Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările care ne-au atras atenția!
Dupa ce a intrat pe piata din Romania, Jimmy Key a deschis primul magazin in ParkLake Shopping Center din Bucuresti. Jimmy Key intentioneaza sa deschida zece magazine in Romania, conform strategiei sale de extindere.Jimmy Key a deschis primul magazin din Romania, ca parte a strategiei sale globale. Ambasadorul Özgür Kıvanç Altan, Elvan Ünlütürk, presedintele consiliului de administratie al Jimmy Key, consilierul comercial Naci Akdoğan, coordonatorul pentru Romania al Fundatiei Maarif, Alpaslan Ates, secretarul general al TİAD, Barbaros Yıkar, precum si numerosi invitati au participat la evenimentul de deschidere de la ParkLake Shopping Center.
Concept Store The Body Shop vine cu un nou concept de magazin în din AFI Cotroceni Bucuresti
The Body Shop, compania de frumusete etica aparuta pentru prima data in Marea Britanie, inspira si le ofera celor dornici de schimbare un nou concept store in AFI Cotroceni. Desi sunt numeroase locuri de unde iti poti achizitiona produse pentru rutina de frumusete, cate dintre ele ti-au oferit o experienta memorabila in momentul vizitei tale? Cate dintre ele ti-au oferit posibilitatea sa-ti hidratezi pielea, sa inveti despre sustenabilitate si sa semnezi o petitie, toate simultan?
Lansarea concept store-ului din AFI Cotroceni a avut loc pe data de 1 septembrie 2023 si a fost o experienta de frumusete interactiva si distractiva. Peste tot in lume, magazinele The Body Shop sunt concepute pentru a reflecta comunitatile locale pe care le deservesc. Unele prezinta picturi murale, instalatii sau sculpturi ale artistilor locali, altele sunt pline de literatura si anunturi despre ONG-uri caritabile locale. In fiecare caz, The Body Shop vrea sa ajute la transmiterea problemelor si povestilor care sunt importante pentru comunitatile locale.
MOTOROLA & ANSWEAR te încurajează să îți arăți stilul unic și să îi inspiri pe ceilalți să facă la fel
Poate nu te-ai gândit niciodată de ce alegi acei pantofi, care este accesoriul tău preferat sau de ce te atrag anumite piese vestimentare. Fiecare alegere este parte a personalității noastre, ne reflectă unicitatea și îi ajută pe ceilalți să ne descopere.
Motorola și Answear colaborează în cadrul campaniei „Mai mult ecran. Mai mult stil.”, care încurajează stilul autentic și curajul de a le arăta celorlalți cine ești cu adevărat. Alege să te exprimi liber prin modă, tehnologie și stil de viață și inspiră-i și pe ceilalți să facă la fel. Uită de reguli sau de ce este la modă, fii TU și alege ceea ce te reprezintă.
În perioada 10 august – 30 septembrie 2023, cei care aleg unul dintre cele două modele iconice, Motorola razr 40 sau Motorola razr 40 ultra și se înscriu în campanie, pot primi un voucher de reducere de până la 50% pe care îl pot folosi pentru a-și alege outfit-urile preferate de pe Answear.ro. Mecanismul campaniei este unul simplu: toate persoanele cu vârsta de peste 18 ani care au achiziționat un telefon dintre cele două modele razr, în perioada mai sus menționată, trebuie să intre pe site-ul motorola.com, în landing page-ul dedicat campaniei, să înregistreze IMEI-ul și pot câștiga un cod de reducere Answear.ro, care va fi trimis pe adresa de email furnizată. Următorul pas este să își aleagă ținuta care se potrivește perfect cu noul razr și să o achiziționeze beneficiind de o reducere specială. Answear.ro oferă inspirație pentru ce își poate alege fiecare, însă decizia finală aparține celui câștigător. Cu un portofoliu de peste 500 de branduri internaționale, voucherele Answear.ro pot fi folosite pentru colecțiile noi disponibile în magazinul online. Noile modele razr sunt inspirate de tine, pentru tine. Flexibile, ușoare, performante și stylish, indiferent dacă alegi Motorola razr 40 ultra sau Motorola razr 40, acestea îți pun în evidență stilul, odată asortate inspirat cu outfit-urile pe care le îndrăgești.
Motorola razr 40 ultra are un design modern și compact – fiind cel mai subțire smartphone cu clapetă din industrie și având cel mai mare ecran extern de pe un telefon pliabil. Alege-l în culoarea care se potrivește cel mai bine personalității tale: Glacier Blue, Viva Magenta sau Infinite Black.
Kaufland lansează campania de oferte „Pregătit pentru școală”
Kaufland lansează noua campanie de toamnă, „Pregătit pentru școală”. Începând de azi, în vederea pregătirii pentru noul an școlar, clienții pot găsi în magazinele din toată țara o gamă largă de rechizite, haine și jucării destinate elevilor.
Mai mult, Kaufland oferă o reducere de 25% la toată gama de rechizite și papetărie, valabilă pentru toți clienții în săptămâna 06 – 12 septembrie. Reducerea se va aplica suplimentar prețurilor promoționale din săptămâna de referință.
Kaufland revine și anul acesta cu prețuri accesibile, care demonstrează încă o dată angajamentul companiei de a-și adapta ofertele de preț în avantajul bugetelor clienților săi. Astfel, părinții pot beneficia de reduceri de până la 50% la rechizitele necesare pentru un an școlar de succes.
În cadrul campaniei „Pregătit pentru școală”, sunt incluse și diferite modele de ghiozdane și accesorii pentru organizarea materialelor școlare.
Kaufland propune clienților săi și o selecție de articole vestimentare pentru școlari, preșcolari și bebeluși care include bluze, body-uri, tricouri, cardigane, fuste, pantaloni și pantofi din materiale de calitate.
De asemenea, oferta este completată de accesorii și mobilier pentru birou și de diferite jocuri educative și jucării pentru cei mici.
Printre articolele care fac parte din campanie, se numără și produsele de marcă proprie Talentus®. De la caiete și până la pensule și acuarele, produsele sunt create în conformitate cu principiile de sustenabilitate și protejare a mediului înconjurător, stimulează creativitatea școlarilor și îi ajută să își dezvolte abilitățile.
Produsele sunt disponibile în toate magazinele Kaufland din țară, în limita stocului disponibil.
Ensana Hotels anunță o nouă destinație în portofoliul său
Ensana, principalul operator hotelier în domeniul hotelurilor de spa medical, este onorată să anunțe extinderea portofoliul său de hoteluri SPA. Din acest an, locația Hotelul Aquahouse Hotel & SPA din Sf Constantin și Elena, Bulgaria, se alătură destinațiilor de top Ensana. Bulgaria este acum parte a locațiilor premium marca Ensana din România, Cehia, Slovacia, Ungaria, Grecia (va opera din 2025/2026) și UK.
” Suntem foarte fericiți să anunțăm că extindem brandul Ensana în Bulgaria, o țară cu o bogată istorie spa, care datează încă din vremea romanilor”, a spus Frank Halmos, CEO of Ensana.
Compania Ensana va prelua managementul hotelului de la 1 octombrie și își va pune profesionalismul și experiența în slujba creării unui concept unic de concepte și pachete de tratament care vor avea la bază resursele naturale și expertiza medicală.
“Suntem încântați să anunțăm parteneriatul nostru cu Ensna, care ne va ajuta să livrăm un concept unic de servicii medicale care vor contribui atât la prevenția, cât și la îmbunătățirea stării de sănătate a oaspeților noștri, în condiții de ospitalitate premium. Să aducem Ensana în stațiunea Constatin & Elena face parte din strategia noastră pe termen lung și contribuie la dezvoltarea stațiunii drept un resort annual dedicat mării, spa-ului și deliciilor culinare. Apa termală vindecătoare, precum și celelalte reusurse naturale ale stațiunii, alături de expertiza Ensana, vor crea servicii unicat, care vor exista doar aici. Suntem nerăbdători să începem acest nou capitol”, punctează Lyubomir Stamboliyski, Director de Vânzări și Marketing al stațiunii Sf Constantine & Helena.
Aquahouse Hotel & SPA este un hotel de 5 stele, construit și deschis în anul 2022, situat în stațiunea Sf Constantin și Elena din Bulgaria. Aici, în acest loc de la malul Mării Negre, primii turiști au venit încă din 1908, stațiunea fiind, de altfel, prima de acest fel de la Marea Neagră.
Hotelul oferă o experientă ospitalieră extraordinară în cele peste 400 de camere și suite ale sale, cu vedere la Marea Neagră.
