Proprietarul brandului Ray-Ban, Leonardo Del Vecchio, a murit la vârsta de 87 de ani

Leonardo Del Vecchio, proprietarul brandurilor de acccesorii Ray-Ban și Oakley, a murit la vârsta de 87 de ani, au anunțat reprezentanții companiei sale.
Leonardo Del Vecchio era căsătorit și avea șase copii. Compania sa are 77 734 de angajați în întreaga lume și peste 8000 de magazine.
Italianul era unul dintre cei mai bogați antreprenori din Europa datorită imperiului său din domeniul opticii. Averea acestuia a crescut în timp și datorită investițiilor sale în domeniul bancar și în cel al asigurărilor.

Leonardo Del Vecchio a fondat un imperiu de la zero, după ce a fost un copil crescut la un orfelinat din Milano. El a pus bazele companiei care l-a transformat într-unul dintre cei mai bogați oameni din lume în 1961 – Luxottica – destinată inițial componentelor pentru ochelari. În 2018, Luxottica a fuzionat cu compania franceză Essilor, creându-se, astfel, cel mai puternic grup din domeniul accesoriilor de optică – ochelari și componente.
Luxottica a început să creeze propriii ochelari spre sfârșitul anilo “60, iar în anii “80, Del Vecchio a început să achiziționeze companii americane. În 1999, a cumpărat brandul Ray-Ban pentru 640 de milioane de dolari.
Potrivit Forbes, în 2021, Del Vecchio devenise al doilea cel mai bogat om din Italia, cu o avere de 25,7 miliarde de dolari, după Giovanni Ferrero, persoana din spatele companiei Nutella.
Foto: Hepta

Leonardo Del Vecchio, proprietarul brandurilor de acccesorii Ray-Ban și Oakley, a murit la vârsta de 87 de ani, au anunțat reprezentanții companiei sale.
Leonardo Del Vecchio era căsătorit și avea șase copii. Compania sa are 77 734 de angajați în întreaga lume și peste 8000 de magazine.
Italianul era unul dintre cei mai bogați antreprenori din Europa datorită imperiului său din domeniul opticii. Averea acestuia a crescut în timp și datorită investițiilor sale în domeniul bancar și în cel al asigurărilor.

Leonardo Del Vecchio a fondat un imperiu de la zero, după ce a fost un copil crescut la un orfelinat din Milano. El a pus bazele companiei care l-a transformat într-unul dintre cei mai bogați oameni din lume în 1961 – Luxottica – destinată inițial componentelor pentru ochelari. În 2018, Luxottica a fuzionat cu compania franceză Essilor, creându-se, astfel, cel mai puternic grup din domeniul accesoriilor de optică – ochelari și componente.
Luxottica a început să creeze propriii ochelari spre sfârșitul anilo “60, iar în anii “80, Del Vecchio a început să achiziționeze companii americane. În 1999, a cumpărat brandul Ray-Ban pentru 640 de milioane de dolari.
Potrivit Forbes, în 2021, Del Vecchio devenise al doilea cel mai bogat om din Italia, cu o avere de 25,7 miliarde de dolari, după Giovanni Ferrero, persoana din spatele companiei Nutella.
Foto: Hepta