Meghan Markle revine pe Instagram într-un context dificil pentru casa regală britanică

meghan markle american riviera orchard

”Timing is everything”, a scris presa engleză când a aflat că Meghan Markle a revenit pe Instagram, după o pauză de câțiva ani. Meghan Markle se prezintă pe Instagram drept Ducesa de Sussex, iar pagina ei recent lansată, care a strâns deja peste 300 000 de urmăritori în doar 24 de ore, se intitulează @americanrivieraorchard.

Încă nu se știe ce intenții are Meghan Markle cu acest cont, dacă este vorba de promovarea unui brand sau se dorește a fi o pagină de lifestyle, asemănătoare cu cea pe care o avea înainte de a intra în familia regală britanică, intitulată The Tig.

meghan markle american riviera orchard

Relansarea lui Meghan Markle pe Instagram vine în contextul dificil pe care îl traversează casa regală britanică, mai ales după ce Prințesa de Wales, Kate, a publicat o fotografie de familie despre care a recunoscut că a fost modificată în Photoshop, dar și în contextul în care Regele Charles III suferă de cancer și s-a retras pentru o perioadă pentru a urma tratamentul împotriva bolii.

De asemenea, rebrandingul lui Meghan are loc la fix patru ani de la Megxit, de când ea și soțul ei, Prințul Harry, au părăsit Marea Britanie definitiv și s-au mutat în America.

meghan markle american riviera orchard

Presa britanica scrie că Meghan pregătește lansarea mai multor produse comerciale sub brandul @americanrivieraorchard, cum ar fi cărți de bucate, articole pentru casă, lenjerie, produse alimentare- gemuri, dulcețuri, unturi de nuci, dar și accesorii pentru masă. Pe lângă acestea, s-ar mai număra articole de papetărie, textile, genți, articole pentru yoga și semințe pentru hrana păsărilor.

Pagina de Instagram conține până acum doar logoul brandului, despre care se crede că e chiar scrisul de mână al lui Meghan, dar și un story, în care Ducesa apare aranjând flori într-o vază, în bucătăria ei din Montecito, gătind și pozând pe veranda case într-o rochie neagră de seară. Pe lângă pagina de Instagram, brandul deține și un website dedicat, care nu conține decât o secțiune de înscrieri pentru o listă de așteptare.

Foto: Hepta

meghan markle american riviera orchard

”Timing is everything”, a scris presa engleză când a aflat că Meghan Markle a revenit pe Instagram, după o pauză de câțiva ani. Meghan Markle se prezintă pe Instagram drept Ducesa de Sussex, iar pagina ei recent lansată, care a strâns deja peste 300 000 de urmăritori în doar 24 de ore, se intitulează @americanrivieraorchard.

Încă nu se știe ce intenții are Meghan Markle cu acest cont, dacă este vorba de promovarea unui brand sau se dorește a fi o pagină de lifestyle, asemănătoare cu cea pe care o avea înainte de a intra în familia regală britanică, intitulată The Tig.

meghan markle american riviera orchard

Relansarea lui Meghan Markle pe Instagram vine în contextul dificil pe care îl traversează casa regală britanică, mai ales după ce Prințesa de Wales, Kate, a publicat o fotografie de familie despre care a recunoscut că a fost modificată în Photoshop, dar și în contextul în care Regele Charles III suferă de cancer și s-a retras pentru o perioadă pentru a urma tratamentul împotriva bolii.

De asemenea, rebrandingul lui Meghan are loc la fix patru ani de la Megxit, de când ea și soțul ei, Prințul Harry, au părăsit Marea Britanie definitiv și s-au mutat în America.

meghan markle american riviera orchard

Presa britanica scrie că Meghan pregătește lansarea mai multor produse comerciale sub brandul @americanrivieraorchard, cum ar fi cărți de bucate, articole pentru casă, lenjerie, produse alimentare- gemuri, dulcețuri, unturi de nuci, dar și accesorii pentru masă. Pe lângă acestea, s-ar mai număra articole de papetărie, textile, genți, articole pentru yoga și semințe pentru hrana păsărilor.

Pagina de Instagram conține până acum doar logoul brandului, despre care se crede că e chiar scrisul de mână al lui Meghan, dar și un story, în care Ducesa apare aranjând flori într-o vază, în bucătăria ei din Montecito, gătind și pozând pe veranda case într-o rochie neagră de seară. Pe lângă pagina de Instagram, brandul deține și un website dedicat, care nu conține decât o secțiune de înscrieri pentru o listă de așteptare.

Foto: Hepta

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă