Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările acestei perioade. Iată ce ne-a atras atenția!
KUBIS și Salvați Copiii pun lumina reflectoarelor pe o problemă gravă a societății: abuzul online împotriva copiilor
KUBIS continuă colaborarea cu asociația Salvați Copiii, printr-o nouă campanie ce atrage atenția asupra unei probleme grave cu care societatea noastră se confruntă: abuzul online împotriva copiilor.
Această inițiativă creativă este menită să aducă în atenția părinților și adulților un fenomen îngrijorător, care există în jurul nostru, dar pe care, de cele mai multe ori, nu îl vedem sau nu știm să îl recunoaștem.
Astfel, un studiu recent Salvați Copiii arată o serie de date îngrijorătoare: în medie, un copil petrece zilnic cel puțin 4 ore online, iar 3 din 10 copii afirmă că au primit video-uri sau imagini cu conținut care înfățișează nuditate sau ipostaze sexuale pe internet. Din păcate, dintre aceștia, doar 1 copil discută mai departe cu un adult.
Abuzul online poate lua multiple forme de la conținut dăunător, instigare la violență și consum de substanțe psiho-active, până la pornografie infantilă. Din păcate, modalitățile prin care abuzatorul ajunge la copil sunt de cele mai multe ori complet necunoscute părinților. Fără a fi conștientizat, fenomenul capătă proporții și provoacă repercusiuni grave asupra copiilor abuzați, precum anxietate, depresie și tendințe de suicid.
Premisa este una dificilă, însă KUBIS și Salvați Copiii și-au setat două obiective ambițioase pentru a se împotrivi acestui fenomen. Primul este de a crește gradul de conștientizare, deci de a iniția o discuție sinceră cu adulții care pot schimba ceva. Al doilea obiectiv este de a promova instrumentul prin care Salvați Copiii își propune să stopeze abuzurile și să demaște abuzatorii: linia de raportare esc_ABUZ un punct de contact civic, pentru care ONG-ul colaborează cu reprezentanți ai Poliției.
De la aceste insight-uri și gânduri valoroase, echipa KUBIS a creat campania “Povestea unui abuz”. Sub mesajul “Sunt unele povești peste care nu poți trece”, campania prezintă o serie de video-uri care surprind conversații între abuzatori și copii, inspirate de cazuri reale.
Cu voci care reproduc inocența celor mici și agresivitatea unui adult rău intenționat, conversațiile vor enerva, vor șoca, dar, sperăm, îi vor și determina pe cei care le urmăresc să treacă de la atitudinea de privitor la cea de om care acționează și raportează atunci când interacționează cu un conținut online nepotrivit pentru copii.
Pandora anunţă Ambasadoarele de brand din România
Începând cu luna septembrie, Gina Pistol, Emily Burghelea, Valerie Lungu și Lorena Vișan sunt Ambasadoarele brandului de bijuterii Pandora în România. Aceste femei cu stiluri și personalități diferite sunt purtătoarele de cuvânt ale brandului, reflectând diversitatea clienților Pandora.
Lansarea colaborării are loc odată cu startul noii campanii naționale „Pandora Squad”, iarprin această campanie, Pandora dorește să continue să inoveze și să se diferențieze prin povești autentice care să inspire femeile, să deschidă noi canale de comunicare cu publicul său.
„Suntem extrem de încântați să le urăm bun venit în familia Pandora, în calitate de Ambasadori în România. Gina, Emily, Valerie și Lorena sunt patru femei active, reprezentative pentru generațiile lor, pasionate de ceea ce fac și care împărtășesc aceleași valori cu brandul”, declară reprezentanţii Pandora.
Individualitatea fiecărei Ambasadoare se completează perfect pentru a crea Pandora Squad, grupul în care se pot regăsi multiple tipologii de cliente Pandora.
Gina Pistol, mamă, soţie, femeie de carieră, are un stil cameleonic, reuşind să facă tranziţiile între fiecare rol cu ajutorul bijuteriilor pe care le alege în funcţie de stare. Pentru ea, bijuteriile sunt simboluri ale rafinamentului și eleganței, care conferă încredere și atitudine, iar prin colaborarea cu Pandora, poate să transmită această filosofie comunității: „Mulțumesc echipei Pandora pentru oportunitatea de a fi Ambasadoarea unui brand ce face parte din colecția mea de bijuterii de ani buni. Pentru o femeie, bijuteriile pot fi mai mult decât doar accesorii ce completează o ținută”.
