A List Magazine ∙ May 11, 2023 ∙ 17 min read

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu lansările și noutățile săptămânii. Iată ce ne-a atras atenșia în aceste zile!

Cel de-al doilea magazin Primark din Romania se va deschide in Bucuresti pe 20 iunie, în Afi Cotroceni

Primark, retailerul international de moda, a anuntat astazi data deschiderii celui de-al doilea magazin din Romania. Mult-asteptatul magazin, situat in AFI Cotroceni, Bucuresti, se va deschide pentru clienti marti, 20 iunie, la ora 10.00, tocmai la timp pentru inceperea sezonului estival. Inaugurarea vine la doar sase luni de la intrarea marcii in Romania cu primul sau magazin din centrul comercial ParkLake si marcheaza un moment important pentru Primark, intr-o perioada in care retailerul isi continua planurile ambitioase de expansiune in Europa Centrala si de Est, dar si pe alte piete-cheie: Polonia, Republica Ceha, Slovenia si in curand Slovacia, unde urmeaza sa se lanseze.

Noul magazin va crea peste 250 de locuri de munca pentru economia locala din Bucuresti, iar o serie de locuri de munca cu jumatate sau norma intreaga sunt inca disponibile, inclusiv posturi de asistent retail la Primark, dar si posturi de conducere. Mai multe informatii sunt disponibile aici: https://ro.cariera.primark.com/retail.

Primark AFI Cotroceni se va intinde pe o suprafata de 3.200 de metri patrati la primul etaj al centrului comercial si va aduce clientilor formula unica a Primark, cu cele mai noi tendinte si produse esentiale de zi cu zi, la preturi foarte avantajoase. Cumparatorii vor gasi cele mai noi colectii de vara, inclusiv costume de baie, imbracaminte de plaja si rochii, precum si multe alte produse din gama de imbracaminte pentru femei, barbati, copii, articole pentru casa, frumusete si accesorii. De asemenea, in magazin va fi prezenta si eticheta Primark Cares, in continua crestere. Deja 50% din hainele Primark sunt realizate folosind materiale reciclate sau materiale provenite din surse mai durabile, ca parte a ambitiei retailerului de a se asigura ca moda mai durabila este accesibila tuturor. De asemenea, marca a lansat recent prima sa gama de produse circulare, conceputa conform unui nou standard de produse circulare, care se bazeaza pe principiile stabilite de Fundatia Ellen MacArthur.

Primark a numit-o pe Catalina Gnevnoi in functia de manager al magazinului din AFI Cotroceni. Avand o experienta vasta in retailul de moda, aceasta va coordona intreaga logistica a magazinului si echipele de asistenti de retail pentru a crea cea mai buna experienta de cumparaturi posibila pentru clienti.

Maciej Podwojski, Director Europa Centrala si de Est, Primark a declarat: „Suntem incantati sa adaugam un nou magazin Primark pe harta modei din Bucuresti. Aceasta inaugurare este foarte asteptata, ca urmare a raspunsului fantastic pe care l-am avut din partea clientilor la prima noastra deschidere de acum sase luni. Suntem foarte incantati sa ne deschidem portile luna viitoare si sa ne cunoastem noii clienti din AFI Cotroceni. Fie ca este vorba de produse esentiale de zi cu zi sau de tendintele modei de vara, suntem convinsi ca le va placea oferta noastra.”

Sorin Scîntei, Director General AFI Cotroceni, a adaugat: „Deschiderea magazinului Primark in AFI Cotroceni este un pas strategic important in consolidarea  portofoliului de branduri si oferirea unui mix bun de produse clientilor nostri.  Primark aduce o experienta de shopping completa, iar magazinul va reprezenta cu siguranta o destinatie pentru iubitorii brandului.”

Europa Centrala si de Est (ECE) este o zona de crestere importanta pentru Primark. Retailerul are in prezent un magazin in Romania si Slovenia, doua magazine in Republica Ceha si patru magazine in Polonia, urmand sa deschida alte doua magazine in Polonia in acest an, in Magnolia Park, Wrocław si in Manufaktura, Łódź. Planurile de expansiune ambitioase ale Primark vor duce, de asemenea, la lansarea primului sau magazin in Slovacia, pe 25 mai, si in Ungaria, anul viitor, amprenta sa totala in ECE la ajungand astfel la 13 magazine pe sase piete. 

Povestea Clinique Moisture Surge™ SPF 25 Sheer Hydrator

Mulți factori îți pot deshidrata pielea, incluzând vremea, poluarea, lumina albastră, expunerea la soare, purtarea măștii, transportul aerian, aerul condiționat și căldura.

Împotrivește-te factorilor care îți deshidratează pielea zilnic și folosește cea mai nouă cremă Clinique Moisture Surge™ SPF 25 Sheer Hydrator.

Are o textură aerată, conține  Aloe Bioferment + Complex Acid Hialuronic și provitamina D ce penetrează profund în suprafața pielii pentru o hidratare stabilizatoare pe durata întregii zile. Mai mult, acest produs te protejează împotriva factorilor iritanți, ce includ UVA/UVB, poluarea, lumina albastră. Arată opac, dar pe piele este transparentă și asigură o bază netedă pentru aplicarea machiajului. Este potrivită pentru toate tipurile de ten și sigură pentru pielea sensibilă.

Daiana Anghel a creat 4 rutine de înfrumusețare. Iată secretul tenului său!

Daiana Anghel, unul din cei mai apreciați influenceri de beauty din România, a creat patru rutine de înfrumusețare ce includ mai multe tipuri de fiole Babor, rutine testate și recomandate în funcție de nevoile fiecărui ten.

Seturile de fiole Babor, incluse în aceste rutine, sunt disponibile, în ediție limitată, în versiuni personalizate cu semnătura Daianei Anghel. Proiectul reprezintă o nouă colaborare a influencerului cu Top Line, compania distribuitoare a brandului Babor în România. 
 
“Tenul fiecarei persoane este unic și are nevoi aparte. Condiția pielii se schimbă constant și are nevoie de cele mai avansate formule și maximum de expertiză pentru ca tenul să fie mereu în cea mai bună formă: sănătos, luminos, cu aspect tânăr. Cele patru rutine de înfrumusețare au la bază formulele ultra-concentrate ale fiolelor BABOR. Sunt trei tipuri de fiole din zona dermato-cosmetică și trei tipuri din zona de beauty ce oferă cel mai intensiv program de înfrumusețare pe bază de activi de ultimă generație, asociați optim și dozati medical”, declară Daiana Anghel.

”O admirăm mult pe Daiana și o considerăm un ambasador de beauty ideal pentru a concepe aceste tipuri de rutine de frumusețe. Admirăm comunitatea sa online și modul în care aceasta interacționează, dezbătând subiecte ce țin de soluții de înfrumusețare. Am ales aceasta colaborare apreciind expertiza Daianei în integrarea fiolelor Babor în rutine de beauty, adaptate diverselor necesități ale pelii. Am asociat astfel cunoștințele Daianei în materie de skincare cu expertiza Babor și suntem convinși că vom veni în întâmpinarea multor persoane care caută soluții eficiente pentru condiția tipului lor de ten!”, declară Diana Baicu, Director General Top Line.

Cele patru rutine au fost concepute țintind patru nevoi ale tenului: luminozitate, desensibilizare, regenerare și pentru corectarea semnelor înaintării în vârstă. Detail pe https://www.topline.ro/retail/babor-x-daiana-anghel.

BEE SUN SAFE – Fii fara grija sub soare! Protejeaza-ti pielea, iubeste natura!

Vara aceasta aduce noutati in materie de protectie solara: BEE SUN SAFE – noua linie de protectie solara de la APIVITA iti protejeaza pielea, in totala armonie cu natura. 

NOUA GENERATIE DE PROTECTIE SOLARA: GAMA BEE SUN SAFE, cu pana la 97% ingrediente de origine naturala

Dupa ani de cercetari, APIVITA a dezvoltat o linie de produse solare de noua generatie – BEE SUN SAFE – o gama completa pentru intreaga familie si pentru fiecare nevoie a pielii, asigurand protectie si toleranta optime, cu formule foarte naturale, usoare, care respecta ecosistemul marin. Produsele contin ingrediente biodegradabile care se descompun in substante simple si nu dauneaza mediului.

Produsele din gama BEE SUN SAFE de la APIVITA contin extract de alge marine si propolis patentat, au texturi usoare, formule naturale, care respecta ecosistemul marin, dar asigura totodata protectie si toleranta optima pentru intreaga familie si pentru fiecare nevoie a pielii. Gama BEE SUN SAFE contine formulari curate si ingrediente de pana la 97% de origine naturala. O combinatie minimalista inovatoare de 4 filtre de protectie solara de inalta performanta, imbogatite cu alge marine si extract de propolis brevetat. Toate produsele asigura protectie impotriva foto-imbatranirii si hidratarea in profunzime pentru fiecare tip de piele, in timpul expunerii la soare.