POP UP ART SHOW / Cursuri de pictură “Atelierul Colorat”
În perioada 1 – 14 septembrie, Roaba de Cultură găzduiește gratuit cursuri de pictură pentru copii în cadrul evenimentului “Atelierul Colorat”, in parteneriat cu ExpoArte, in fiecare zi intre orele 17.00-20.00. Aceste cursuri oferă o oportunitate unică pentru promovarea artei in randul celor mici, expunandu-i diversității conținutului și multiplelor forme de exprimare artistică în domeniul artelor vizuale contemporane, sub indrumarea atenta a unor profesoare experimentate. Copiii vor avea ocazia sa descopere diverse notiuni si tehnici de pictura, dezvoltandu-le apetitul pentru arta si importanta ei in vietile noastre.
Copiii care vor sa participle la Atelierul Colorat, se pot inscrie pe loc, la Roaba de Cultura. Atelierul este adresat tuturor copiilor care doresc să-și dezvolte creativitatea și să învețe tehnici noi de pictură. Este o oportunitate unică pentru cei mici de a-și dezvolta abilitățile artistice, de a explora imaginația și de a se distra în același timp.
Pe lângă aspectele artistice, atelierul nostru de pictură va oferi și o oportunitate de a socializa cu alți copii și de a face noi prieteni. Copiii vor învăța să comunice, să colaboreze și să își împărtășească ideile, ceea ce le va dezvolta abilitățile sociale și le va crește încrederea în sine.
Iată câteva dintre motivele pentru care acest tip de activitate poate fi folositoare pentru dezvoltarea copiilor: stimulează creativitatea și imaginația – În timp ce pictează, copiii își pot folosi imaginația pentru a crea propriile lor opere de artă. Acest lucru îi ajută să devină mai creativi și să gândească în afara cutiei, dezvoltă abilitățile motorii fine – Pictura necesită o mulțime de mișcări mici și precise cu pensula. Aceste mișcări ajută la dezvoltarea abilităților motorii fine, care sunt importante pentru alte activități precum scrierea, tăierea cu foarfecele și legarea șireturilor.
Pentru a marca încheierea Atelierului, în data de 14 septembrie, începând cu ora 20.00, vă invităm să luați parte la concertul susținut de Othello Trio, promovand pianul in blues și marii pianiști din istoria acestui gen muzical. Concertul isi propune sa aduca o notă de culoare și bucurie în atmosfera artistică a Roabei de Cultură.
Detalii eveniment: Perioada cursurilor de pictură: 1 – 14 septembrie. Data concertului Othello Trio: 14 septembrie, ora 20.00. Locație: Roaba de Cultură.
Alist Designers boutique: Idei de cadouri pentru Secret Santa
Ți-a picat la Secret Santa colega care adoră bijuteriile? Ați organizat un mic joc în familie și ai…
John Galliano părăsește casa de modă Maison Margiela după zece ani
Designerul britanic John Galliano pleacă din funcția de director artistic al casei de modă franceze Maison Margiela după…
Colecția de Spumante Millesime Cotnari, lansate la Artmark cu etichete semnate de cinci artiști români
Cotnari a adus un omagiu atât rafinamentului, cât și tradiției vinurilor românești spumante cu un eveniment exclusivist care…
Cine a câștigat MasterChef 2024?
Câștigătoarea Masterchef 2024 a fost desemnată Georgiana Ene. Concurenta show-ului culinar a plecat acasă cu un premiu de…
Kate Moss, din nou singură
Kate Moss e o femeie singură și fără obligații după ce a pus capăt relației de nouă ani…
Robert De Niro și Ben Stiller, în Meet the Parents 4
Robert De Niro, Ben Stiller, Teri Polo și Blythe Danner se află în discuții pentru a juca într-o…
Un Crăciun magic cu Lidl Deluxe
Sărbătorile sunt întotdeauna magice alături de familie și prietenii dragi. Dacă n-ai pus pe lista lui Moș Crăciun…
Alist Bazar. Noutățile săptămânii
Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din această perioadă. Iată ce ne-a…
Kate Middleton, pe lista scurtă a Personalităților Anului, alături de Kamala Harris, Elon Musk și Donald Trump
Prințesa de Wales Kate Middleton se află pe lista scurtă a personalităților anului, clasament realizat de publicația Time….
Sebastian Stan, actorul de origine română, dublu-nominalizat la Globurile de Aur
Nominalizările la Globurile de Aur au fost anunțate ieri, iar una dintre cele mai plăcute surprize l-a constituit…