Meghan Markle se lansează pe piața de beauty și de lifestyle

Meghan Markle intră cu arme și bagaje pe piața de beauty și de lifestyle cu brandul său recent lansat, American Riviera Orchard, prin intermediul căruia va vinde produse cosmetice, saltele de yoga, săculeți cu lavandă și șampoane pentru căței, printre altele.
În urmă cu o săptămână, Meghan Markle, Ducesa de Sussex, anunța lansarea noului ei brand de lifestyle, American Riviera Orchard. Lansarea a avut loc pe Instagram și printr-un website, fără să anunțe atunci despre ce evorba. Acum, presa britanică detaliază lista de produse pe care le va vinde Ducesa de Sussex prin brandul său nou-lansat, care se dorește a fi o concurență pentru brandul înființat de Gwyneth Paltrow, GOOP.

Meghan Markle va vinde sub umbrela American Riviera Orchard o mulțime de produse, de la loțiuni de corp, uleiuri de baie, cosmetice, la bunuri pentru gospodărie, papetărie, vase de gătit, instrumente de grădinărit, băuturi, alimente, condimente, săculeți parfumați, săruri de baie, produse de hairstyling, odorizante de cameră, parfumuri, produse pentru îngrijirea animalelor de companie, săpunuri, geluri de duș etc.

Pe lângă acestea, Meghan va vinde și tacâmuri, condimente, unturi de nuci, gemuri, uleiuri, paste de legume, miere, cărți de bucate, saltele de yoga, de meditație, bijuterii și tot felul de alte accesorii pentru casă.
În ciuda acestei liste cuprinzătoare de bunuri pe care le va comercializa sub brandul ei, Meghan Markle a vorbit foarte puțin spre deloc până acum despre inițiativa ei antreprenorială și doar a făcut public logoul brandului și un video în care ea apare gătind, aranjând flori într-o vază și făcând piruete într-o rochie de seară pe terasa casei ei din Montecito, California.
Ducesa de Sussex a mai deținut în trecut, înainte de a-l cunoaște pe Prințul Harry, pe cand juca ins erialul ”Suits”, un blog de lifestyle, intitulat The Tig, în care promova același stil de viață pe care îl impinge în față acum, la un nivel mai mare.
Foto: Hepta

Meghan Markle intră cu arme și bagaje pe piața de beauty și de lifestyle cu brandul său recent lansat, American Riviera Orchard, prin intermediul căruia va vinde produse cosmetice, saltele de yoga, săculeți cu lavandă și șampoane pentru căței, printre altele.
În urmă cu o săptămână, Meghan Markle, Ducesa de Sussex, anunța lansarea noului ei brand de lifestyle, American Riviera Orchard. Lansarea a avut loc pe Instagram și printr-un website, fără să anunțe atunci despre ce evorba. Acum, presa britanică detaliază lista de produse pe care le va vinde Ducesa de Sussex prin brandul său nou-lansat, care se dorește a fi o concurență pentru brandul înființat de Gwyneth Paltrow, GOOP.

Meghan Markle va vinde sub umbrela American Riviera Orchard o mulțime de produse, de la loțiuni de corp, uleiuri de baie, cosmetice, la bunuri pentru gospodărie, papetărie, vase de gătit, instrumente de grădinărit, băuturi, alimente, condimente, săculeți parfumați, săruri de baie, produse de hairstyling, odorizante de cameră, parfumuri, produse pentru îngrijirea animalelor de companie, săpunuri, geluri de duș etc.

Pe lângă acestea, Meghan va vinde și tacâmuri, condimente, unturi de nuci, gemuri, uleiuri, paste de legume, miere, cărți de bucate, saltele de yoga, de meditație, bijuterii și tot felul de alte accesorii pentru casă.
În ciuda acestei liste cuprinzătoare de bunuri pe care le va comercializa sub brandul ei, Meghan Markle a vorbit foarte puțin spre deloc până acum despre inițiativa ei antreprenorială și doar a făcut public logoul brandului și un video în care ea apare gătind, aranjând flori într-o vază și făcând piruete într-o rochie de seară pe terasa casei ei din Montecito, California.
Ducesa de Sussex a mai deținut în trecut, înainte de a-l cunoaște pe Prințul Harry, pe cand juca ins erialul ”Suits”, un blog de lifestyle, intitulat The Tig, în care promova același stil de viață pe care îl impinge în față acum, la un nivel mai mare.
Foto: Hepta