Personalitatea energică a lui Emily Burghelea se reflectă în toate rolurile asumate, iar Pandora a fost alegerea ei de fiecare dată pentru a-şi exprima emoţiile şi amintirile: „Pentru mine, acesta este un vis frumos! Un vis devenit realitate, mai ales că mă leagă atât de multe amintiri frumoase de Pandora, brandul alături de care am crescut și care mi-a rămas aproape de-a lungul anilor. Parcă ieri eram la coada unui magazin Pandora dintr-un mall de la Constanța și așteptam, cu sufletul la gură să cumpăr talismanul dorit sperând să nu mi-l cumpere cineva înainte… This is the vibe of Pandora!”.
Valerie Lungu se remarcă prin creativitate şi pasiune pentru ceea ce face, creare de conţinut în mediul online, iar bijuteriile Pandora au reprezentat de-a lungul anilor cele mai potrivite modalităţi pentru a-şi exprima evoluţia. „Pandora a fost primul brand care a crezut în mine. Această fată care vine dintr-un oraș mic acum este Ambsador Pandora. Atunci când am primit vestea am fost în al 9-lea cer de fericire ținând cont că sunt bijuteriile mele preferate. E o bucurie ca împreună cu celelalte fete din Pandora Squad să transmitem toate aceste emoţii şi poveşti autentice”.
Lorena Vişan, creatoarea de conţinut care exprimă stilul Generaţiei Z atât prin tranziţiile pe TikTok, cât şi prin prezentarea autentică a vieţii ei, spune că: „Pandora, pentru mine, înseamnă curaj, libertate şi autenticitate. Uitându-mă în urmă, în adolescenţa mea, am avut curajul să visez, iar acum, prin multă muncă pot spune că îmi văd visul devenind realitate. Să fiu Ambasadoarea brandului pe care îl iubesc, este un moment magic pe care o să îl port în suflet toată viaţa”.
Ca parte a rolului lor, Gina, Emily, Valerie şi Lorena vor participa la evenimente Pandora, la întâlniri cu fanii, vor comunica despre stilul şi experienţelor lor, din perspective diverse şi exprimarea acestora cu bijuteriile Pandora pentru a inspira creativitatea, stilul și individualitatea – promovând amprenta mondială a Pandorei ca o casă de bijuterii completă. Cele patru membre ale Pandora Squad fac parte dintr-o campanie de comunicare extinsă, declinată pe toate mediile relevante pentru audienţa Pandora: print, online, social media.
Meniu nou cu mult unt și scorțișoară la Angeline Cake Boutique pentru sezonul de toamnă
Brandul de creație artizanală în cofetărie și patiserie Angeline Cake Boutique adaugă gamei de produse peste 10 deserturi și gustări noi dedicate sezonului de toamnă. Noile creații aromate vor fi disponibile în cele două magazine fizice ale brandului începând cu data de 15 octombrie.
Ingredientele principale regăsite în produsele noi sunt foitajul și untul, însoțite de aroma-vedetă a toamnei – scorțișoara – și de creme bogate, în nuanțe proprii acestui sezon: tonurile de maro imprimate de ciocolată și alune de pădure; tonurile de galben, portocaliu, violet și cărămiziu aduse de fructe (mere, prune și fructe confiate).
Noul meniu Angeline Cake Boutique va fi disponibil începând cu data de 15 octombrie, și va satisface, cu același entuziasm și explozie de arome, și poftele iubitorilor de gustări sărate. Două dintre produsele special gândite pentru ei și dedicate acestui sezon sunt Mozzarella Roll și Bacon & Cheese Puff.
Atât Cake Shop-ul din Piața Victoriei (Str. Dr. Iacob Felix 59), cât și cel din zona Aviatorilor (Str. Popa Savu 73) își vor întâmpina clienții zilnic, începând cu ora 10:00, cu vitrina plină de noile produse din meniul de toamnă: Pistachio Croissant: croissant cu cremă de fistic 100% glasat în ciocolată albă & fistic mărunțit, Pain du chocolat: foitaj cu unt & baton de ciocolată neagră, Apple Puff: foitaj cu unt, cremă de lapte & mere cu scorțișoară, Monkey Bread: foitaj cu unt, fructe confiate (caise și prune) & ciocolată etc.
Apa Beauty – o nouă abordare în îngrijirea pielii
Beneficiile consumului de apa pentru piele, par, dar si pentru starea generala de sanatate sunt extrem de cunoscute. Pentru functionarea sanatoasa a organismului, specialistii recomanda ca fiind obligatoriu consumul a opt pana la zece pahare de apa pe zi.
Apa alcalina a devenit tot mai populara in ultimii ani datorita beneficiilor sale potentiale pentru sanatate, inclusiv cele pentru piele. Apa beauty – apa alcalina cu PH 4-6 este usor acida si recunoscuta pentru proprietatile sale astringente. Este excelenta pentru curatarea blanda a tenului si mentinerea fermitatii pielii.
Ivatherm accelerează proiectele de sustenabilitate și va avea ambalaje 100% din surse reciclate sau biodegradabile până în 2030
Apa Termală Herculane este ingredientul principal al produselor Ivatherm și, de aceea, obiectivele de dezvoltare ale brandului au ca și condiție fundamentală protejarea mediului înconjurător prin soluții responsabile.
Provocările de mediu care pun în pericol evoluția ecosistemelor și stabilitatea Pământului i-au determinat să accelereze proiectele de sustenabilitate pe întregul ciclu de viață al produselor Ivatherm.În ultimii ani și-au sporit eforturile, pentru a reduce impactul întregului lanț valoric, și au stabilit obiective cuantificabile pentru 2030.
Noi obiective pentru protejarea mediului
Ivatherm este în primii cinci jucători pe piața de dermocosmetice din România, cu o prezență internațională în 15 țări, în Europa, Asia și Orientul Mijlociu și știu că datorează această reușită unei resurse naturale care izvorăște dintr-un Parc Național Protejat, Apa Termală Herculane. De aceea și-au asumat un rol important în conservarea naturii. Peste jumătate din ambalajele cosmeticelor Ivatherm sunt deja din plastic reciclat, materiale reciclabile sau biodegradabile și continuă să-și dozeze eforturile în alinierea la acest obiectiv a tuturor produselor nou lansate sau existente în portofoliu. Până în 2030, 100% din ambalajele companiei vor fi din surse reciclate sau biodegradabile.
Un alt exemplu concret îl reprezintă ambalajele secundare. Toate ambalajele secundare, respectiv cutiile produselor cosmetice Ivatherm, sunt eligibile reciclării, fiind realizate în întregime din carton. Cartonul și hârtia folosite sunt obținute de la furnizori certificați PEFC, Programme for the Endorsement of Forest Certification, ceea ce garantează conformitatea și sustenabilitatea managementului pădurilor și a lanțului de custodie a lemnului folosit în produsele care poartă această marcă.
Brandul face pași în reducerea drastică a emisiilor de carbon și în utilizarea energiei regenerabile.
„Responsabilitatea socială este importantă în viziunea Ivatherm. Ne propunem să respectăm promisiunea față de mediu, alegând ingredientele și ambalajele astfel încât produsele noastre să fie cât mai naturale, sustenabile, din surse sigure pentru mediu. Apa Termală Herculane este ingredientul principal al produselor Ivatherm și de aceea, obiectivele noastre de dezvoltare au ca și condiție fundamentală protejarea mediului înconjurător prin soluții responsabile. De asemenea, prin proiectele de CSR pe care le derulăm ne propunem să contribuim la dezvoltarea comunitatii și să ajutăm persoanele în nevoie. Ne motivează gândul că, alături de ONG-urile pe care le susținem, putem face o diferență semnificativă în dezvoltarea copiilor cu afecțiuni motrice sau autism, precum și în viața persoanelor defavorizate, fără asigurare medicală“, declară dr. Rucsandra Hurezeanu, fondatoare și CEO Ivatherm.
Mai mult, Ivather a susținut programul „Burse de terapie“ al asociației KinetoBebe și a oferit 350 de ședinte gratuite de kinetoterapie pentru copiii cu patologii neurologice, ortopedice, sindroame genetice, prematuritate severă și bolineuromusculare, ajutându-I astfel în procesul de recuperare. Și tot din grijă pentru copii a fost înființată și Asociația Autism Voice, a cărei misiune este de a oferi, la nivel național, cei mai buni specialiști și cele mai bune programe de recuperare și integrare a copiilor cu tulburări din spectrul autist sau comportamentale. Fondurile donate de Ivatherm către asociație au ajutat 50 de copii cu autism din medii dezavantajate cu peste o sută de ore de terapie și grupuri de socializare și integrare. Aceste resurse au ajutat copiii în nevoie să învețe cum să se joace adecvat cu alți copii, să-și exprime emoțiile și să se bucure de copilărie, așa cum orice copil merită să o facă.
belVita și Saatchi Creative Hub invită mamele la dans, pe 19 octombrie, la 9:00 dimineața
belVita și Saatchi Creative Hub invită mamele pe 19 octombrie, la ora 9:00 dimineața, în clubul Control la evenimentul DANCING MOMS, parte din inițiativa Open4Moms, menită să aducă mamelor distracția de noapte dimineața.
Astfel, belVita le promite mamelor bună dispoziție la început de zi, organizând pentru acestea diverse evenimente matinale. Concerte, discotecă, spectacole de stand-up și piese de teatru, toate acestea au loc dimineața, atunci când mamele au mai multă energie sau mai mult timp pentru ele.
DANCING MOMS le va aduce participantelor muzica de dans asigurată de DJ Antenna și multe surprize, de la goodie bags până la o tombolă în urma căreia mamele pot câștiga unul dintre cele trei vouchere la Beauty Connections.
“Am început seria de evenimente Open4Moms by belVita în luna martie și continuăm să aducem buna dispoziție în rândul mamelor, prin evenimente dedicate lor. Ne dorim să fim aproape de consumatoarele belVita, iar mamele reprezintă o comunitate importantă, alături de care abia așteptăm să ne petrecem dimineața de joi, dansând”, a declarat Andreea Vergelea, Bakery Manager Mondelez.
“Mamele știu să se distreze cel mai bine. Pentru că o fac rar și sunt all in atunci când au ocazia să iasă în oraș. Am vrut să le oferim o pauză bine meritată, o experiență inedită, dedicată lor, care le poate reîncărca și oferi acel moment al lor, doar al lor”, a adăugat Cristiana Petre, Senior Copywriter Saatchi & Saatchi.
“Dancing Moms” este al doilea eveniment Open4Moms, primul având loc pe 8 martie dimineața, în J’ai Bistrot. Toamna aceasta urmează și alte evenimente matinale Open4Moms dedicate mamelor, cum ar fi spectacole de stand-up și piese de teatru. Mamele pot urmări pagina de Facebook belVita pentru a afla noutățile din timp.
Morricone Story – un spectacol eveniment în avanpremieră la București, pe 29 noiembrie
Compozitorul Ennio Moricone a inspirat o intreaga generatie de compozitori si artisti cu abordarea sa unica si inventiva in compozitia muzicii de film. Muzica sa care transcende filmele in sine, a ramas in inimile si mintile ascultatorilor din intreaga lume.
Pe 29 noiembrie, Sala Palatului din Bucuresti va gazdui in avanpremiera concertul „Morricone Story”, un “spectacol eveniment” in care publicul va asculta compozitiile premiate ale marelui maestru al muzicii de film, Ennio Morricone, cu prezenta solistilor care au facut istorie impreuna cu marele compozitor italian, Nello Salza (trompeta), Ludovico Fulci (pian) si Susanna Rigacci (soprana).
Maestrul Gheorghe Zamfir, unul dintre cei mai cunoscuti artisti romani din toate timpurile se afla pe lista invitatilor speciali a acestui spectacol.
Colecția de Spumante Millesime Cotnari, lansate la Artmark cu etichete semnate de cinci artiști români
Cotnari a adus un omagiu atât rafinamentului, cât și tradiției vinurilor românești spumante cu un eveniment exclusivist care…
Cine a câștigat MasterChef 2024?
Câștigătoarea Masterchef 2024 a fost desemnată Georgiana Ene. Concurenta show-ului culinar a plecat acasă cu un premiu de…
Kate Moss, din nou singură
Kate Moss e o femeie singură și fără obligații după ce a pus capăt relației de nouă ani…
Robert De Niro și Ben Stiller, în Meet the Parents 4
Robert De Niro, Ben Stiller, Teri Polo și Blythe Danner se află în discuții pentru a juca într-o…
Un Crăciun magic cu Lidl Deluxe
Sărbătorile sunt întotdeauna magice alături de familie și prietenii dragi. Dacă n-ai pus pe lista lui Moș Crăciun…
Kate Middleton, pe lista scurtă a Personalităților Anului, alături de Kamala Harris, Elon Musk și Donald Trump
Prințesa de Wales Kate Middleton se află pe lista scurtă a personalităților anului, clasament realizat de publicația Time….
Sebastian Stan, actorul de origine română, dublu-nominalizat la Globurile de Aur
Nominalizările la Globurile de Aur au fost anunțate ieri, iar una dintre cele mai plăcute surprize l-a constituit…
Dr. Mirela Istrati: „MUNCA MEA ESTE MAI MULT DECÂT UN ACT MEDICAL, ESTE DESPRE A REDA DEMNITATEA ȘI ÎNCREDEREA OAMENILOR”
Dentovita este prima clinică de wellbeing stomatologic din România. Printr-o experiență holistică, centrată atât pe actul medical, cât…
Charlene de Monaco, frumoasa Balului de Crăciun de la Monte Carlo
Prințesa Charlene de Monaco s-a aflat din nou în centrul atenției la Balul de Crăciun de la Hôtel…
Martin Garrix despre magia și energia UNTOLD: ‘Un festival care mă face să mă simt acasă”
De nouă ani UNTOLD, devenit fenomen global a reușit să redefinească experiența muzicală. Fiecare ediție de festival aduce…