Produsele din gama BEE SUN SAFE de la APIVITA au texturi usoare si formule naturale, rezistente la apa, nisip si transpiratie. Produsele solare de la APIVITA asigura o protectie ridicata cu o combinatie foto stabila de filtre si cu un spectru larg de acoperire: UVA/PA; UVB; IR (infrarosii) si lumina albastra.

Noutatile BEE SUN SAFE. Gama BEE SUN SAFE s-a extins cu doua noi produse inovatoare de ingrijire a fetei pe baza de alge marine si propolis, special create pentru a acoperi toate nevoile de baza ale tenului. Ambele produse contin pana la 75% ingrediente de origine naturala. De asemenea, ofera protectie cu spectru ridicat si larg UVA / PA ++ ++++, UVB, IR, LUMINA ALBASTRA, hidratare si previn foto-imbatranirea. Produsele sunt atent concepute, fara parabeni, alcool, siliconi, ulei mineral, propilen glicol, butilen glicol, etanolamina, ftalati, PCM, NM.

BEE SUN SAFE DRY TOUCH INVISIBLE FACE FLUID

Are o textura fluida, care ofera un aspect matifiat si senzatia usoara si placuta a unui ten curat. Principalul sau atuu este inalta protectie pe care o ofera impotriva razelor UVA/PA++++, UVB, IR si a luminii albastre.

Produsul este testat dermatologic, non comedogenic, potrivit pentru toate tipurile de ten, chiar si pentru cel sensibil. In plus, noul produs APIVITA vine intr-un ambalaj practic, usor de folosit.

AFI Cotroceni îşi extinde portofoliul de chiriaşi, branduri celebre printre noutăţile sezonului

AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, anunță extinderea portofoliului de chiriaşi cu noi magazine ale unor branduri celebre, printre care Boss, Viorica Cosmetics, Robowar  – Battle Arena, CHIN CHIN, Love Beauty şi RUSTIC GRILL. De asemenea, AFI Cotroceni anunţă şi redeschiderea iSTYLE, primul Apple Premium Partner, şi MOHITO, retailer de fashion.

Peste  300 de branduri sunt acum în cel mai mare mall din România, 60% dintre ele fiind locații-ancoră atât în segmentul fashion și beauty, cât și în ariile de sport, electronice și  home&deco. Astfel, noutăţile primăverii includ nu numai noi lansări de magazine, de la fashion retail, beauty, food, ci şi redeschideri ale unor nume cunoscute clienţilor AFI Cotroceni, în urma reamenajării spaţiului sau rebranduirii.

Legendarul scrub de corp SABON – dragoste la prima exfoliere!

În 1997, am creat legendarul nostru exfoliant pentru corp – un borcan magic ce adăpostește o combinație senzațională de săruri de la Marea Moartă și patru uleiuri botanice prețioase. Astăzi, acest scrub minunat a devenit bestseller la nivel mondial și e adorat de clienții noștri fideli din întreaga lume! Dar iată care sunt motivele care i-au făcut pe toți să se îndrăgostească de el…

Rețeta secretă
De origine 98% naturală și vegană, exfoliantul nostru pentru corp este o fuziune perfectă dintre sărurile vindecătoare ale Mării Moarte și patru uleiuri botanice prețioase.

Sărurile Mării Moarte au cea mai bogată compoziție în 21 de minerale naturale ce conțin din belșug magneziu și calciu. Ele îndepărtează delicat celulele moarte, stimulează reînnoirea celulară, netezesc pielea și-i furnizează acesteia micro-nutrienți minerali esențiali pentru un aspect sănătos și întinerit.

Datorită celor patru uleiuri botanice, textura încântătoare a formulei sare-în-ulei a exfoliantului de corp se contopește cu pielea, pentru a o lăsa netedă și fină ca de bebeluș!

Jojoba: compoziția sa apropiată de sebumul natural ajută la hrănirea pielii.

Migdale: bogat în acizi grași și vitamine, acest ulei catifelează pielea, oferindu-i un aspect mătăsos.

În premieră, festivalul RO-Wine găzduiește salonul Gustul Italiei, cu peste 40 de producători italieni de top 

Weekend-ul acesta, între 12 – 14 mai 2023, ICE – Agenția Italiană pentru Comerț Exterior, va organiza, în premieră în România, salonul Gustul Italiei, în cadrul festivalului internațional RO-Wine, cu o selecție de specialități gastronomice italiene și vinuri de excepție, inclusiv o selecție de prosecco și una de vinuri bio, de la producători de top din diferite regiuni ale Italiei, unii dintre aceștia având o tradiție de peste 120 de ani. RO-Wine, aflat la cea de-a opta ediţie, se va desfășura în incinta Fratelli Studio din București, ziua de 12 mai fiind dedicată, în special, reprezentanților rețelelor de retail și HoReCa. 

Italia este țara europeană cu cel mai mare număr de produse agroalimentare cu denumire de origine și de indicație geografică recunoscute de Uniunea Europeană (847), o mărturie în plus a calității produselor, dar, mai ales, a legăturii puternice între excelențele agroalimentare italiene și teritoriul de proveniență. România este a 17-a piață de desfacere a produselor agroalimentare italiene, fiind depășită în Europa Centrală și de Est doar de Polonia și Republica Cehă. În 2022, România a importat produse agricole și agroalimentare din Italia de peste 770 de milioane de euro, în creștere cu 21,5% față de anul precedent (82% dintre acestea fiind produse alimentare prelucrate și băuturi). La rândul ei, anul trecut, România a exportat către Italia produse agricole și alimentare în valoare de peste 1 miliard de euro, o creștere cu peste 25% față de 2021, Italia fiind prima țară de destinație a exporturilor românești din această categorie (24% din aceste exporturi reprezintă produse alimentare prelucrate și băuturi). Principalele produse alimentare italiene importate în România în 2022 au fost lactatele și brânzeturile (72,4 milioane euro), dar și cafeaua (69,5 milioane euro) sau produsele de panificație și patiserie (64,5 milioane de euro).  

Raionul de Peste din Floreasca, restaurant gourmet de peste si fructe de mare, se redeschide sub o noua directie estetica semnata de designerul international Karim Rashid.

Noul stil de design transforma Raionul de Peste din Floreasca intr-un spatiu vibrant si inovativ. Abordarea estetica si coloristica aduce un plus vizual experientei senzoriale pe care restaurantul o ofera.

Meniul este compus din trei parti: cel Clasic, cu preparatele care au consacrat restaurantul, la care se adauga inca doua concepte − Gourmet si Exclusiv. Odata cu noua abordare a meniului, Raionul de Peste Floreasca diversifica si meniul de bauturi si mixologie, pentru o experienta oeno-gastronomica completa, rafinata si adaptata noii dinamici a spatiului.

Atenuează urmele cicatricilor cu REGEN-SIL

Probabil că nu există persoană care să nu se fi confruntat vreodată cu problema cicatricilor. Fie că vorbim de o mică zgârietură, o rană mai serioasă, acnee sau operație, toate își lasă amprenta pe piele. Poate că de multe ori te-ai gandit să le atenuezi sau să corectezi aspectul lor.

Un ajutor de bază în repararea pielii este REGEN-SIL® gel – un dispozitiv medical pe bază de siliconi, indicat pentru prevenția și tratamentul cicatricilor, acum disponibil și în varianta mai mare, de 50g!

REGEN-SIL® gel previne cicatrizarea inestetică și dezvoltarea excesivă a țesutului cicatriceal (eficacitate pe cicatrici noi și vergeturi), atenuează și aplatizează cicatricile în relief (eficacitate pe cicatrici vechi), estompează culoarea cicatricilor înroșite sau brunificate, calmează pruritul și disconfortul asociat cicatricilor.

REGEN-SIL® gel se administrează la cât mai scurt timp după apariția cicatrizării țesutului lezat (de obicei 2-3 săptămâni după rănire sau operație), iar durata tratamentului poate varia între 8 săptămâni (pentru cicatricile noi) și 3-6 luni (pentru cicatricile vechi).

Arcadia – Spitale și Centre Medicale, partener Atipic Beauty

Lider de sănătate în regiunea de Nord-Est a țării, Arcadia este partener Atipic Beauty, un eveniment care ne invită să privim omul, nu dizabilitatea. 

Daniela Druguș, Director Medical Operațional Arcadia, a reprezentat Rețeaua Medicală Arcadia în cadrul Galei Atipic Beauty pe 9 mai, la Palatul Parlamentului. 

Un obiectiv comun: puterea din spatele unei dizabilități

Din poziția de partener, Arcadia – Spitale și Centre Medicale își reafirmă preocuparea de a sprijini pacienții cu dizabilități și de a le oferi acces la un plan personalizat de tratament ce corespunde celor mai înalte standarde de performanță medicală. 

Pentru că evenimentele Atipic Beauty nu sunt doar despre frumusețe, ci și despre povești de viață impresionante, Gala Atipic Beauty de la Palatul Parlamentului a adus pe scenă 13 modele în fotoliu rulant care au transformat dizabilitatea într-o motivație puternică de a reuși tot ceea ce își propun. 

„La Arcadia, știm că binele se face împreună. În 2022 am lansat Spitalul de Recuperare Medicală, iar ideea de la care a plecat întregul concept al acestuia a fost de a fi aproape de ceilalți, de a oferi sprijin și recuperarea medicală atât de importantă pentru cei care au suferit un traumatism, un AVC, au trecut prin intervenții cardiovasculare, de neurochirurgie, de chirurgie ortopedică, pentru cei cu afecțiuni congenitale. Nu vorbim despre limite, ci despre provocări ce pot fi depășite atunci când ai oamenii potriviți alături, iar noi suntem alături de orice persoană cu afecțiuni cronice sau acute, care are nevoie de servicii medicale de înaltă calitate” – spune Daniela Druguș, Director Medical Operațional Arcadia.

Gala Atipic Beauty din 2023 – „Frumuseţea e în noi, nu în aparenţe!”

Organizată de Fundația Prețuiește Viața alături de Asociația Open Your Heart, Gala Atipic Beauty aduce pe scenă 13 femei în ftoliu rulant ce sunt exemple prin atitudinea lor în fața dizabilității. Ele au defilat pe scena galei, arătându-le celor din jur că dizabilitatea nu este o barieră, ci o rampă spre normalitate ce poate fi urcată prin dorința de a trăi frumos şi demn. 

Amfitrionul serii a fost producătorul Andreea Marin, iar Gala a devenit cel mai promovat eveniment social-umanitar al anului la Palatul Parlamentului, de amploare și de o realizare tehnică și artistică la nivel înalt, marcând punctul culminant al Campaniei Naționale Atipic Beauty, care împlinește 10 ani.

Seria evenimentelor Atipic Beauty a început cu Gala Atipic Beauty și va fi continuată de evenimente în Iași, Bacău, Brașov și Timișoara, susținute de parteneriatul cu Arcadia – Spitale și Centre Medicale.

Related Posts

Alist Designers boutique: Idei de cadouri pentru Secret Santa

Ți-a picat la Secret Santa colega care adoră bijuteriile? Ați organizat un mic joc în familie și ai…

John Galliano părăsește casa de modă Maison Margiela după zece ani

Designerul britanic John Galliano pleacă din funcția de director artistic al casei de modă franceze Maison Margiela după…

Colecția de Spumante Millesime Cotnari, lansate la Artmark cu etichete semnate de cinci artiști români

Cotnari a adus un omagiu atât rafinamentului, cât și tradiției vinurilor românești spumante cu un eveniment exclusivist care…

Cine a câștigat MasterChef 2024?

Câștigătoarea Masterchef 2024 a fost desemnată Georgiana Ene. Concurenta show-ului culinar a plecat acasă cu un premiu de…

Kate Moss, din nou singură

Kate Moss e o femeie singură și fără obligații după ce a pus capăt relației de nouă ani…

Robert De Niro și Ben Stiller, în Meet the Parents 4

Robert De Niro, Ben Stiller, Teri Polo și Blythe Danner se află în discuții pentru a juca într-o…

Un Crăciun magic cu Lidl Deluxe

Sărbătorile sunt întotdeauna magice alături de familie și prietenii dragi. Dacă n-ai pus pe lista lui Moș Crăciun…

Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din această perioadă. Iată ce ne-a…

Kate Middleton, pe lista scurtă a Personalităților Anului, alături de Kamala Harris, Elon Musk și Donald Trump

Prințesa de Wales Kate Middleton se află pe lista scurtă a personalităților anului, clasament realizat de publicația Time….

Sebastian Stan, actorul de origine română, dublu-nominalizat la Globurile de Aur

Nominalizările la Globurile de Aur au fost anunțate ieri, iar una dintre cele mai plăcute surprize l-a constituit…