concert acustic alături de Alina Eremia, care a construit un moment muzical special pentru Manufaktur.

mercedes manufaktur

În seara zilei de 7 noiembrie, ne-am dat întâlnire în inima Bucureștiului cu Mercedes-Benz la Manufaktur, un eveniment care poartă numele diviziei de personalizare din cadrul cunoscutei companii auto, unde vehiculele unicat sunt realizate în funcție de dorințele clienților.

Manufaktur subliniază individualitatea unui autovehicul personalizat și plasează Mercedes-Benz la intersecția dintre artă și inginerie. Clienții își pot pune astfel amprenta personală asupra achiziției, la fel ca în cazul haute couture-ului. De la alegerea tapițeriei, care poate include imprimarea în relief a unui simbol drag, până la culori și modele de cusături manuale, Manufaktur definește experiența de lux a autovehiculelor Mercedes-Benz, îmbinând tehnologia de ultimă generație cu design de cea mai înaltă calitate.

Moderat de Iulia Ionescu, evenimentul a început cu echipa Mercedes-Benz, care ne-a povestit de întregul concept, opțiunile de personalizare și funcționalitățile mașinilor de lux. Ramona Pîrlog, Head of Marketing Mercedes-Benz Cars România, a menționat că „Brandul Mercedes-Benz a fost întotdeauna asociat cu luxul, dar experiența Manufaktur ridică acest concept la un nivel cu totul nou. Elemente precum culoarea exterioară, tapițeria și ornamentele pot fi personalizate, alese după propriile preferințe, mașina devenind astfel o extensie a personalității noastre. Din dorința de a oferi clienților noștri experiențe cu adevărat personale, ne-a venit ideea de a împărtăși cu iubitorii acestui brand toate posibilitățile în materie de personalizare la Mercedes-Benz. Așa a apărut evenimentul Manufaktur”.

La fața locului, am făcut cunoștință cu un Mercedes-Benz Clasa S de ultimă generație, ale cărei elemente de lux au fost atracția serii. Andreea Macri a surprins modelul Clasa S 63 AMG în imagini fascinante, combinând stilul clasic Mercedes-Benz cu unghiuri și perspective inovatoare. Cu o carieră de excepție, care include colaborări cu Vogue Paris și unele dintre cele mai importante vedete ale lumii, precum Jessica Alba, Lady Gaga sau Madonna, Andreea a creat pentru Manufaktur o serie fotografică memorabilă, ce aduce un suflu artistic distinct domeniului auto.

Elementele Manufaktur au devenit accesorii couture, integrate în creațiile lui Ovidiu Buta. Cunoscut pentru colaborările cu nume mari din modă și entertainment, precum Isabeli Fontana și Harper’s Bazaar Mexic, Ovidiu a adus moda și mai aproape de Mercedes-Benz. În viziunea lui, volanul și ornamentele de bord au devenit veritabile expresii ale stilului.

Paleta de culori uni intense, mate, metalizate sau deschise, cu efect perlat, fiecare nuanță adaugă un plus de rafinament mașinii. Chiar și cocktailurile au purtat nume personalizate, conform vopselelor Manufaktur.

Seara s-a încheiat cu un concert acustic alături de Alina Eremia, care a construit un moment muzical special pentru Manufaktur.

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă