Rihanna resimte efectele pandemiei: Afacerile ei au de suferit

rihanna fenty lvmh

rihanna fenty lvmh

Colaborarea dintre Rihanna și LVMH, conglomeratul francez din industria bunurilor de lux, în ceea ce privește linia de haine care poartă semnătura cântăreței se încheie din cauza rezultatelor slabe, la mai puțin de doi ani de la lansare.

Iată că efectele pandemiei îi afectează până și pe cei mai bogați – Rihanna își suspendă afacerile în producția de îmbrăcăminte, dezvoltate cu grupul LVMH. Totuși, colaborarea dintre Rihanna și LVMH continuă pe partea de cosmetice (Fenty Beauty și Fenty Skin) și pe cea de lenjerie intimă – cu linia care se bucură în continuare de succes, Savage x Fenty.

rihanna fenty lvmh

Afacerile din industria de îmbrăcăminte ale Rihannei au fost puse pe pauză în așteptarea unor vremuri mai bune. Vedeta, care declara că era implicată 100% în procesul de creație și de fabricare a hainelor care îi purtau semnătura, a închis atelierul din Paris și fabricile din Italia, unde se manufactura linia ei, din cauza costurilor ridicate.

rihanna fenty lvmh

Se pare că, în final, Fenty, marca Rihannei de îmbrăcăminte nu s–a ridicat la standardele înalte impuse de LVMH, grup care are în portofoliu branduri precum Guerlain, Bulgari, Kenzo, Celine, Louis Vuitton, Marc Jacobs și multe altele, iar într-un climat de business ostil, precum cel din prezent, brandul ei n-a făcut față provocărilor pieței.

În plus, Rihanna n-a avut succes decât în Statele Unite cu linia ei de îmbrăcăminte, în timp ce piața europeană a primit-o cu reticență. Totuși, grupul LVMH nu închide definitiv colaborarea pe partea de retail cu Rihanna și lasă o portiță deschisă colaborării, mai ales că Fenty a fost unul dintre puținele branduri create de la zero și primul din portofoliul LVMH deținut de o femeie de culoare.

rihanna fenty lvmh

rihanna fenty lvmh

Colaborarea dintre Rihanna și LVMH, conglomeratul francez din industria bunurilor de lux, în ceea ce privește linia de haine care poartă semnătura cântăreței se încheie din cauza rezultatelor slabe, la mai puțin de doi ani de la lansare.

Iată că efectele pandemiei îi afectează până și pe cei mai bogați – Rihanna își suspendă afacerile în producția de îmbrăcăminte, dezvoltate cu grupul LVMH. Totuși, colaborarea dintre Rihanna și LVMH continuă pe partea de cosmetice (Fenty Beauty și Fenty Skin) și pe cea de lenjerie intimă – cu linia care se bucură în continuare de succes, Savage x Fenty.

rihanna fenty lvmh

Afacerile din industria de îmbrăcăminte ale Rihannei au fost puse pe pauză în așteptarea unor vremuri mai bune. Vedeta, care declara că era implicată 100% în procesul de creație și de fabricare a hainelor care îi purtau semnătura, a închis atelierul din Paris și fabricile din Italia, unde se manufactura linia ei, din cauza costurilor ridicate.

rihanna fenty lvmh

Se pare că, în final, Fenty, marca Rihannei de îmbrăcăminte nu s–a ridicat la standardele înalte impuse de LVMH, grup care are în portofoliu branduri precum Guerlain, Bulgari, Kenzo, Celine, Louis Vuitton, Marc Jacobs și multe altele, iar într-un climat de business ostil, precum cel din prezent, brandul ei n-a făcut față provocărilor pieței.

În plus, Rihanna n-a avut succes decât în Statele Unite cu linia ei de îmbrăcăminte, în timp ce piața europeană a primit-o cu reticență. Totuși, grupul LVMH nu închide definitiv colaborarea pe partea de retail cu Rihanna și lasă o portiță deschisă colaborării, mai ales că Fenty a fost unul dintre puținele branduri create de la zero și primul din portofoliul LVMH deținut de o femeie de culoare.

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă